Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri arkena yötä, miten toimit aamulla?

Vierailija
29.04.2024 |

Olen toisella paikkakunnalla erään asian takia ja sain kaverin luota yösijan. Mun oma meno on vasta iltapäivällä, joten sovittiin että jään vaan aamulla nukkumaan, kun hän lähtee töihin.

No aamulla kaveri heräs klo 7, aamu-tv päälle, täydet valot ja kilisteli ja kolisteli aamutoimiaan tunnin ja lähti sitten töihin. Arvatkaa, sainko nukuttua siinä sohvalla seiskan jälkeen..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen provon väänsit. Hykerteletkö jo alapeukkujen toivossa?

Vierailija
2/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yövieraita varten vierashuone, ja pyrin tästäkin huolimatta selviytymään aamutoimistani hiljaisesti, jos vierashuoneessa nukkuu joku.

Vierailija
4/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Periaatteessa "talo elää tavallaan, vieraat menee ajallaan". Ihmisillä on erilaisia aamurutiineita, joista mielellään pitää kiinni.

Toisaalta jos minulla vieras, yritän olla liikaa häiritsemättä, mutta en toisaalta voi olla täysin äänetönkään.

Eli: jos aamutoimet häiritsevät, silloin paras mennä hotelliin.

Lisäksi kaverisi ehkä ajatteli, että voit lepäillä hänen lähtönsä jälkeen eikä siksi niin paha.

Vierailija
5/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän majoitti sut, antoi jäädä kotiinsa viettämään aikaa vaikka lähti itse töihin. Ja sä valitat siitä, että hän hoiti aamutoimensa ja sä et saanut nukkua niin pitkään kuin olisi huvittanut. Jestas, kun maailmassa onkin itsekeskeisiä ihmisiä.

Vierailija
6/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua rassua kun untasi noin häirittiin. 

Vierailija
7/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän majoitti sut, antoi jäädä kotiinsa viettämään aikaa vaikka lähti itse töihin. Ja sä valitat siitä, että hän hoiti aamutoimensa ja sä et saanut nukkua niin pitkään kuin olisi huvittanut. Jestas, kun maailmassa onkin itsekeskeisiä ihmisiä.

Yllätti hänen toimintansa, koska itse olisin toiminut toisin. Luetko vielä avauksen otsikon ja vastaat mitä kysyin.

Ap

Vierailija
8/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Lisäksi kaverisi ehkä ajatteli, että voit lepäillä hänen lähtönsä jälkeen eikä siksi niin paha.

Minä taas veikkaan, ettei kaveri ajatellut vierastaan ollenkaan. Eli vaan normaalisti.

Vierailija
9/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan mennyt hotelliin 

Vierailija
10/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! 🤝

Vierailija
11/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksitty juttu, oot nolo, mee pois,,talo elää tavallaan,vieraat käyvät ajallaan, mee pois täältä

Vierailija
12/12 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan mennyt hotelliin 

ei se mee hotelliin, se maksaa. toiko edes omat safkat, toiko tuliaisia, käyttikä talon lakanoita, keiittelikö kaffetta..söikö kaapeista,, vettä kulutti,läträs suihkussa,, ai oiko pitänyt omistan hiipiä rappukäytävään pukeutumaan, meikata föönata pyörävarastossa, ei aamupalaa kahvia, entäs suihkua jne.. vai ihan kuule vapaapäivän ottanut sua varten odotellut kun kaikki mammi on nukuttu pois simmusta, tuonunna soffalle aamiaista ja elänyt sun ehdoilla. et sää tajuu-ihmiset elää omaa elämää etenniin arkena. entäs jos vauvaperhe... mee hei hostelliin tai hotellin airnbiitäkin tarjolla, senkin ilmaisen yösijan nyhtäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi