Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 miesten onnistuneinta valhetta naisillemitä mies sanoo vs tarkoittaa

Vierailija
16.08.2023 |

Tunnista punaiset liput helpommin.

Tässä on muutama vinkki mieheltä naiselle:

1. En mä haluu miettii liikaa et millon nähään, katotaan = Sä oot mun toka tai kolmas vaihtoehto, ja mä haluun nähä ja panna sillon ku musta tuntuu siltä TAI jos mä en pystyny näkee jotain toista naista

2. Te ootte nähny 10-15 kertaa ja mies ei halua puhua mitään vakavemmasta suhteesta ja sanoo tyyliin:
En mä tiiä... mä en vaa haluu leimaa mitään, mä haluun vaan et asiat menee omalla painollaan = Mä en oikeastaan haluu suhdetta sun kaa mut mä tykkään hengaa ja panna niin kauan ku mua sattuu huvittamaan tai kunnes mä löydän jonkun "paremman" miehet kyllä todellisuudessa tietää aika nopeesti et näkeeks ne sut pitkäaikaisena parisuhde-ehdokkaana vai ei. Ja JOS mies oikeesti haluu sua, ni se haluaa myös kyllä tietää et sä oot oikeesti hänen kanssaan ja et teillä on oikea suhde.

3. Mies joka ei oikein oo ollu mitenkään kovin läheinen ja ette näe kauheen usein laittaa viestiä: Mä kaipaan suamitäs teet, mä oon ajatellu sua = En oo ajatellu sua yhtään viime kerran jälkeen mut jotain pomppas esiin ja ajattelin et mä voisin saada sulta jotain mikä tuntuu hyvältä mulle TAI mä en oo löytäny täs välissä muita naisia ketä tapailla

4. Mä en kuullu mun puhelintamä unohdin vastata, en mä haluu stressaa = Mä näin sen puhelun tai viestin heti tai ainaki kohtuu nopeesti mut mä en vaan jaksanu vastata TAI mul oli jotain muuta tärkeempää meneillään joo aina ei ehdi vastaa mut mä sanon sulle, jos mies oikeesti tykkää susta ni se HALUU vastata ja puhua sun kanssa. Ei ole pakko, vaan se haluaa silloin itse. Ja kuinka kauan tekstariin oikeasti menee vastata + se on toisen ihmisen tunteiden huomioimista, jota hyvä mies tekee sulle koska se välittää sun tunteista

Tässä muutama onnistuneimmista valheista/manipulaatioista, mitä väärät miehet käyttää naisiin. Menee läpi varsinkin sillon, jos ihastus on jo päällä. Kannattaa huomioida punaiset liput, jos mies niitä sulle heiluttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokemusta näköjään on

Vierailija
2/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli hyvä...me tarvitaan joku suomi-mies-suomi sanakirja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle naiselle mies esitti 5 vuotta muuta kuin on. Heti kun lapsi syntyi niin siitä kuoriutui pesunkestävä naistenvihaaja. Edes omat vanhemmat ei tienneet että tyyppi on sellainen kun heidän kotona on aina ollut tasa-arvo asiat tärkeitä ja ihmisten kunnioitus. Eli se oli jopa vanhemmilleen teeskennellyt kymmeniä vuosia. Joten sanoisin, lause "minuun voit luottaa" on täyttä puppua kun sen sanoo mies.

Vierailija
4/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl niin totta

Vierailija
5/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullu nää kaikki mieheltä hahah

Vierailija
6/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että mies puhuu totta?

Vierailija
7/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuu aina enemmän kuin sanat.

Vierailija
8/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on vääriistynyt kuva omasta tasostaan ja luja usko kykyynsä sitouttaa itseään komeampia, fiksumpia, hauskempia, koulutetumpia ja varakkaampia miehiä.

Noin siinä sitten helposti käy, että päätyy pelkäksi panoksi.

Vierailija
9/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies haluaisi naisesta muuta kuin panna halutessaan. Tämä ei vaan ole monille mahdollista.

Kyllä minulle myös kotityöpalvelut ja naisten rahat kelpaavat.

Vierailija
10/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet on

Vierailija
11/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen saman miehille. Kai se nyt on aivan sama milloin haluaa vastata tai nähdä jos haluaa vain seksiä eikä muuta.

Vierailija
12/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen saman miehille. Kai se nyt on aivan sama milloin haluaa vastata tai nähdä jos haluaa vain seksiä eikä muuta.

Kyse onkin siitä, että mitä tämä tekee sille toiselle ja että onko se rehellistä vai ei. Mut mikäs siinä, jos molemmat haluaa samaa

Vierailija
13/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä. Saako tällasta lisää?

Vierailija
14/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lässytystä uskoo, jos teot puhuvat vähemmän tai eri kieltä kuin sanat? 

Kyllä se on molemmille heti selvää, jos ihmiset haluavat sitoutua toisiinsa. Tai jos eivät.

Toisaalta, ei kai kukaan pahoita mieltään sweet-talkista, vaikkei se mitään tarkoitakaan. Kai sellaista nyt on mukavampi kuunnella kuin että

soitin sulle viimesenä vaihtoehtona, kun kukaan muu ei haluu panna mun "kaa". 

Vierailija
15/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskulinisti kirjoitti:

Joillain naisilla on vääriistynyt kuva omasta tasostaan ja luja usko kykyynsä sitouttaa itseään komeampia, fiksumpia, hauskempia, koulutetumpia ja varakkaampia miehiä.

Sori mutta ne pahimmat playerit on kyllä niitä Ei niin hyvännäköisiä, amistaustaisia joilla nyt vaan sattuu olemaan supliikki meininki naisten suhteen.

Vierailija
16/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskulinisti kirjoitti:

Sori mutta ne pahimmat playerit on kyllä niitä Ei niin hyvännäköisiä, amistaustaisia joilla nyt vaan sattuu olemaan supliikki meininki naisten suhteen.

Haha, ei, ne on vaan luusereita joita naiset yrittää parantaa. Playerit on nimenomaan niitä, jotka tietää oman arvonsa ja vertaavat sitä naisiin.

Vierailija
17/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin siitä, että mitä tämä tekee sille toiselle ja että onko se rehellistä vai ei. Mut mikäs siinä, jos molemmat haluaa samaa

Osa miehistä haluaisi toki enemmän mutta en halua sitoutua johonkin määräilevään ja mustasukkaiseen ihmiseen. Käyn teatterissa ja taidenäyttelyissä miespuolisten ystävien kanssa ja sekstaan muutaman muun kanssa jotka eivät olisi hyvää taideseuraa.

Vierailija
18/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää oli hyvä...me tarvitaan joku suomi-mies-suomi sanakirja

Niin oikeasti tarvitaan. Jonkun pitää tajuta kirjoittaa sellainen. Menis varmasti heti hyvin kaupaksi. Ja muutenkin on paljon ns. Naisnasakirjoja niin tarvitaan myös miessanakirja.

Vierailija
19/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä oikeasti. Sun pitäisi alkaa kirjoittelee oikeita kirjoja. Saisit paljon rahaa niistä 💸

Vierailija
20/24 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lisäisin tähän vielä vanhan klassikon, "en halua vielä naimisiin" = mies ei halua naimisiin sinun kanssasi. T: 2 x aviohaluttoman kanssa aviootunut