Milloin pitkät hiukset on mielestäsi "liian pitkät" että ne ei enää olekaan kauniit?
Olen miettinyt että kannattaisiko vielä jatkaa kasvatusta kun ovat jo rintoihin
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt miehiltä, he sanovat että naisen hiukset eivät voi olla liian pitkät.
Jos taas kampaajilta, paras pituus pitkille hiuksille on rintaliivien alaosaan.
Tottakai sanovat. Sitä pituutta on vaikea ylläpitää, joutuu käymään kampaajalla jatkuvasti.
Tämä ei pidä paikkaansa. Kampaajalla ei todellakaan tarvitse käydä, jos haluaa pitkät hiukset.
Mä olen aiempia kommentoijia luultavasti jyrkempi. Olen aina ihmetellyt sitä, kun muut naiset kehuu muiden pitkiä hiuksia ja ihailee niitä. En ole ymmärtänyt ollenkaan, sillä minun silmään (tosi) pitkät hiukset eivät ole koskaan näyttäneet hyvältä, vaikka olisivat kuinka hyväkuntoiset ja paksut. Se toki silti riippuu vähän kuitenkin niistä hiuksista ja ihmisestä, että milloin ne on mun mielestä liian pitkät.
Pepun yläosaan ulottuvat on poikkeuksetta rumia, tosi tylsiä ja jotenkin myös ällöttävät minua. Napaan ulottuvat voivat joskus harvoin olla hyvät jos ovat paksut ja kantajan kasvoihin ne sopivat. Rintojen alapuolelle ulottuvat alkavat useimmille olemaan maksimipituus. Itselläni oli joskus lähes napaan asti ulottuvat ja vaikka hiukseni ovat paksut ja luonnonkiharat, ne eivät sopineet pieneen päähäni ollenkaan! Suurimmalle osalle toimii parhaiten pitkä polkka tai hieman rintojen yläpuolelle ulottuvat hiukset. Myöskään liian lyhyistä hiuksista en aina välitä, mutta se riippuu tosi paljon kantajasta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun alkaa näyttää epäsiistiltä. On eräs venäläinen vai minkä maalainen nyt onkaan malli jolla on niin pitkät että ovat maahan asti ja ovat aivan upeat! Joku jolla puoleen selkään niin on liian pitkät kun ovat pelkkää hapsua.
Täsmälleen, tärkeintä on hiusten kunto, ei pituus. Kaikenmittaiset hiukset voivat olla upeita.
No , silloin kun ne tulee silmille ja estää näkemisen ja etenkin haittaa autolla ajamista! On syytä käydä otsatukka lyhennyttämässä kampaajalla silloin.!💇💇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt miehiltä, he sanovat että naisen hiukset eivät voi olla liian pitkät.
Jos taas kampaajilta, paras pituus pitkille hiuksille on rintaliivien alaosaan.
Tottakai sanovat. Sitä pituutta on vaikea ylläpitää, joutuu käymään kampaajalla jatkuvasti.
Tämä ei pidä paikkaansa. Kampaajalla ei todellakaan tarvitse käydä, jos haluaa pitkät hiukset.
Öö? Enhän minä niin väittänytkään. Jos haluaa pitää hiukset tietyssä pituudessa (rintaliivien alaosa), niitä pitää leikata säännöllisesti ja suurin osa ihmisistä käy kampaajalla leikkauttamassa hiuksensa = lisää töitä kampaajalle.
Monilla on lyhyet hiukset ja niiden kunto kaikkien käsittelyjen, värjäysten, nirhimisien ym.jälkeen kaameat. Hamppua ja pätkiä. Ei hyvä.
Lapaluiden kohdille pitkät hiukset hoidettuina on vielä hyvä. Sitten pidemmät on jo vähän tylsät. Painavatkin jo päälaelta lyttyyn. Latvoja pitää aika-ajoin leikkuuttaa, että latva on napakka ja terve.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aiempia kommentoijia luultavasti jyrkempi. Olen aina ihmetellyt sitä, kun muut naiset kehuu muiden pitkiä hiuksia ja ihailee niitä. En ole ymmärtänyt ollenkaan, sillä minun silmään (tosi) pitkät hiukset eivät ole koskaan näyttäneet hyvältä, vaikka olisivat kuinka hyväkuntoiset ja paksut. Se toki silti riippuu vähän kuitenkin niistä hiuksista ja ihmisestä, että milloin ne on mun mielestä liian pitkät.
Pepun yläosaan ulottuvat on poikkeuksetta rumia, tosi tylsiä ja jotenkin myös ällöttävät minua. Napaan ulottuvat voivat joskus harvoin olla hyvät jos ovat paksut ja kantajan kasvoihin ne sopivat. Rintojen alapuolelle ulottuvat alkavat useimmille olemaan maksimipituus. Itselläni oli joskus lähes napaan asti ulottuvat ja vaikka hiukseni ovat paksut ja luonnonkiharat, ne eivät sopineet pieneen päähäni ollenkaan! Suurimmalle osalle toimii parhaiten pitkä polkka tai hieman rintojen yläpuolelle ulottuvat hiukset. Myöskään liian lyhyi
No ne muut naiset on oikeassa ja sinä väärässä.
Live-elämässä miehet sanoo että älä leikkaa kun kysyn leikkaisinko. Vaikka yltää jo lantiolle. Täällä on taas nämä vauva-foorumin mammanpojat jotka haluavat antaa ymmärtää, että nainen ei voi olla viehättävä millään tavalla. Onneksi on IRL erikseen ja vauva-foorumi erikseen.
Vyötärömitta tai muutama sentti sen alapuolelle on ok. Takapuolta hipova tai sitä pidempi on jo lahkolaistukka.