Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas rehellisesti; paljon yksineläjällä viikossa menee kauppaan?

Vierailija
29.04.2024 |

Ruokaan rahaa siis

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 60-70 €. Olen 90-kiloinen, lihaskuntoharjoittelua ja juoksua aktiivisesti harrastava mies. 

Vierailija
42/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma-pe riittää yhteensä 20e-30e, mutta viikonloppuna yleensä ostan jotain kalliimpaa ja juomia lisäksi. Keskimäärin n 80e/vk menee ruokaan sisältäen juomat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, paljonko raha-asiat stressaavat.

Silloin kun edes jotenkin luotan siihen, että rahat riittävät ja asiat järjestyvät, ostan sen, mitä tarvitsen, ja hinta on noin 35 euroa.

Viime viikko taas oli surkein esitys aikoihin, ja en olisi halunnut ollenkaan edes lähteä kauppaan ja kaupassa sain päähäni, että tänään en osta mitään yli euron maksavaa 20 euron rajoissa ja teen sitten ruokani sen rajoissa. Pääsin vain 12 euroon, mikä toi hetken iloa ja oli loistava idea niin kauan, kunnes oli ruoka-aika seuraavina päivinä. Useampana päivänä tulikin sitten todettua, että ei olekaan niin nälkä. 

Vierailija
44/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-70 eur

Vierailija
45/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.25€ viikossa. Potut tulee omasta maasta. Todella harvoin syön punaista lihaa, syön pääasiassa kalaa, jonka itse kalastan. Marjat poimin itse, syön sellaisenaan ja teen hilloja. Teen suht edullisia ruokia, laatikoita ja keittoja. Perunaa tulee myös syötyä. Leivät leivon itse. Maitotuotteita en pysty paljon käyttämään, juusto varmaan niistä kallein. Joka päivä aamu- tai iltapalaksi puuroa marjoilla, hillolla tai kiisselillä. Rahaa ei paljon ole, mutta aikaa on, se mahdollistaa paljon. Terveisin eläkeläinen.

Vierailija
46/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 100e/viikko. Joskus ehkä enemmän jos ostan jotain oikein hyvää.

Vierailija
47/49 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin käymään kerran viikossa kaupassa ja viime viikonlopun ruokaostokset (sis.wc-paperi,pesuaineet,meikit) teki pyöreästi 50€. Se summa noin menee kerran viikossa ruokaostoksiin. 

Vierailija
48/49 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e viikossa, käyn kerran viikossa kaupassa. Tietenkin kahvia , riisiä, makaronia on kaapissa ja jotain pakasteessa, johon laitan annoskokoina maksa-ja kanasuikaleet- ja jauhelihaa,  mulla on vain pakastelokero joka on riittävä yksin asuvalle.

Vierailija
49/49 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 80 -100 e. Ostan välillä ihan turhia juttuja, esim herkuttelujuuston, siiderin, suklaapatukan tai sipsipussin. Ne voisi ihan hyvin jättää pois, niihin uppoo helposti 15-20 e/viikko. Mutta huomaan, että ruokamenot on noussut 20 euroa/viikko, koska hinnat ovat nousseet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän