Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku auttaa minua vuokra-asioissa? (ulosmuuttolomake)

Vierailija
29.04.2024 |

Olen uusi näissä asioissa ja olen helposti vedätettävissä. Eli olen ollut pari päivää tässä uudessa kämpässä ja täällä on useita asioita väärin. sähkörasiat/valopistokkeet sököinä. puuttuu ovi/lattian reunasta löytyy tumma kosteusvaurio kohta.

Tein ulosmuuttolomakkeen ja täydensin puuttuvat asiat. Tästä puuttuu nyt vuokranantajan allekirjoitus. Soitin hänelle ja hän vastasi kiukkuisena, että ei hoida vuokralaisen asioita, ole yhteydessä kiinteistövälittäjään joka myi minulle tämän.

Samalle vuokranantajalle maksoin takuun. Kysyin häneltä, että kuka vastaa asunnontarkistuksesta kun muutan pois ja hän sanoi, että tämä kiinteistönvälittäjä. Sitten pyysi, että en soittaisi hänelle enää uudestaan ja sanoin ok.

Kun ulosmuuttolomakkeessa on tietty aikaraja. 1-viikko ja luulen, että ne eivät halua tehdä sitä. Haiskahtaa vähän vakautuspetokselta. 

Lisäksi voinko suojella alkuvaiheessa itseäni jotenkin? Voin esimerkiksi videokuvata ja ladata youtubeen privaatisti, jossa ainaskin näkyy oikea aika. Olisiko se hyvä todiste, jos menee oikeuteen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta vuokranantaja käyttää vuokravälittäjää asioiden hoitamiseen niin asiasi kuuluu välittäjälle, ei varsinaiselle vuokranantajalle. Lisäksi oletko jo irtisanonut asunnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme