Tinder ja S24
Onko Tinder ja Suomi 24 -treffit vielä käytössä olevia treffisovelluksia? Olen 40 ja useamman vuoden suhde päättymässä. En toki ryntää heti uutta etsimään, mutta sitten kun hyvältä tuntuu, niin olisi tarkoitus.
Me ollaan molemmat hyviä tyyppejä, väärät vaan toisillemme. Tiedättekö sen tunteen, kun toista rakastaa, mutta ystävänä. Ollaan molemmat nyt ehjempiä mitä suhteen alkaessa. Se oli varmasti matkamme tarkoitus.
Tässä iässä eronneet, kertokaa positiivisia kokemuksia.
Kommentit (14)
Tinder toimi kyllä erinomaisesti sen jälkeen kun yli 40-vuotiaana erosin. Siellä jos missä riittää kyntömiehelle kynnettävää!
Tinderissä on paljon tavisnaisia, jotka etsii elämänkumppania. Jos haet vain panoja, se on taivas. Suomi 24, tuskin löytyy hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on paljon tavisnaisia, jotka etsii elämänkumppania. Jos haet vain panoja, se on taivas. Suomi 24, tuskin löytyy hyvää miestä.
Minkälaisia miehiä siellä S24 sitten on? Ei normaaleja?
Kiva kuulla, että on tavisnaisia etsimässä elämänkumppania. Ja kiva, että otit tuon tavallisuuden esiin. Mä aloin oikein miettiä sitä.
Tavallisuus on itseasiassa aika tavoiteltavaa ja rakastettavaa. Mä kun katson töissä, ravintolassa, liikuntaharrastuksissa tai kaupassa ympärilleni, niin näen onnellisia tavallisia ihmisiä. Suurimmalla osalla tavallisista ihmisistä on puoliso ja lapsia. Tavalliset ihmiset usein siis jostain löytää itselleen puolison ja vaikuttavat arjen kiireitä hoitaessaan onnellisilta. Ja samalla kun he saattavat muille olla tavallisia, he ovat omalle puolisolle, lapsille ja läheisille niitä maailman tärkeimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans haluan tietää tähän tarkempaa tietoa. Käytin sinkkuaikoina tuota S24:sta ja ainakin silloin siellä oli ihan normaaleja kivoja ja kohteliaita miehiä.
Tapasin treffien kautta myös poliiseja pari ja palomiehiä. Noiden ammattien edustajien kanssa ei muuten tulisi kyllä törmättyä missään. Mielenkiintoisia juttuja kertoivat työstään. Toki muitakin ammatteja oli treffimiehillä. Käytiin kävelyllä tai syömässä. Tinderissä oli mun mielestä kans ihan kivoja miehiä. Ylipäänsä mulle jäi sinkkuajoista hyvät muistot. Kivoja kohteliaita miehiä oli ihan jokainen jonka tapasin. Yksi ihana raksamies tuli jopa korjaamaan mun asunnossa rikki menneen yhden kaapin. Ja tähän ei sisälly mitään seksitarinaa vaan ihan hyvää hyvyyttään. Mutta siis kuinka seksikästä on mies, joka on reipas, oma-aloitteinen, jeesaa ja auttaa ja osaa korjata asioita!
Toivottavasti heillä kaikilla menee kivasti!
Eiköhän sovelluksista löydy koko kirjo - laidasta laitaan. Elämänkumppanista yhden yön suhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. Moni nainen vaikuttaa tämän päivän tasapäistämisen pitävän tiukasti kiinni siitä että miehen tulee tehdä aloite tai että kaikki pitää tehdä vuoroperiaatteella. Tästä ei sitten tingitä vaikka moni kiva ja toimiva suhde jää syntymättä. : ( Ja sitten naiset asettavat pituus- ja hiustenväritoivomuksia jättäessään itse kertomatta pituutensa ja etenkin painonsa. Todennäköisesti vastaavaa on myös toisin päin, en vaan ole perehtynyt miesten profiileihin.
Jos haluaa jutella tekoälyn kanssa, Victoria Milanin botit on ylittämättömiä.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
S24 on kuollut ainakin naisten osalta ja tarjonta on kyllä matalalla tasolla muutenkin. Tinderi on yhä suosituin ja paras paikka nykyään löytää kumppani deittisovelluksista/sivustoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sekopää tekee jatkuvasti uusi profiileja ja yrittää ostaa seksiä. Ei auta vaikka kuinka rumasti kirjoittaisi takaisin, että en myy seksiä ja haukkuisi tyypin. Ei mene jakeluun, että en ole hu*ra. Varmaan laittaa noita viestejä monelle muullekin. Itse olen ilmiantanut monta profiilia. Estänyt profiileja ja silti tyyppi aina laittaa viestiä uudella profiililla. Ihan sairas tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että on tavisnaisia etsimässä elämänkumppania. Ja kiva, että otit tuon tavallisuuden esiin. Mä aloin oikein miettiä sitä.
Tavallisuus on itseasiassa aika tavoiteltavaa ja rakastettavaa. Mä kun katson töissä, ravintolassa, liikuntaharrastuksissa tai kaupassa ympärilleni, niin näen onnellisia tavallisia ihmisiä. Suurimmalla osalla tavallisista ihmisistä on puoliso ja lapsia. Tavalliset ihmiset usein siis jostain löytää itselleen puolison ja vaikuttavat arjen kiireitä hoitaessaan onnellisilta. Ja samalla kun he saattavat muille olla tavallisia, he ovat omalle puolisolle, lapsille ja läheisille niitä maailman tärkeimpiä.
Mä täällä hymyilen niin leveästi ja vähän liikutuinkin. Uskomattoman ihana lukea, että on olemassa myös miehiä, jotka ajattelee noin! Mä olisin voinut kirjoittaa noi jutut itse sanasta sanaan 🙂 Ja kaikki ystäväni vuorollaan, kun ovat olleet sinkkuna.
Mä siis myös etsin nimenomaan tavallista ja ns. normaalia miestä 😅 Tällä hetkellä treffikokemuksia on vain kovasti ongelmaisista miehistä. Nämä on käynyt ilmi onneksi jo ensitreffeillä useimmiten. Itse en laske esim jotain masennusta tms edes ongelmaksi, niin kuin moni luulee ja itse tekee. Mut on ollut ihan pössyttelijää ja alkoholistia, vaikka siistejä työssäkäyviä miehiä muuten olivatkin.
Mut en lannistu! 😄 Kaikkea kivaa sinulle ja toivottavasti kohtaat juuri sinulle sopivan ihanan naisen🤗
Niin ja Tinderissä mä olen miehiä etsinyt, mut vois kai kokeilla jotain muutakin välillä. En sitten tiedä onko kaikissa samat naamat? Käyttääköhän E-kontaktia enää kukaan?
N46
Näin 47v miehenä Tinderissä on hyvin paljon naistarjontaa asuinpaikassani Turussa etenkin vakavaan suhteeseen. Itse haen vain luvallista sivusuhdetta, niin valikoima on niukka, mutta isompi kuin muualla. Suomi24:ssä kaikki naiset vaikuttaa olevan rajusti ylipainoisia tai loggautuneet viimeksi 2019. Tinderissä melkein kaikilla on kuvia, mikä on hienoa.
> Suomi24:ssä kaikki naiset vaikuttaa olevan rajusti ylipainoisia
Vastaavan huomion olen tehnyt, hoikkia tai edes 'normaaleja' on aika vähän.
Ei ole mitään positiivista kerrottavaa. Ero vastaavassa tilanteessa oli elämäni suurin virhe.