Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pitkät hiukset on mielestäsi "liian pitkät" että ne ei enää olekaan kauniit?

Vierailija
28.04.2024 |

Olen miettinyt että kannattaisiko vielä jatkaa kasvatusta kun ovat jo rintoihin

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien alaosaa minäkin ennen luulin ihanteeksi, mutta kun kasvoi pidemmäksi, näytti yllättäen sopusuhtaisemmalta. Minulla on tosi pitkä selkä ja lyhyen jalat, joten kai tukkani pitää olla vähän pidempi kuin normaalipituisen selän omaavilla.

Vierailija
42/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hius pitempänä painaa enemmän, niin on sitten litteämmin pitkin päätä. Nuorempana saatoin antaa kasvaa melkein alimpiin kylkiluihin asti. Nyt viisikymppisenä alkaa tuntua liian pitkältä, jos yltää rintoihin. Nuorempana hiukset olivat kumminkin paksummat kuin nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-40cm, mielummin lyhyempään päin. Hiukset eivät tee naista; luonne ja arvomaailma tekevät naisen. 

Vierailija
44/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt miehiltä, he sanovat että naisen hiukset eivät voi olla liian pitkät.

Jos taas kampaajilta, paras pituus pitkille hiuksille on rintaliivien alaosaan.

Eivät todellakaan sano.

t: Mies

Vierailija
45/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hiukset eivät voi olla liian pitkät! Se on ihan kamalaa, kun monille suomalaisille naisille tulee jossain vaiheessa elämää, ennemmin tai myöhemmin, jokin hirveä hinku pätkäistä ihanan kauniit ja naiselliset pitkät hiukset joksikin rumaksi pottatukaksi tai jopa kananpersetukaksi! 😭

Hiukset ovat naisen kruunu! T. Mies.

Vierailija
46/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyisin kampaajan mielipidettä tähän? Kampaajahan aina haluaa vaan leikata liikaa.

Vierailija
47/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tukkaa melkein metri. Ei ole hiirenhäntä tai kuiva hamppu, mutta ei nyt mikään etelänmaan paksu silkkitukka. Oon miettinyt välillä, että pitäiskö leikata, mutta en sittenkään raaski. Hyvä jos treffimarkkinoilla kelpaa tällaisella tukalla :D

Vierailija
48/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei yli puoleenselkään. Hartiapituus tai vähän yli paras.

Vierailija
49/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tukkaa melkein metri. Ei ole hiirenhäntä tai kuiva hamppu, mutta ei nyt mikään etelänmaan paksu silkkitukka. Oon miettinyt välillä, että pitäiskö leikata, mutta en sittenkään raaski. Hyvä jos treffimarkkinoilla kelpaa tällaisella tukalla :D

Ei niillä hiuksilla vielä mihinkään pääse.

Vierailija
50/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tältä mieheltä kysyttäisiin, niin vastaukseni olisi, että jos naisen hiukset yltävät esim. kankkujen päälle, niiden alaosaan siihen missä reidet alkavat ylhäältäpäin lukien tai vieläkin pidemmälle / alemmaksi, niin kyllä ne sitten ovat liian pitkät, eivätkä enää kauniit.

Mutta sensijaan daisarit eivät voi milloinkaan olla liian suuret.

Maxidaisarifilian erikoisprofessori

Vierailija
51/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-40cm, mielummin lyhyempään päin. Hiukset eivät tee naista; luonne ja arvomaailma tekevät naisen. 

Et ikinä arvaa kuinka paljon hiukset tekee naisen, tule kertomaan sitten kun olet omasi menettänyt vaikka sairauden takia.

Vierailija
52/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiolle yltävä tukka on ruma, jos siihen ei ole tehty mitään kampausta. Se on ruma, vaikka olisi miten paksu ja hyväkuntoinen. 

Vierailija
53/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen hiukset eivät voi olla liian pitkät! Se on ihan kamalaa, kun monille suomalaisille naisille tulee jossain vaiheessa elämää, ennemmin tai myöhemmin, jokin hirveä hinku pätkäistä ihanan kauniit ja naiselliset pitkät hiukset joksikin rumaksi pottatukaksi tai jopa kananpersetukaksi! 😭

Hiukset ovat naisen kruunu! T. Mies.

No se hirveä hinku liittyy tosi usein hiusten ohenemiseen.

Vierailija
54/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä hiuksilla vielä mihinkään pääse.

No ainakaan pitkä tukka ei ilmeisesti yleensä saa kovin negatiivista vastaanottoa.

Vierailija
55/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset jo pois muodista. Eikä ne kaikille sovi. Kamalia hampsakkeita monella ovat. Nyt puhaltaa uudet tuulet ja tukka tyyli on lyhyt.

Vierailija
56/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin vaan kunhan pysyy tasapaksuina eikä loppua kohden hirveää ohuena hamppuna.

Vierailija
57/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän. Ne ovat liian pitkät sitten, kunovat liian raskaat. Liimautuvat päätä pItkin. Eli ristiselkään asti.

Vierailija
58/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksetrintoihinhullu taas vauhdissa. Ei kukaan normaaliälyinen sano hiusten olevan rintoihin asti, jos ne ylettyvät noin puoleen selkään. 

No mulla se on sama asia.

Vierailija
59/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne sillon oo liian pitkät, ku haittaa vessassa asioimista. 

Vierailija
60/69 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset jo pois muodista. Eikä ne kaikille sovi. Kamalia hampsakkeita monella ovat. Nyt puhaltaa uudet tuulet ja tukka tyyli on lyhyt.

Ei mulla ole pitkät hiukset siksi, että haluaisin olla muodikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä