Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaisen pituuteni?

Vierailija
28.04.2024 |

Jos sitä jossai kysytään? Olen aamulla 172, päivällä 171,7-,8 ja illalla 171,5 senttimetriä. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoi lähetellä viestejä yksi mies, kehui ihastuneensa minuun kovasti, oli kuulema tavattu jossain kokouksessa mutta hln ei ollut kehdannut tulla jutteleen. No satuin sitten olemaan taas siinä kokouskaupungissa ja postasin instaa jotain kuvia. Tämä heppu loihe kysymään josko lähtisin kahville kokouksen jälkeen. Oli kuvansa instassa, niin ajattelin, kun ei ole ihan suohirviö niin samapa tuo. Mentiin kahvilaan aikaisin, muut meni eri pöytään, minä yksin odottamaan. No en tajunnut, että se tyyppi tuli ennen kuin se seisoi pöydän vieressä ja tervehti, oli noin viisi senttiä minua lyhempi. Juotiin kahvit ja nätisti sanoin, että minua ei viehätä itseäni lyhemmät miehet, joten jatkoa ei tulisi. Herrasiunaa kun se suuttui. Onneksi kaverit huomasivat ja tulivat pöytään muka niin, että just minut huomasivat, tyyppi lähti. Olisi sanonut, kun oli minut nähnyt, etttä hän on lyhempi, olisi molemmat päässeet helpommalla. 

Vierailija
42/46 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaise jaloissa ja tuumissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton pikku-ukko lopeta jo.

Vierailija
44/46 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan 100 aloitusta tästä aiheesta täällä ja Suomi24.

Vierailija
45/46 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas pituushulluidiootti jankkaa päivittäistä älyvapaata aloitustaan.

Vierailija
46/46 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituushullu poistoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan