Naiseni haluaa, että autan häntä asunnon kevätsiivouksessa...
Kysyin häneltä, että miksi ihmeessä... ja lähdin baarin voittajana! Saa nainen siivota rauhassa, ihan itsekseen nyt.
Kommentit (58)
Kyllä, heteromies nyt menee, tulee ja tekee mitä tahtoo omassa kodissaan. Siinä ei paljon naisen pyynnöt tai halut paina.
Entä jos pesee ikkunoita. Miehet on hyviä siinä. Kunhan ei tipu mistään korkealta ja miettii etukäteen vipuvarret pesuun. Ei ole pakko availla korkealla viimeistä ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Testasi että onko sussa aviomiesainesta. No nyt on testattu ja köykäseksi havaittu. Itse tyhmä olin niin huonoitsetuntoinen, etten pannut hommaa poikki samassa tilanteessa. Seurauksena 30 vuoden onneton avioliitto, josta nyt vihdoin ravistauduin irti.
Aika pitkään olet jaksanut roikkua miehessä. Jos 30v tarvitsen aikaa tajutakseen sen, että olet onneton avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, heteromies nyt menee, tulee ja tekee mitä tahtoo omassa kodissaan. Siinä ei paljon naisen pyynnöt tai halut paina.
Kyllä äitisi varmasti ymmärtää sen, olethan jo iso poika.
Eikö naistenlehdet kannusta naisia siivoamaan kotiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testasi että onko sussa aviomiesainesta. No nyt on testattu ja köykäseksi havaittu. Itse tyhmä olin niin huonoitsetuntoinen, etten pannut hommaa poikki samassa tilanteessa. Seurauksena 30 vuoden onneton avioliitto, josta nyt vihdoin ravistauduin irti.
Aika pitkään olet jaksanut roikkua miehessä. Jos 30v tarvitsen aikaa tajutakseen sen, että olet onneton avioliitossa.
Kyllä, varmaan miehessä on jotain täytynyt olla, jos 30v on liitossa ollut hänen kanssaan.
Nää palstaulit ovat niin ihania, kun he haaveilee, että heillä olisi oikea, elävä nainen. Suloista 🤗
Vaimo parka, kun taitaa olla alistettu... Ei ole vaimolla omaa hetkeä, jolloin hän pääsisi itse rentoutumaan.
Voisi smalla siivota ap:n ovesta pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo parka, kun taitaa olla alistettu... Ei ole vaimolla omaa hetkeä, jolloin hän pääsisi itse rentoutumaan.
Ihan oikein vaimolle! Pääsee nauttimaan naisten töistä ja pystyy samalla rentoutumaan töitä tehdessään! Naisten työt kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein vaimolle! Pääsee nauttimaan naisten töistä ja pystyy samalla rentoutumaan töitä tehdessään! Naisten työt kunniaan!
Naisten paikko on keittiössä!
Tuon toiveen ymmärrän. Mutta sitä en ymmärrä, miksi on halunnut/huolinut Ap:n kaltaisen elämänkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kodin siivoaminen on naisten työtä!
Jos se olisi työtä, maksanet siitä myös vähintään TES:n mukaista siivousalan minimipalkkaa sekä siihen kuuluvat sivukulut ja olet ottanut selville, että tarvinneeko maksaa myös pakollinen tapaturmavakuutus.
Niinkö siellä? Meillä aviomies eilen innostui siivoamaan ja hoiti kaksi kolmasosaa kodista yksin, minä autoin vähän ja teini hoiti oman huoneensa. Kivaa, kun siistiä!
Nm: 29 v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Eikö naistenlehdet kannusta naisia siivoamaan kotiaan?
Naistenlehdet kannustaa naisia siivoamaan negatiiviset ihmiset elämästään. Ap:lla on ero tulossa nopeammin mitä hän aavistaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon toiveen ymmärrän. Mutta sitä en ymmärrä, miksi on halunnut/huolinut Ap:n kaltaisen elämänkumppani.
Olisiko ap pitkä tai komea vaikka. Naiset ei yleensä halua luopua pitkistä ja komeista miehestä. Vaan suostuu ja alistuu miehen tahtoon. Ihan tutkittua juttua tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ap pitkä tai komea vaikka. Naiset ei yleensä halua luopua pitkistä ja komeista miehestä. Vaan suostuu ja alistuu miehen tahtoon. Ihan tutkittua juttua tämä.
Niin, olihan Jere Karalahti myös aikamoinen sovinisti, mutta silti Jeren entiset vaimonsa pysyivät hänen rinnallaan. Vaikka Jere sikaili jatkuvasti ja näytti, että ei välitä ex-vaimojen tunteista yhtään. Aluksi kohteli Susannaa ja myöhemmin Nannaa huonosti, se ei estänyt naisia hankkimasta lapsia Jeren kanssaan. Joten jokainen voi itse miettiä, miksi ap:n vaimo on edelleen ap:n kanssaan.
Ap tarkoitti naisella äitiään. Äiti pyysi siivousapua luonaan asuvalta pojaltaan, mutta mieslapsi lähti baariin tuhlaamaan työttömyystukensa.