Onko miehellä pakko ratsastaa?
Kommentit (40)
Ap lienee joko 15 v tai sitten vajaamielinen, koska aikuinen ja täysjärkinen keksii itsekin vastauksen kysymykseen. Mä veikkaan vajaamielistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin sanoa, että ratsastaminen kullilla on mahtava asento. Saa itse liikutellä että osuu oikeisiin paikkoihin kulli. Tässä asennossa ja takaapäin saan mahtavimmat orgasmit. Nea.
Kulli ei sit oo joystick.
Eräällä naisella on kiinteät, täsmälleen oikean kokoiset ja kauniit rinnat. Näin ollen hänen on seurassani "pakko" ratsastaa itselleen orgasmi rinnat heiluen, selkä kaarella ja silmät kiinni. Se on sellainen näky, että en saa siitä tarpeekseni.
Mikään pakko ei ole tehdä mitään seksissä. Jos on jotain tiettyä mitä haluaa välttämättä ja toinen ei sitä taas halua, täytyy vain punnita onko asia niin vähäpätöinen että jatkaa suhteessa. Vai onko se niin tärkeää, että etsii sitten sopivamman kumppanin.
Ei ole pakko, mutta jos nainen osaa niin helpoin tapa naisella ottaa itse orgasmi miehen kalua käyttämällä. Orgasmissa kullia puristava pillu on parasta nautintoa miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko, mutta jos nainen osaa niin helpoin tapa naisella ottaa itse orgasmi miehen kalua käyttämällä. Orgasmissa kullia puristava pillu on parasta nautintoa miehellekin.
toi on kyllä varmaan ihan totta. pohjimmiltaanhan nainen siinä runkkaa itselleen orgasmin. no, yks tyttöystävä kyllä tykkäs runkata itselleen orgasmin ollessaan allakin
yhden eksän aattelin vielä feikkaavan kun se niin onnessaan pomppi kullin päällä. mutta lopulta oli pakko uskoa että ihan itseänsä se itsekäs äm'mä siinä miellytti eikä minua edes yrittänyt, pöh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi on kyllä varmaan ihan totta. pohjimmiltaanhan nainen siinä runkkaa itselleen orgasmin. no, yks tyttöystävä kyllä tykkäs runkata itselleen orgasmin ollessaan allakin
yhden eksän aattelin vielä feikkaavan kun se niin onnessaan pomppi kullin päällä. mutta lopulta oli pakko uskoa että ihan itseänsä se itsekäs äm'mä siinä miellytti eikä minua edes yrittänyt, pöh
Yritätkö muka väittää, ettet tykännyt aktiivisesta naisesta. Älä nyt viitsi. Vaimoni osannut myös ottaa omansa lähärissäkin. Aika nopeasti totuin nuorena jo siihen, että olin lähinnä apuri ja objekti. Keskityin vain nauttimaan orgasmeista ja tulisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö muka väittää, ettet tykännyt aktiivisesta naisesta. Älä nyt viitsi. Vaimoni osannut myös ottaa omansa lähärissäkin. Aika nopeasti totuin nuorena jo siihen, että olin lähinnä apuri ja objekti. Keskityin vain nauttimaan orgasmeista ja tulisesta naisesta.
kärjistän vähän tarkoituksella. mutta toisaalta onko se nyt joku seksuaalisen nautinnon huipentuma toimia käytännössä toisen seksileluna. no, sellaista ihmistä kenestä tykkää nyt haluaa ehkä miellyttää. mutta helpommalla päästään kun runkataan vaan keskenämme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kärjistän vähän tarkoituksella. mutta toisaalta onko se nyt joku seksuaalisen nautinnon huipentuma toimia käytännössä toisen seksileluna. no, sellaista ihmi
Tuolla nyt ole mitään tekemistä runkkaamisen kanssa. Naisen kullilla ottama orgasmi on miehestä kyllä aivan taivaallista nautintoa. Mikään ole niin hienoa kuin kiimainen kullia hamuava ja kirnuava nainen.
"Tuolla nyt ole mitään tekemistä runkkaamisen kanssa. Naisen kullilla ottama orgasmi on miehestä kyllä aivan taivaallista nautintoa. Mikään ole niin hienoa kuin kiimainen kullia hamuava ja kirnuava nainen. "
en tajua miten kukaan nainen haluaa nussituttaa itseään noin rasittavalla vittupäällä kuin sinä. ehkä sä osaat olla hetken hiljaa jos sua käyttää seksilelunansa, tai jotain
Kyllä mä olen miehen mieliksi ratsastanut ja voi siinä orkunkin saada jos juurikin miehen mieliksi sen itselleen kirnuaa. Mutta henkisesti en saa tuosta mitään. Olen alistuva ja todellakin mielummin sylitanssi ja suihinotto miehelle. Nyt on dominoiva mies eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa että ratsastan tai istun naamalle tai en edes saisi tehdä noita ja myönnän että itselleni on kätevämpää ja kivempaa kun halut kohtaa luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen miehen mieliksi ratsastanut ja voi siinä orkunkin saada jos juurikin miehen mieliksi sen itselleen kirnuaa. Mutta henkisesti en saa tuosta mitään. Olen alistuva ja todellakin mielummin sylitanssi ja suihinotto miehelle. Nyt on dominoiva mies eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa että ratsastan tai istun naamalle tai en edes saisi tehdä noita ja myönnän että itselleni on kätevämpää ja kivempaa kun halut kohtaa luonnostaan.
kiihottuisitko jos vetäsin sua turpaan ja ampusin sun ukkos. enkö mä olis sillon aito "älffä meil"
en ymmärrä alistumis-alistamis-porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiihottuisitko jos vetäsin sua turpaan ja ampusin sun ukkos. enkö mä olis sillon aito "älffä meil"
en ymmärrä alistumis-alistamis-porukkaa
sub sano että voin tehä mitä vaan
sitten kuitenkin soitti poliisille kun tein näin :(
paska peli saatana mitä jos vaan nussittais niinkun aikuiset ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako miestäsi sinun orgasmisi? Kestääkö hänellä pää, jos otat ohjat omiin orgasmeihisi. Minulle ollutvtärkeintä, että vaimo on saanut, sai sitten minun tekemänä lähärissä tai itse ottamalla päällä tai sylissä. Itsehän olet ensin siihen tilaan saattanut, joten ei miehisyyteni ole ollut siitä kiinni kumpi dominoi vaiko yhdessä. Miehisyyttä voi osoittaa muissakin asioissa ja sitä voi olla luonnostaan muutenkin jo pelkällä olemassaolollaan.
Eihän se kulli kosketa sitä klitorista mitenkään, jollei se kulli taitu, tai sitten niin, ettei se ole pillussa laisinkaan. Mutta koska se on miehelle tärkeintä, että se nimenomaan jauhaa siellä pillussa, niin ei käy.
Nainen masturboi miten haluaa vaikka häpyluuhun, kuhan mies nauttii.
Se on ihanaa hieroa kulli kovaks ja istuu päälle 😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako miestäsi sinun orgasmisi? Kestääkö hänellä pää, jos otat ohjat omiin orgasmeihisi. Minulle ollutvtärkeintä, että vaimo on saanut, sai sitten minun tekemänä lähärissä tai itse ottamalla päällä tai sylissä. Itsehän olet ensin siihen tilaan saattanut, joten ei miehisyyteni ole ollut siitä kiinni kumpi dominoi vaiko yhdessä. Miehisyyttä voi osoittaa muissakin asioissa ja sitä voi olla luonnostaan muutenkin jo pelkäll
Ei häntä kiinnosta orgasmini sillä tavalla, että hän häärisi sen ympärillä tai erityisesti pyrkisi miellyttämään. Mutta häntä kiinnostaa nautintoni yleisesti ja hänelle on tärkeää, että minulla on turvallinen olo. Mieheni ei ole mikään herra ja bdsm-mestari jos sitä mietit. Hän on luonnostaan dominoiva, eikä innostu siitä että minä otan ohjat. Mikä toimii erinomaisesti, koska olen todella temperamentikas, jämäkkä ja pärjäävä yleensä koska on ollut pakko. Nautin siitä että minulla on itseäni vahvempi ja vakaampi mies ja myös siitä, että hän ei kiihotu siitä että otan ohjat.
Ehkä juuri muun luonteeni takia vedin ja vedän yleensä puoleeni miehiä jotka katsovat että siinä on nainen joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen. Exät ovat sanoneetkin tähän suuntaan, että minussa ihastutti miten hallitseva ja määrätietoinen olen. Mutta vihaan sitä roolia :(
Kyllä miehelläni kestää pää vaikka mitä jo työnkin puolesta, mutta hän kiihottuu siitä että saa hallita. Ei ole palveludom joka kyselee minulta miten sessioidaan vaan tekee mitä tykkää eikä saa epävarmuuskohtausta jos minä en nautikaan kaikesta.
Jotkut naiset tykkää ratsastaa ja saada orgasmit nuolemalla. Jotkut ei. Itse saan mieluiten panossa kun jo anelen että viimein panoa tai sitten rajulla sormetuksella. Ei kaikki tykkää kaikesta eikä teidän tai meidän tapa ole paras.
On ihanaa jos nainen nauttii ratsastamisesta ja saa sitä tehdä. Mutta mielestäni on myös iloinen asia että sitä ei tarvitse tehdä jos se on ihan mälsää. Tietysti luonteenikin puolesta tein sitä miehen mieliksi kun olin suhteessa sellaisen kanssa joka sitä himoitsi. Samoin olin nuoltavana orgasmiin asti, vaikka en pidä siitä asetelmasta yhtään.
Menin aikaisemmin nukkumaan illalla kuin naiseni. Tuli sit yöllä pussailemaan ja kiehnäsi lusikassa.. kysyi suoraan että haluanko seksiä? no todellakin... Hetken aikaa oltiin lusikassa, sit työnsi mut selälleen ja alkoi ratsastamaan. Voi että oli upeaa. ja tämä ei ole unta vaan ihan täyttä totta.
Pakko ei ole kuin kuolla ja maksaa verot.