Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan nähnyt naapurini käyvän ulkona

Vierailija
28.04.2024 |

Tiedättekö tällaisia tapauksia? Mikä voi olla syy, onko joku ongelma?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi tietää onko sinulla joku ongelma.

Vierailija
2/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä? 🧐👂🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä

Vierailija
4/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa naapureiden elämää joten ihan sama mitä tekevät tai ovat tekemättä.

Toivottavasti eivät hekään minun.

Vierailija
5/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muiden tekemisiä Omassa elämässä on tarpeeksi tekemistä. 

Vierailija
6/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylään naapureitani täältä verhojen raosta ja pidän kirjaa. En koskaan käy ulkona, koska pelottaa ulkomaailma...

Vierailija
7/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla vaikuttaisi olevan naapuriasikin enemmän ongelmia joten hoidapa oma pääsi kuntoon ja mieti vasta sitten naapuriasi jos vielä on energiaa.

Vierailija
8/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko kaikki hyvin?Voit auttaa tai pitää seuraa. Tai vaikka raatona,jos ei ole ketään omaisia. Minua ei kiinnosta naapurin kulkemiset.Monesti lähden puoli 5 tuskin ketään kiinnostaa=) Taitaa hyvin moni nukkua vielä.

Vierailija
9/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla vaikuttaisi olevan naapuriasikin enemmän ongelmia joten hoidapa oma pääsi kuntoon ja mieti vasta sitten naapuriasi jos vielä on energiaa.

Ei ole ongelmia kiitos vaan huolistasi. Mutta kyllä kerrostalossa väkisinkin havainnoi ympäristöään ja on monenlaista kulkijaa.

Vierailija
10/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu yhteensattuma. Minä en ole koskaan nähnyt sen vastapäisen talon syrjäytynəən incəlin poistuneen keittiön ikkunasta jossa se näyttää kyyläävän meidän suuntaamme. Se varmaan nukkuukin siinä naama kiinni lasissa.

Vierailija
11/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esimerkiksi liikunta rajoitteita niin paljon että ei pysty ulkoilla yksin. 

Vierailija
12/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyylään naapureitani täältä verhojen raosta ja pidän kirjaa. En koskaan käy ulkona, koska pelottaa ulkomaailma...

Apua, kuulostaa naapurilta joka sekosi täysin koronavuosina.. 

Vierailija
13/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmia kiitos vaan huolistasi. Mutta kyllä kerrostalossa väkisinkin havainnoi ympäristöään ja on monenlaista kulkijaa.

Niinhän sinä yrität vakuutella. Niin itsellesi kuin muillekin. Mutta todellisuudessa paljastat kyllä ihan omat ongelmasi. Katsos kun normaaleilla ihmisillä on parempaakin tekemistä kuin uhrata aikaansa ja energiaansa kyttäämällä naapureitaan sekä miettimällä heidän tekemisiään tai tekemättä jättämisiään. 

Vierailija
14/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mulla on kerroksessa 5 naapurihuonestoa. Olen nähnyt vain yhden huoneiston asukkaita ja olen asunut tässä yli 3 vuotta. Rappusiivoojan olen myös huomannut muutaman kerran. 

Vierailija
15/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään luultavasti ole nähnyt naapurisi koskaan käyvän ulkona.

Vierailija
16/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mulla on kerroksessa 5 naapurihuonestoa. Olen nähnyt vain yhden huoneiston asukkaita ja olen asunut tässä yli 3 vuotta. Rappusiivoojan olen myös huomannut muutaman kerran. 

Ilmeisesti sinulla ei ole näköyhteyttä. Minulla on ikkunasta näkymä pihalle, josta näkee kun joku esim. poistuu rapusta tai tulee rappuun.

Vierailija
17/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyttääjä ja käräyttäjäkansaa.                                                                                                     vwdl

Vierailija
18/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sinä et myöskään poistu koskaan kotoasi, koska voit olla varma, ettei naapuri myöskään poistu?

Vierailija
19/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti, sijainti, sijainti ja... näköyhteys sisäänkäyntiin, kiitos.

Vierailija
20/25 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästä voimme päätellä että myöskään sinä et koskaan mene ulos kun kerran voit vahtia naapuriasi 24/ että meneekö hän koskaan ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän