Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhemies Halla-aho: Vornasella mahdollisuus pyytää eroa eduskunnasta

Vierailija
29.04.2024 |

Suomeksi sanottuna, jos ei tajua erota niin erotetaan. On muuten hyvin venäläinen tapa hoitaa asiat. 

"Puhemies Jussi Halla-aho ei halua kommentoida sitä, miten perussuomalaiset mahdollisesti jatkaa Timo Vornasen tapauksen parissa. Hänen mukaansa Vornanen voi itse pyytää eroa eduskunnasta"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyhemies-halla-aho-vornasella-mahdo…

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskiusaajien kokoontumisajot käynnissä.

Vierailija
42/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on esikuva 12 vuotiaille, kohta kouluissa sattuu ja tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kot kot kot vihervas

Vierailija
44/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pyssyporukkaa nämä Persut ovat? Muutama vuosi sitten Toni Halme pössytteli ja ampui kerrostaloasunnossa. Ketään ei osunut. Millä perusteella Toni Halmeella oli pistooli.

Vierailija
45/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä persuille.

"Emme erota häntä, mutta itse saa erota."

Selkärangattomien puolue.

Kyllä hänet varmasti erotettaisiin, mutta se ei ole vielä kai mahdollista ennenkuin rikostutkinta on valmistunut. Mutta hän voi itse tehdä päätelmät ja erota. Varmaan kulisseissa häntä kehotetaan eroamaan. 

Puolueella olisi joka tapauksessa ollut mahdollisuus erottaa hänet eduskuntaryhmästä tutkinnan ajaksi vaikka jo heti perjantaina. Elettäkään ei ole tehty, vaan pelkkää vastuunpakoilua.  

Asiaa käsitellään puolueessa torstaina, kurahaaran kannattaisi seurata uutisia.

Vierailija
46/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, Kotkanpesästä tuli vahva vinkki.

Vierailija
47/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin hyvätuloisista hommista pienen ruudinkäryn takia kannata ihan kiltisti lähteä.

Vierailija
48/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikia eduskunnassa , rääkyy sdp pikku tyttö.

Vierailija
49/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella edustajalla ole mahdollisuus pyytää eroa milloin huvittaa. Eli hallis ei sanonut mitään, mikä olikin jo etukäteenkin selvää.

Vierailija
50/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa persujen ajojahti. Kukaan ei kuollut.

Eli mielestäsi on täysin ok mennä heilumaan aseen kanssa baariin kännissä, kunhan kukan ei kuole? Aseet kuuluvat ampumaradalle, ei muualle.

Ja kyllä, olen persu itsekin

Vierailija
51/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pyssyporukkaa nämä Persut ovat? Muutama vuosi sitten Toni Halme pössytteli ja ampui kerrostaloasunnossa. Ketään ei osunut. Millä perusteella Toni Halmeella oli pistooli.

Ei oo sun asias, miksi Tonylla oli pistooli.

Vierailija
52/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä persuille.

Kyllä hänet varmasti erotettaisiin, mutta se ei ole vielä kai mahdollista ennenkuin rikostutkinta on valmistunut. Mutta hän voi itse tehdä päätelmät ja erota. Varmaan kulisseissa häntä kehotetaan eroamaan. 

Puolueella olisi joka tapauksessa ollut mahdollisuus erottaa hänet eduskuntaryhmästä tutkinnan ajaksi vaikka jo heti perjantaina. Elettäkään ei ole tehty, vaan pelkkää vastuunpakoilua.  

Tämän viikon torstaina? Ei yksikään persu ole työkunnossa vapunjälkeisenä päivänä! 

Vierailija
53/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuahan kiinnostaa aina juurisyy ,miksi Vornanen toimi noin?Uhkasiko joku apinalauma häntä ,oliko pakko turvauta laukaukseen,itsesuojeluvaisto?Saada porukkalähtemään.

Vierailija
54/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suunsoittajilla itsellään rikostaustaa?

Vierailija
55/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut luopuisi hillotolpasta? Dream on.

Vierailija
56/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi kertoi alunperin, että se toinen ryhmä oli keski-ikäinen työporukka. Ei siis mitään muuta tilannetta päällä kuin idioottipoliisin kuvitelma omasta kaikkivoipaisuudesta, kännistä uhoa jne normi persuismia. Mua kiinnostaa kaikista eniten, onko tämä känninen egoilija pitänyt asetta mukana eduskunnassa, ja ovatko muut persut , kuten tämä Sanna johon varmaan yritti tehdä vaikutusta, tienneet aseesta. Kapakassa, kadulla tai istuntosalissa tms. 

Sitten kiinnostaa, riittävätkö Joensuun poliisin "resurssit" valvoa tämän metsästäjäystävän asekieltoa? 

Vierailija
57/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä persuille.

Persu-ukko bongattu, voitko vielä kertoa miksi tämäkin on Sanna Marinin syytä?

Vierailija
58/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho puhuu asiaa. Erottaminen olisi työläs prosessi ja voi olla, että eduskunta ehtii vaihtua, ennenkuin tuomio on lainvoimainen. Parempi olisi, että Vornanen vetäisi omat johtopäätökset ja eroaisi.

PS:n äänestäjä 

Vierailija
59/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi eroaisi ,vihervas huutokuoron poliittisten  tarkoitusperien vuoksi vai?Myöntäisi olevansa syyllinen,onko hän yksin syyllinen kaikkeen jos vaikka joku häntä uhkasi?Emme tiedä vielä mitään?

Vierailija
60/71 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helkutissa se eroa pyytäisi?

Pyytämättäkin toki saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme