Onko miehellä pakko ratsastaa?
Kommentit (24)
Jos olet valmis siihen, että "taloudellinen tuki" lakkaa, niin eihän se pakko ole.
Jos äijä menee nelinkontin, niin voithan tuota istua selän päälle ja hyppiä peppun kanssa ja suimia kunnolla.
Mikset ratsastaisi? Kyllä se terveeseen parisuhteeseen kuuluu, että tuollaista suostut tekemään, jos kumppani siitä haaveilee.
Ei tietenkään pakko ole, mutta kyllä se aika olennainen osa seksiä on. Voihan sen jollain varmaan korvata, jos juuri ratsastuksessa on jotan, mikä ei tunnu hyvältä.
On ihana silloin tällöin vain herki seurata, kun nainen ottaa kalusta kiinni, asettuu sille, upottaa sen sisäänsä, ja aloittaa rytmikkään ratsastuksen niin, että tissit pomppivat. Tämä on meillä oikeastaan ainut seksiasento, jossa nainen ottaa jollain lailla ohjat, ja olisi kovin tylsää, jos sitä olisi koskaan. Millä tuon voisi korvata? En tiedä, lapdancella? Strippauksella ja hyvällä suihinotolla loppuun asti?
Ei oo pakko ratsastaa, maata voit plyysisohvalla tai komealla miehellä, näin Ismo Alankoki laulaa
Onko pakko nuolla pillua, jos ei haluu?
Näin naisena voin sanoa, että ratsastaminen kullilla on mahtava asento. Saa itse liikutellä että osuu oikeisiin paikkoihin kulli. Tässä asennossa ja takaapäin saan mahtavimmat orgasmit. Nea.
Mitään ei ole pakko tehdä. Mitään mitä ei halua tehdä ei tarvitse tehdä.
On. Miehellä on ihan pakko ratsastaa jokaisella rakastelukerralla. Muuten joutuu vornasen pöytäseurueeseen.
Ei oo pakko miehellä ratsastaa, joku muu tekee sen sun puolesta. Ei kannata alkaa ihmettelemään kun miehelle alkaa kertymään niitä omia "harrastuksia" ja menoja, silloin pääsee joku muu ratsaille, joka siitä tykkää.
On se pakko. Kts. Mooseksen laki.
Olen 34 vuotias nainen. Nautin suuresti ratsastamisesta, voin kontrolloida penistä juuri niin kun haluan. Saan useita orgasmeja kun ratsastan, voin liikkua niin että penis osuu oikeisiin kohtiin. Pakkohan ei ole mutta nautin kun mies on alla ja minä annan mennä ja määrään tahdin. Ehkä asento on myös hiukan dominoiva, ratsu ja ratsataja. Olen myös sitonut mieheni joskus käsistä sängynpäätyyn ja ratsastanut hitaasti antaen miehelle kiduttavanpitkän session ennen kuin annan hänen tulla. Aada.
Meillä harvoin ratsastetaan. Enimmäkseen mies panee takaa ja se on mulle oikein ok
Meillä pidän "ratsastus tunnin" kun saan miehen suostuteltua X-asentoon sidottavaksi. Eihän siinä ole paljon muuta tehtävissä, mutta tällöin kyllä ratsastuksia on enemmän kuin yksi 😘
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko ratsastaa, maata voit plyysisohvalla tai komealla miehellä, näin Ismo Alankoki laulaa
Onko Ismo Alankoki jotain sukua Ismo Alangolle?
Missä miehet ratsastaa siellä lampaat ei voi laiduntaa
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 vuotias nainen. Nautin suuresti ratsastamisesta, voin kontrolloida penistä juuri niin kun haluan. Saan useita orgasmeja kun ratsastan, voin liikkua niin että penis osuu oikeisiin kohtiin. Pakkohan ei ole mutta nautin kun mies on alla ja minä annan mennä ja määrään tahdin. Ehkä asento on myös hiukan dominoiva, ratsu ja ratsataja. Olen myös sitonut mieheni joskus käsistä sängynpäätyyn ja ratsastanut hitaasti antaen miehelle kiduttavanpitkän session ennen kuin annan hänen tulla. Aada.
Kuinka pitkään onnistuit edgettämään ukkoasi noin?
Lempiasentoni, jota en ole valitettavasti vuosiin saanut.
EI OLE PAKKO. Älä tee sitä! Valitse itse mitä haluat. Muilla ei ole nokan koputtamista. Jos se on epämiellyttävää ja nöyryyttävää, sitä paremmalla syyllä ei.