Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:t mitä suunnitelmia Vapulle ja mikä menu teillä on?

Vierailija
28.04.2024 |

Minua ärsyttää vappu, kun kaikki kokoontuu perheineen juhlimaan kevättä.

Minä olen totaaliyhäri, ehkä olen päässyt eteenpäin asiasta että exmies sairastui ja me emme ole yhdessä. Nyt voin liikkua jo perheiden parissa esim vapputorilla. 

Niin mitä yh:t teette? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lasten kanssa ja paistetaan munkkeja. Sima on tehtynä. Jos on hyvä ilma, niin mennään ulkoilemaan, huonolla ilmalla pelataan lautapelejä sisällä ja ehkä katsotaan elokuva. Ei mitään ihmeellistä. Ruuaksi tehdään itse quesadilloja. Ei meillä juhlita mitenkään erikoisesti vappuja, juhannuksia ym. Pääasiassa otetaan vain rennosti. Lapset ovat useimmiten minulla, joskus harvoin isällään.

Vierailija
2/3 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan lasten kanssa ja paistetaan munkkeja. Sima on tehtynä. Jos on hyvä ilma, niin mennään ulkoilemaan, huonolla ilmalla pelataan lautapelejä sisällä ja ehkä katsotaan elokuva. Ei mitään ihmeellistä. Ruuaksi tehdään itse quesadilloja. Ei meillä juhlita mitenkään erikoisesti vappuja, juhannuksia ym. Pääasiassa otetaan vain rennosti. Lapset ovat useimmiten minulla, joskus harvoin isällään.

Mekin voitaisiin tehdä munkkeja. Lapset on minulla. Voisin kutsua lasten kaverit (teinejä) munkille. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä