Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni lähtee ratkaisemaan pettämiskriisiä väärällä tavalla -artikkeli

Vierailija
28.04.2024 |

"On tavallista, että petetty päätyy tenttaamaan pettänyttä hyvinkin tarkasti siitä, miksi, missä, milloin ja mitä tämä on tehnyt. Tajuan tämän hyvin: petetyllä voi olla vimmattu halu saada tietää kaikki, koska toivoo sen auttavan tapahtuneen ymmärtämisessä."

Ja tämä on kuulemma väärin. Mielipiteitä? Itselleni kaikkien yksityiskohtienkin tietäminen oli ehdottoman tärkeää. Jos puoliso ei olisi niitä suostunut kertomaan, suhteemme olisi ollut siinä. 

Tässä koko juttu

https://www.eeva.fi/jutut/elina-tanskanen-pettamisen-ratkaiseminen?utm_…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tuon jutun kanssa samaa mieltä sitä, että hedelmällisempiä kysymyksiä olisivat:

Missä määrin ymmärrät itse, miksi petit? Mitä sinun, minun tai meidän olisi ollut hyvä tehdä toisin?

Vierailija
2/6 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä erotaan jos toinen on paatunut pettäjä ja juo, pelaa naisten kanssa. Ns. pelimies. Ja liian nuori parisuhteeseen. Ellei ole mitään järkiselitystä esimerkiksi mies aina töissä ja nainen kyllästyi olemaan yksin parisuhteessa, pelkäsi vihaista kumppania, etsi turvaa muualta. Ero ajoissa parempi kuin hankala suhde. Ellei se tosiaan toimi kivasti ja yhteiset päämäärät. Liiat odotukset ja vaatimukset voivat myös tappaa parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tuon jutun kanssa samaa mieltä sitä, että hedelmällisempiä kysymyksiä olisivat:

Missä määrin ymmärrät itse, miksi petit? Mitä sinun, minun tai meidän olisi ollut hyvä tehdä toisin?

Meillä nuo tuli vasta kun tapahtunut oli puhuttu läpi ja ensijärkytyksestä selvitty. Mutta ensin piti saada tietää kaikki siitä mitä on tapahtunut. En olisi tuon vaiheen yli pystynyt hyppäämään vaan vasta faktan pohjalta pystyi lähtemään eteenpäin.

Vierailija
4/6 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä erotaan jos toinen on paatunut pettäjä ja juo, pelaa naisten kanssa. Ns. pelimies. Ja liian nuori parisuhteeseen. Ellei ole mitään järkiselitystä esimerkiksi mies aina töissä ja nainen kyllästyi olemaan yksin parisuhteessa, pelkäsi vihaista kumppania, etsi turvaa muualta. Ero ajoissa parempi kuin hankala suhde. Ellei se tosiaan toimi kivasti ja yhteiset päämäärät. Liiat odotukset ja vaatimukset voivat myös tappaa parisuhteen.

Miten heteronainen voi olla naisten kanssa pelaava? Vai onko tämä  taaaaaaas näitä "vain miehet tekevät negatiivisia asioita".- tyylinen miesviha-vainoharha?

Vierailija
5/6 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva on noin rakentava heti alkuun.

Vierailija
6/6 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up