Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleekohan mun esimies että olen ihastunut häneen?

Vierailija
28.04.2024 |

Tuli aina ennen jutulle ja kyseli kuulumisia. Toi jäätelöäkin kuumana päivänä kuten sanoi tuovansa muillekin alaisilleen. Välit oli hyvät ja rennot. Kunnes yks kaks alkoi vältellä. Hyvä kun tervehti edes. Nyt välit tuntuu väkinäisiltä. On ihan sellainen fiilis että kuvittelee mun olevan ihastunut ja nyt välttelee kaikenlaista mukavaa käytöstä ettei vaan ruoki mun ihastusta? Tosi ärsyttävää ja tuntuu inhottavalta edes nähdä kun ei tiedä miten olisi.

Työssäni ei ole moitittavaa, päinvastoin eli siitä ei ole kyse. Ainut mikä tulee mieleen on se että kuvittelee että mä oon mennyt ihastumaan siihen.

Enkä todellakaan ole ihastunut. Ei ole mun tyyppiä ja olen naimisissakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovat luulot sulla on itsestäsi

Vierailija
2/5 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat luulot sulla on itsestäsi

Ai miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat luulot olisi ennemminkin niin päin, että kuvittelisi esimiehen olevan ihastunut ja siksi välttelevän.

Mikä voi olla ihan potentiaalinen vaihtoehto sekin. Tai sitten joku on levittänyt jotain huhuja ap:sta.

Vierailija
4/5 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se itse alkoi miettimään, ettei halua antaa väärää kuvaa ystävällisyydellään? Esimiehet saa nykyään olla tosi tarkkoja siitä, miten alaisiaan kohtelevat, ettei jää mitään arvailujen varaan. Siinä voi omakin asema vaarantua, jos joku alainen alkaa kuvittelemaan omiaan ja asiasta syntyy haloo ja perättömät juorut leviää.

Vierailija
5/5 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin tuossa tilanteessa jotenkin sopivan aasin sillan kautta puheeksi esim parisuhteesi, tulisi varsin selväksi että olet parisuhteessa etkä kuvittele mitään. Esimerkiksi viikonloppusuunnitelmista yhteisesti kahvipöydässä mainiten että menet puolisosi kanssa kylpylään, reissuun tms.. ja joku muukin sopiva aihe josta käy ilmi että et todellakaan ole ihastunut.

Voihan olla, että hän itse oli ihastunut ja tulkitsi jonkun signaalin väärin- nyt välttelee koska ei halua syödä kuormasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi