Lapsille ei kelpaa miehen tietikka peli koneeksi vaan kinuavat Plystationia vaikkei ole rahaa moiseen humpuukiin
pelikone maksaa "maltaita" eikä pienestä palkasta moisia maksella.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa niin olkoot ilman. On vaikka kuinka paljon hyviä vanhoja pelejä jotka toimii täydellisesti 20 vuotta vanhalla nuhapumpullakin.
t. vanhoja pelejä pelaava
ne haluaa jotain gouterstrikeä pelata mutta sehän on sotaa ja väkivaltaa luulen täynnä
4 pleikka Pro ei maksa mitään enää. Osta edes se.
Käytetyn pleikkarin saa niin edullisesti että ei ole hinnasta kiinni. Saattaa saada tutulta ilmaiseksikin jos on jäänyt käyttämättömänä kaappiin.
Ja määrittelee hupuuki, lasten mielestä ripsihuolto, rakennnekynnet ja monet muut aikuisten ostokset on turhia. Röökistä, veikkauksesta tai viinasta puhumattakaan.
Ja tarkennuksena, itselläni ei mene rahaa ripsiin, kynsiin tai mihinkään päihteisiin.
Playstation 5 tai xbox series.
on se kumma kun kaikenlaista on maailma väärällään ja aikuisillekin ostetaan autot, pelit ja pensselit ja muut humpuukit niin yhtä pelikonetta ei voi lapsille hankkia sitten?
Meillä on käytetty pleikka 3 ja sillä on ihan hyvä pelata mineä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kelpaa niin olkoot ilman. On vaikka kuinka paljon hyviä vanhoja pelejä jotka toimii täydellisesti 20 vuotta vanhalla nuhapumpullakin.
ne haluaa jotain gouterstrikeä pelata mutta sehän on sotaa ja väkivaltaa luulen täynnä
ei kai kukaan pelaa tuollaisia pelejä jollain vidun konsolilla
housuissas on humpuukia!
Lapset kesätöihin vaan ja ukko juo kaljaa vähemmän ja sä lakkaat polttamasta, se on siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet? Sinullahan on varmaa tietoa asiasta. Ensinnäkin, se on Counter Strike, ja toisekseen uusinta CS:ää ei ole julkaistu moderneille konsoleille.