Tiedätkö sen tunteen, kun tulet tänne hyvällä tuulella, vastaat ystävällisesti
Ja yhtäkkiä saat ämpärikaupalla kakkaa niskaasi?
Kommentit (36)
Tänne ei kannattaisi tulla ollenkaan eikä hyvällä tuulella varsinkaan. Täällä ei ole enää fiksuja ihmisiä eikä mitään kivaa eikä huumoria kuten joskus ennen.
Täällä päivystää myrkyn nielleet syrjäytyneet, jotka haluavat helpottaa oloaan oksentamalla tänne oloaan.
Muutama hyvänmielen ketju on, oon tullessa ja lähtiessä hyvällä tuulella🤔
Vierailija kirjoitti:
Täällä päivystää myrkyn nielleet syrjäytyneet, jotka haluavat helpottaa oloaan oksentamalla tänne oloaan.
Miksi syrjäytynyt olisi myrkyn niellyt? Voi tietenkin ollakin, mutta mitä olen seurannut, monen sanojensa mukaan yhteiskunnassa kiinni olevan ihmisenkin viesintä saattaa olla hyvin myrkyllistä.
Minä olen entistä paremmalla tuulella, kun huomaan, kuinka hyvin itsellä asiat on muihin verrattuna. Ei ole tarvetta syytää sontaa kenenkään niskaan.
Ne ihmiset on tulleet tänne jo seitsemältä, kerryttäneet täällä aggressioitaan ja vihaansa, eivät enää muista kuinka käyttäydytään. Täällä ihminen muuttuu sudeksi, ei ole tervejärkisten paikka enää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen entistä paremmalla tuulella, kun huomaan, kuinka hyvin itsellä asiat on muihin verrattuna. Ei ole tarvetta syytää sontaa kenenkään niskaan.
Hyvä, että on tällaisiakin. Ainahan sanotaan, että jos asiat on itsellä hyvin, ei tarvitse haukkua ketään.
Odotellaan, jos saataisiin tämä palsta vihdoin nimimerkilliseksi niin päästään eroon noista ihmisroskista jotka pilaavat kaikkien päivän.
Tulen tänne kun on tylsää ja haluan väitellä. Ja muiden kommentit ei pilaa mielialaani millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tuulella ollessani en tule tänne, vaan teen ihan muita asioita, joten vastaus kysymykseen on ei.
Eli tulet tänne vaan pahalla tuulellasi?
Vierailija kirjoitti:
Tulen tänne kun on tylsää ja haluan väitellä. Ja muiden kommentit ei pilaa mielialaani millään lailla.
Väittely on käytännössä riidan haastamista. Mene itseesi ja pohdi miksi haluat tehdä jotain niin toksista.
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset on tulleet tänne jo seitsemältä, kerryttäneet täällä aggressioitaan ja vihaansa, eivät enää muista kuinka käyttäydytään. Täällä ihminen muuttuu sudeksi, ei ole tervejärkisten paikka enää.
Monikin näyttää kiihtyvän keskustelun tiimellyksessä. Olen sitä mieltä, että kaikkien ei olisi pitänyt koskaan osallistua yhteenkään nettikeskusteluun. Se saattaa muuttua monella tapaa hyvin aggressiiviseksi. Muuta ei lopulta tehdäkään kuin haukutaan toista keskustelijaa. Lopulta aletaan uhkailemaan.
Keskustelu ja väittelykin olisi kivaa, jos sen voisi tehdä toisen mielipidettä kunnioittaen. Sellaistakin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama hyvänmielen ketju on, oon tullessa ja lähtiessä hyvällä tuulella🤔
Esimerkki?
Tiedän. Ovat joko tosi törkeitä, tai sitten vastataan niin että kaikki on isoilla kirjaimilla tai lihavoituna. Harva asia täällä kuitenkaan niin vakava on. Olen alkanut miettiä, että kuinka paljon ihmisillä on pullotettua vihaa ja kuinka paljon he sitä livenä sitten peittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ja väittelykin olisi kivaa, jos sen voisi tehdä toisen mielipidettä kunnioittaen. Sellaistakin on olemassa.
Täällä lähinnä tykätään käyttää haukkumasanoja ihmisiä vastaan. Tukiloinen, läski, yh-jäte. Ei paljon tee mieli keskustella noin kirjoittavien kanssa.
Sepä se, kun ei paljon viitsi noihin moukkamaisuuksiin vastata. Silloin ne on vaan typeryydet jotka jää jäljelle.
Hyvällä tuulella ollessani en tule tänne, vaan teen ihan muita asioita, joten vastaus kysymykseen on ei.