Kuinka moni heräsi aprillipäivän ukkoseen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Et kai huijaa. Missä? Tampereella on sumua.
Se on homokaasua.
Minä heräsin. Jyrähteli oikein kunnolla noin 5-6 kertaa. En tiennyt ukkosesta etukäteen, joten hämmästyin kyllä.
Heräsin kahden aikaan yöllä. Ensin ihmettelin kun jyrinä kuulosti siltä että olisi kattopeltiä rymisytetty. Menin ikkunasta katsomaan tapahtuuko jossain jotain ja heti välähti salama.
Tampereella oli ukkonen yöllä. Salamoi ja jyrisi oikein kunnolla. Välillä satoi vettä kaatamalla.
Minä heräsin ja ajattelin, että joku rekka rymistelee ohi, mutta sit välähti.
Keski-Suomessa heräsin välähdyksiin. Oli pelottavaa, koska mulla on ollut aivokasvain ja mietin mitä nyt taas :( onneksi vain ukkosta.
Joensuussa jyrisi ukkonen ihan äsken.
Savossakin jyrisi ja salamoi ja satoi kaatamalla. Heräsin siihen, ja nyt väsyttää.
Jyväskylässä jytisi ja salamoi, niin että mökissäkin valkeni.
Neljän aikaa heräsin kovaan jyrinään ja salamointiin. Sähköt katkeili useita kertoja. Enpä muista että olisi ikinä ukkostanut näin aikaisiin vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella oli ukkonen yöllä. Salamoi ja jyrisi oikein kunnolla. Välillä satoi vettä kaatamalla.
Onpas ihmeellistä. Taisin nukkua sen ohi. Oli korvatulpat, mitään en kuullut. :)
Vierailija kirjoitti:
Tampereella näkyi välkettä taivaalla.
Jeesus on noussut haudastaan! Sen kunniaksi jylisee.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen seudulla nimenomaan, kolmen-neljän välillä aamuyöllä ja myös hetkellinen kaatosade. Jatkoi matkaa pohjoiseen.