Onko täällä muita naisia, joiden mielestä Cillian Murphy ei ole komea?
Kommentit (66)
No googlasin sitten ja nuo pari kuvaa mitä ensimmäisenä tulee, niin eipä ole komea, enkä ymmärrä kenenkään miettivän edes komeutta kohdallaan.
Hän näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
No googlasin sitten ja nuo pari kuvaa mitä ensimmäisenä tulee, niin eipä ole komea, enkä ymmärrä kenenkään miettivän edes komeutta kohdallaan.
Näytti ihan kivalta Trollope-filmatisoinnissa The we live now, mutta siitä on aikaa.
Vähän kalsea ehkä. Kiva, silloin kun hymyilee
Ihan komea, mutta ei lainkaan minun tyyppiäni.
Vierailija kirjoitti:
Suuret vaaleansiniset silmät ei oikein ole miehekkäät, pitäisi olla Clint Eastwood viirusilmät.
Näin kerran jäätävän siniset silmät, muutenkin todella komea mies. Olin niin niiden silmien lumoissa, että meinasin ajaa päälle, ihan pyörällä vaan mutta kuitenkin
Cilian Murphy ja Jensen Ankles ovat kaksi hemmetin kaunista mutta miehekästä miestä!
Yleensä nätti mies tarkoittaa jotain poikabändin babyfacea jotka eivät nappaa itselle sitten yhtään.
Jopa vastenmielinen, en pysty katsomaan mitään leffoja, joissa tuo on. Ei ole miehekäs muttei myöskään naisellinen, outo lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Linkki, niin sitten kerron?
kvg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki, niin sitten kerron?
kvg
🖕
Ei ole ulkonäöltään minun mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian naisellinen mieheksi.
Miten muka naisellinen? Sillähän on semisti laatikkoleukakin.
t. luiskaleukainen nörttimies
Onhan tuo nyt ihan todella naisellisen näköinen. Näyttää ihan kiristetyltä sukupuolenvaihtajalta.
Vierailija kirjoitti:
Cilian Murphy ja Jensen Ankles ovat kaksi hemmetin kaunista mutta miehekästä miestä!
Yleensä nätti mies tarkoittaa jotain poikabändin babyfacea jotka eivät nappaa itselle sitten yhtään.
Meillä on tismalleen sama miesmaku, high five.
Toinen outo, joka on jopa pärjännyt komein mies -arvioissa: Benedict Cumberbatch. En tajua. Kuin komea mies muotista mennyt läpi, mutta viimeistelty jollain keharifiltterillä.
Näyttää ihan siltä Antz-leffan muurahaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen outo, joka on jopa pärjännyt komein mies -arvioissa: Benedict Cumberbatch. En tajua. Kuin komea mies muotista mennyt läpi, mutta viimeistelty jollain keharifiltterillä.
Cumberbatch on todella suomalaisen näköinen. Ei siis ollenkaan minun makuuni. En tosin sanoisi ketään rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jensen Ackles on törkeän komea mies, Murphy ei saa mitään värähdyksiä aikaan. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cumberbatch on todella suomalaisen näköinen. Ei siis ollenkaan minun makuuni. En tosin sanoisi ketään rumaksi.
Minusta ei ollenkaan suomalaisen näköinen.
Eri
Pitäisikö mennä johonkin leikkaukseen jos sattuu olemaan naisellisempi heteromies vai?