Miten ilmaisen pituuteni?
Jos sitä jossai kysytään? Olen aamulla 172, päivällä 171,7-,8 ja illalla 171,5 senttimetriä.
Kommentit (46)
Minä ilmoitan että olen 160, vaikka mittaajasta riippuen vaihtelee 160-162
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä pikku pygmi taas länkyttää.
Puukota ittes nelisilmähintti
Sulla taitaa olla vähän pahempiakin ongelmia kuin pelkkä pituus...
Vierailija kirjoitti:
Pätkä mikä pätkä! Ei tuo lyhyys muuksi muutu. Laske nyt vaikka keskiarvo, jos se sinusta tekee vaikka
tasapainoisemman ihmisen!
Koetko jotenkin huonoa itsetuntoa tai jotai kun haukut toisia ihmisiä internetin vauva palstalla?
Ap, miten on mahdollista, että menetät vain 0.5 cm pituutta päivän aikana? Makaatko sängyssä koko päivän tälle palstalle kirjoitellen? Normaalisti ihmisen selkäranka painuu kasaan reilusti yli sentin päivän aikana sängystä noustuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten on mahdollista, että menetät vain 0.5 cm pituutta päivän aikana? Makaatko sängyssä koko päivän tälle palstalle kirjoitellen? Normaalisti ihmisen selkäranka painuu kasaan reilusti yli sentin päivän aikana sängystä noustuaan.
Enimmillään noin sentin heitto on normaalia eri netin lähteiden mukaan..
Minulla se on aina sattunut olemaan tuo 0,5 senttiä mitä olen asiaa tutkistellut aika tarkasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmillään noin sentin heitto on normaalia eri netin lähteiden mukaan..
Minulla se on aina sattunut olemaan tuo 0,5 senttiä mitä olen asiaa tutkistellut aika tarkasti
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Miksi aloituksessa noin paljon alapeukkuja? Eikös tää ole yks kysymys muiden joukossa
Voisiko pituudenkin osalta identifioitua jonkin pituiseksi, jos kerran nykyään sukupuolikin riippuu siitä, millaiseksi kokee identifioituvansa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloituksessa noin paljon alapeukkuja? Eikös tää ole yks kysymys muiden joukossa
Lakkaa olemasta silloin kun sitä toistellaan jatkuvasti, päivästä ja kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa olemasta silloin kun sitä toistellaan jatkuvasti, päivästä ja kuukaudesta toiseen.
En harrasta moista. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kertani ko palstalla. Ehkä täällä on vain sitten muu/muita samanpituisia immisiä
Riippuu siitä missä ja miksi kysytään. Jos sitä tarvitaan lääketieteellisestä syystä, parempi että varmistat asian paikan päällä jos sillä on oleellista merkitystä. Muussa tapauksessa sentillä suuntaan tai toiseen ei ole mitään merkitystä joten voit merkata sen lyhyemmän tai pitemmän mukaan. Mutta kukaan ei katsele niitä millimetreinä vaan pituus katsotaan senttimetriä.
Vierailija kirjoitti:
K ä ä p i ö
Jostain syystä ei voi kirjoittaa normaalisti
Aivokääpiö!
Miksi se pitäisi erikseen mainita minkä mittainen on? Jossain lääkärissä taisivat viimeksi kysyä ja se tuskin on niin tarkkaa, että sentti sinne tänne merkkaisi. Jos nimittäin oikeasti merkkaisi niin kai ne sitten mittaisi tarkan pituuden itse eikä kyselisi sitä potilaalta.
Sinuna olisin huolestuneempi tuosta pakkomielteisestä itsensä mittailusta.
Ilmoittaisin viimeisimmän "virallisen" mittauksen terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna olisin huolestuneempi tuosta pakkomielteisestä itsensä mittailusta.
Ihan normaalia onb
Vierailija kirjoitti:
Ja onko normaalia että pituus vaihtelee noin paljon vuorokauden aikana?
On normaalia että vaihtelee enemmän kuin muutaman millin. Itse huomasin tuon jo nuorena, että aamulla töihin lähtiessä oli autontaustapeili väärässä asennossa ja sen joutui laittamaan paremmin ja sitten taas sama homma töistä illalla lähtiessä. Sitä painuu kasaan päivän aikana.
Levität kätesi ja sanot kovaan ääneen että oot jo näin iso poika.
Joskus lääkärissä ulkomailla mitattiin pituus kengät jalassa.