IS: Vornanen sairastui yhtäkkiä ja jää sairaslomalle
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt se Petteri Orpon HYVÄ SYY antaa kenkää? Joko irtisanomista on helpotettu? Ai ei koske näitä rikollisia? Ok.
PAINAVA SYY. Mitähän tuo munapää olisi, 130 kiloa ehkä?
Ettekö ymmärrä, että tämä persupoliisi on puolueen piirissä sankari. Hän puolusti ainoana naistaan, joka oli joutumassa muualta tulleiden kynsiin. Tiettävästi varmistinkin oli päällä vielä silloin kun hän uhkaili näitä vieraita olioita aseellaan. Laukaus maahan niin sanotusti laukaisi tilanteen ja vierasperäiset katosivat kuin pieru Saharaan. Epäilyksiä on noussut, etteivät he tästä kehotuksesta huolimatta palanneet kotiseuduilleen vaan lymyilevät edelleen Suomessa.
Saikku tuli siis stressistä, jonka tämä persuarvojen mukainen toiminta aiheutti ja jota media ei tunnu lainkaan ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Timo Vornanen identifioituu tällä hetkellä neidiksi
Suomessa on kolmea eri identiteettiä: miehet, naiset ja vornaset. Vornaset erottaa miehistä ja naisista sillä, että heillä ei ole selkärankaa vaan peräsuoli tekee sen virkaa.
Timo saa potkut, mutta varmaan saa kansanedustajien 4 vuoden sopeutumisrahan täydellä palkalla 👍. Jos me tavikset menisimme työpaikalla ladattu ase mukanamme ja lähtisimme sieltä kesken päivän ryyppäämään ja sitten uhkailisimme aseella ja ammuskelisimme,niin tuskin saisimme sairaslomaa ja sopeutumisrahaa, vaan kengän kuvan perzezzeen saman tien.
Jokohan tulee eduskunnan ovelle pakollinen turvatarkastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että monella.kommentoijalla on jonkinlainen negaatio persuihin eikä itse tapahtumaan.
Projisoivat jotain ihan muuta. Ehkä eivät oikeasti itse kestä kritiikkiä tekemisistään. Mut sellaisia demagogiset äärireunoilla olevat ovat.
Listataanpa kuinka monta kansanedustajaa eri puolueissa on jäänyt kiinni humalapäissään ammuskelusta. Perussuomalaisissa tähän mennessä kaksi. Voitte jatkaa listaa muiden puolueiden osalta. Minulla ei ole muista tapauksista tietoa.
Perussuomalaisten kansanedustajat eivät koskaan lakkaa yllättämästä meitä. Näin sitä Suomi-kuvaa viedään maailmalle. Hyvää työtä, taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että monella.kommentoijalla on jonkinlainen negaatio persuihin eikä itse tapahtumaan.
Todellakin on. Tämä persujen kekkulointi alkaa pikkuhiljaa riittämään. Minä aikankin laitan nyt isomman vaihteen silmään perussuomalaisen puolueen alasajamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
On paljon miettimistä, mutta eteenpäin mentävä. Turhaa lyödä lyötyä, opiksi ja matka jatkuu.
Rikoksen tekijät yleensä joutuvat vastuuseen rikoksistaan. Laki on - ainakin toistaiseksi - laki.
Missä on Jani, Riikkuli ja Ryydis? Miksi nyt ei kommentoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisoivat jotain ihan muuta. Ehkä eivät oikeasti itse kestä kritiikkiä tekemisistään. Mut sellaisia demagogiset äärireunoilla olevat ovat.
Listataanpa kuinka monta kansanedustajaa eri puolueissa on jäänyt kiinni humalapäissään ammuskelusta. Perussuomalaisissa tähän mennessä kaksi. Voitte jatkaa listaa muiden puolueiden osalta. Minulla ei ole muista tapauksista tietoa.
Jos asia viedään kuntatasolle, niin asia mielenkiintoistuu, mutta ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä, että tämä persupoliisi on puolueen piirissä sankari. Hän puolusti ainoana naistaan, joka oli joutumassa muualta tulleiden kynsiin. Tiettävästi varmistinkin oli päällä vielä silloin kun hän uhkaili näitä vieraita olioita aseellaan. Laukaus maahan niin sanotusti laukaisi tilanteen ja vierasperäiset katosivat kuin pieru Saharaan. Epäilyksiä on noussut, etteivät he tästä kehotuksesta huolimatta palanneet kotiseuduilleen vaan lymyilevät edelleen Suomessa.
Saikku tuli siis stressistä, jonka tämä persuarvojen mukainen toiminta aiheutti ja jota media ei tunnu lainkaan ymmärtävän.
HÄTÄVARJELUN LIIOITTELU ON RIKOS!! ASEEN KÄYTTÖ NOIN ON HÄTÄVARJELUN LIIOITTELUA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisivat perseilyn niin ihmisten ei tarvitsisi assosioida perseilyä persuihin.
Sekin auttaisi että olisivat edes kerran oikeasti ja aidosti pahoillaan perseilyistään. Se on ainoa tapa että asioihin voi tulla muutos.
Tämäpä juuri. Äärireunoilla olevat eivät pysty aidosti nöyrtymään ihmisten edessä ja myöntämään tekojensa vääryyttä, vaan pahimmillaam kannustavat epäsuoraan muita toimimaan samalla tavalla kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on palkallisen sairasloman syy? Vitutus ei voi olla syy.
Sairaslomalla pitää olla sairas.
Mitä Vornanen nyt on.
Typeryys ei ole sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt se Petteri Orpon HYVÄ SYY antaa kenkää? Joko irtisanomista on helpotettu? Ai ei koske näitä rikollisia? Ok.
PAINAVA SYY. Mitähän tuo munapää olisi, 130 kiloa ehkä?
Kohtahan se riittää, että on ASIALLINEN SYY. Kännipäissä ammuskelu ei ole kovinkaan asiallista, joten se ei varmaan kelpaa syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Jani, Riikkuli ja Ryydis? Miksi nyt ei kommentoida?
Taitaa olla jauhot suussa.
Vierailija kirjoitti:
Missä Petteri taas edes on? Aina kun on tiukka paikka niin luikkii piiloon. Koskaan tämän maan historiassa ei ole ollut näin vässykkää pääministeriä. Tutti suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Sairauslomalle voi jäädä vaikka jäätävän kovan krapulan vuoksi. Eihän silloin oikein ole työkykyinen. Diagnoosikoodikin sille löytyy.
Vornasella on aikaa edustaa kansaa vielä noin 3 vuotta, eikä hänen halutessaan tarvitse nenäänsä eduskunnassa näyttää.
Näin varmaan toimitaan EK:n ja SY:n jäsenyrityksissäkin, kunhan törppöilijä on hallitusjäsen.
On varmasti, mutta useimmille työnantajille se koodi tarkoittaa palkatonta saikkua. Ei kaikista diagnooseista palkallista lomaa saa, tavan tallliaiset ainakaan.
Pitkähkö krapula.