Onko täällä muita naisia, joiden mielestä Cillian Murphy ei ole komea?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Minusta jotenkin jännän näköinen. Mielenkiintoinen, mutta ei komea.
Juuri tähän ihastuin 31 vuotta sitten miehessäni. En koskaan ole tuntenut vetoa ns. komeisiin miehiin, ihastuin ensisijaisesti silmiin ja koko olemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cilian Murphy ja Jensen Ankles ovat kaksi hemmetin kaunista mutta miehekästä miestä!
Yleensä nätti mies tarkoittaa jotain poikabändin babyfacea jotka eivät nappaa itselle sitten yhtään.
Jensen Ackles on törkeän komea mies, Murphy ei saa mitään värähdyksiä aikaan. :/
Kuvissa Jensen näyttää aika tavalliselta.
Thomas Shelbyna Peaky blindersissa vie jalat alta. Eikö täällä kukaan ole katsonut Peaky Blinderssia?
Ei varmaan tee samaa Oppenheimerina, kun näyttelee suht vanhaa tiedemiestä.
Jännän ja erikoisen näköinen , hyvällä tavalla. Hankala kuvailla, feminiinisyys ei ole sana joka ekana tulee mieleen , mutta ei hän ole perinteisellä tavalla sellainen macho - komea, mutta jotenkin vangitseva :D
Attractive as f**k on kuvaus joka tulee ekana mieleen.
Hän on magneettinen ja charmikas, mutta ei perinteisellä ''miehekkäällä'' tavalla komea, kuten esim. Henry Cavill joka näyttää ihan kreikkalaiselta jumalalta. Pidän häntä Cillian Murphya silti tosi hyvännäköisenä ja puoleensavetävänä.
Hivelee silmää Peaky Blindersissa, mutta ei Batmaneissa eikä Oppenheimerissa. Hyvin näyttelee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen outo, joka on jopa pärjännyt komein mies -arvioissa: Benedict Cumberbatch. En tajua. Kuin komea mies muotista mennyt läpi, mutta viimeistelty jollain keharifiltterillä.
Cumberbatch on todella suomalaisen näköinen. Ei siis ollenkaan minun makuuni. En tosin sanoisi ketään rumaksi.
Minusta ei ollenkaan suomalaisen näköinen.
Eri
Esim Olavi Uusivirta tulee mieleen. Joka taas muistuttaa monia miehiä, joita tunnen tai olen tuntenut. Jos Cumberbatchilla olisi vaaleammat hiukset, niin ei erottuisi juurikaan katukuvassa suomalaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Hivelee silmää Peaky Blindersissa, mutta ei Batmaneissa eikä Oppenheimerissa. Hyvin näyttelee kyllä.
Hän tunnetusti joutui laihduttamaan Oppenheimeria varten, koska piti näyttää riutuneelta. Eli hyvin ymmärrettävää, että ei ole komeimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.thethings.com/cillian-murphy-got-jacked-for-peaky-blinders-…
Ei hän missään tapauksessa ruma ole mutta vähän sellaisen nyhverön näköinen. Hintelä myös. Itse pidän Chris Hemsworth ja Jason Momoa tyyppisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän missään tapauksessa ruma ole mutta vähän sellaisen nyhverön näköinen. Hintelä myös. Itse pidän Chris Hemsworth ja Jason Momoa tyyppisistä miehistä.
Miltä näytät itse?
Olen nainen ja minua on sanottu Cillian Murphyn näköisesti. Otin kohteliaisuutena, vaikka se ei kuulemma sitä ollut. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua on sanottu Cillian Murphyn näköisesti. Otin kohteliaisuutena, vaikka se ei kuulemma sitä ollut. :D
Onhan se.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en pidä noin lihaksikkaista pumpatuista miehistä. Momoa oli kyllä nuorempana ihan kuuma, nykyään vähän epäsiistin näköinen. Renttu-imago näyttää kaksi-kolmekymppisenä vielä hyvältä mutta keski-ikäisenä enää elähtäneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät itse?
Mitäs sillä on väliä miltä joku kommentoija näyttää kun tässä ketjussa nimenomaan oli Cillian Murphy aiheena ja hänen ulkonäkö ja kommentoijien makumieltymykset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret vaaleansiniset silmät ei oikein ole miehekkäät, pitäisi olla Clint Eastwood viirusilmät.
Kiitos nyt tästäkin, yksi ruksi lisää naisten inhoamia piirteitä.
t. luiskaleukainen ja vaaleansinisilmäinen nörttimies
:D Olette vähemmällä päässeet näillä ulkonäköasioilla naisiin verrattuna.
PIti googlata kuka on ja melkoiset homovipat tulivat. Ei ole komea.