Saat 5 laitetta kotikuntosaliisi, mitä valitset?
Juoksumatto, spinnipyörä, käsipainosarja, tanko+levypainot, penkki. Pärjäiskö näillä?
Kommentit (50)
1. Nuori, kaunis ja antelias tyty-yde.
2. ks. edellinen
3. ks. edellinen
4. ks. edellinen
5. ks. edellinen
Soutulaite, ratsastussimulaattori, kunnon stepperi. Nämä riittävät.
Kuntopyörä ja painoja jo on.
Vierailija kirjoitti:
Kyykkyräkki, penkki, käsipainoja, ristikkäistalja, ylätalja.
Tää on hyvä setti. Lisäksi jotain pientä, kuten peili, kahvakuulia, jumppamatto. Jos ei mahdu tai saa riittävän halvalla, niin ristitaljan voi jättää ekana pois.
Vierailija kirjoitti:
Juoksumatto on tarpeeton kun voi mennä ulos juoksemaan.
Kuntopyörä on turha kun voi mennä ulos pyöräilemään.
Levytanko ja kasa painoja on tärkein. Penkkiä ja muita apuvälineitä sen verran, että saa tehtyä penkkipunnerrusta, maastavetoa ja kyykkyä. Aika vaatimattomalla varustuksella saa koko kropan käytyä läpi.
No kaikki ei asu keskustassa katuvalojen loisteessa, ja pilkkopimeässä metsässä lenkkeily näivettää talvella liikkumisen ilon tehokkaasti. Siksi mulla on crosstraineri ja kahvakuulat, sekä säädettävät käsipainot. Noilla pärjään ihan hyvin. Polvet on olleet aina rikki, niin isoja painoja ei voisi nostella kuitenkaan.
Ala ja ylätalja. Etu-ja takareidet. Jalkaprässi.
Kiitos. Ajattelin ihan vain laitteita, en vapaita painoja, koska ne multa jo löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Juoksumatto on tarpeeton kun voi mennä ulos juoksemaan.
Kuntopyörä on turha kun voi mennä ulos pyöräilemään.
Levytanko ja kasa painoja on tärkein. Penkkiä ja muita apuvälineitä sen verran, että saa tehtyä penkkipunnerrusta, maastavetoa ja kyykkyä. Aika vaatimattomalla varustuksella saa koko kropan käytyä läpi.
Huonolla kelillä on kiva kun on pyörä tai juoksumatto sisälläkin. Muutenkin jos ajatus on nostella painoja, on helpompaa kun ei tarvitse erikseen pukea eri vaatteita alkuverryttelyä varten. Mulla itsellä on kuntopyörä, kahvakuula ja säädettävät käsipainot. Niillä pääsee jo pitkälle.
En haluaisi edes ilmaiseksi kotiin laitteita vaan käyn mieluummin kuntosalilla silloin harvoin kun sinne menen. Muutakin liikuntaa, lähinnä hyötyliikuntaa tulee harrastettua.
Soutulaite, juoksumatto, ala- ja ylätalja, jalkaprässi.
Jos rahaa on käytössä runsaasti niin:
1.Käsipainosarja. Säädettävä ja tarpeeksi isot niin että painosäätö ei lopu kesken
2.Levytankosarja
3. Ristikkäistalja tai ns. kulmatalja jossa säädettävä korkeus, kaksi painopakkaa. Tuossa voi tehdä aivan loputtomasti erilaisia liikkeitä.
4. Säädettävä penkki joka säätyy sekä vaaka, vino että pystyasentoon
5. Kyykkytelineet tai jalkaprässi, jos kyykkääminen ei onnistu. Myös ns.horisontaalinen prässi kävisi ainakin minulle.
Hulahula-vanne, vedellä täytetyt limsapullot, kuminauhaa, vanhoista villasukista leikatut säärystimet ja jarrupohjasukat. Muuhun ei oo tällä hallituskaudella varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso korkea voimistelutila, leuanvetotanko, kiipeilyseinä, voimistelurenkaat sekä mattoja / tatamia lattialle.
Tämä olisi hauska kiipeilyseinä.
Näppärä laite jos harrastaa kiipeilyä. Hauskaa se olisi ehkä 2 minuuttia.
Mulle riittäisi yksi laite. Oikeasti toimiva hyvä imunaattori.
TV shopista löytyy kaikki tarpeellinen ja halvalla. Katso mitkä tulokset käyttäjillä 😅
Penkkipunnerruspenkki(kö sen nimi on?)
Kyykkyräkki, jossa leuanvetotanko
20 kg tanko
Levypainoja
Käsipainoja
Yhtään laitetta tuossa ei ollut, mutta noilla olen pärjännyt salilla tähän mennessä.
Minä ottaisin tämäntyylisen kuntokeskuksen:
https://www.treenikauppa.fi/gymstick-hg-4-0-kuntokeskus.html?gad_source…
Lisäksi:
Soutulaite, nyrkkeilysäkki hanskoineen, jalkaprässi ja ehkä se olisi sitten se parjattu juoksumatto (talvisin en ainakaan ulkona juokse ja kesällä usein liian kuuma).
Porraskone, juoksumatto, spinningpyörä, käsipainot ja soutulaite.
Varsinkin juoksumatolle ja spinningpyörälle tulisi käyttöä, en tykkää juosta tai pyörillä ulkona talvella.
Viisi hyvännäköistä miestä.