Uudet ja entiset palstahullut
Tuore:
- "perheemme järkyttyi" -hullu
Kestospämmääjä:
-naisten saavutukset, li andersson
Tauolta (osastolta) palannut:
- holvikaari
Kadonnut:
- Eläkeläisen rahkat, 38 v. huippuunsa treenattu mies
Kommentit (743)
Tämän palstan seksiosio tietysti on aiheensakin puolesta sellainen, että vetää puoleensa häiriintyneitä, mutta viime aikoina AV:n seksipuoli mennyt käytännössä lukukelvottomaksi. Syynä se, että joku ulostefetissin omaava pieruhullu avaa varmaan kymmeniä paskaketjuja ja vastailee itselleen yrittäen saada vaikutelmaa, että se hänen pieruseksifetissinsä olisi jotenkin suosittua. Aivan saatanan vastenmielinen tapaus.
Itkuntuhru ja pullea nukkaposki
Vastaan jankuttaja hullu Tekee työttömät aloituksia ja jankuttaa vastaan jokaista ketjun kommenttia Tämä lienee uudempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö -eläkeläinen.
Tottakai minä olen tullut hiukan hulluksi, kun olen tällä palstalla liikkunut nelisen vuotta ja ihastuin Pupan varhaisempaan, hiukan fiksumpaan alter egoon. Olikohan hän silloin Winner?
En ole Puppa, enkä se -winner- jolla on kakka housussa. Kaikkihan muut paitsi ko. hullu tietävät, että se kakka housuun siitä seuraa, kun syö liikaa rahkaa ja jougyrttia.
-winner-
Ahaa, tiedän nimen 🤣😂🤣
Tämä kaveri
https://www.hs.fi/feature/art-2000008893252.html
Venäjän uskollinen mediasoturi
"Sairaanloisen lihava Johan Bäckman on näkyvin Suomen-vastaisen propagandan levittäjä Venäjällä. Hänen toimintansa on ollut hyvin aktiivista ja pitkäkestoista, paljastaa laaja aineisto, jota HS on tutkinut osana uutta kansainvälistä toimittajaverkostoa."
Ilta-Sanomat on paljastanut, että venäläis-suomalaisissa huoltajuuskiistoissa venäläisäitien puolustajana profiloitunut desantti Johan Bäckman on itse yrittänyt viedä venäläistaustaiselta äidiltä lapsensa huoltajuuden jo vuosia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000550122.html
”(Nainen) ja hänen vanhempansa puhuvat lapselle vain venäjän kieltä. Suomen kielen oppiminen on tärkeää kasvatettaessa lapsi suomalaiseen yhteiskuntaan”, Johan Bäckman perusteli vaatimustaan saada lapsi luokseen asumaan.
Vierailija kirjoitti:
-winner- on pitänyt hiljaiseloa, ei ole näkynyt palstan vassarien eduskunnankyselytunti spämmiketjuissakaan mitä olen pari viime aikoina vilkaissut. Liekö joutunut hoitoon tai sairastunut?
Olen ollut niin ahkerasti rakkauden töissä, etten ole ehtinyt ihan joka päivä jauhottaa PersuKokkareita. Kyllä tästä vielä virkistytään kunhan vaalit lähestyvät, älä huoli!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan seksiosio tietysti on aiheensakin puolesta sellainen, että vetää puoleensa häiriintyneitä, mutta viime aikoina AV:n seksipuoli mennyt käytännössä lukukelvottomaksi. Syynä se, että joku ulostefetissin omaava pieruhullu avaa varmaan kymmeniä paskaketjuja ja vastailee itselleen yrittäen saada vaikutelmaa, että se hänen pieruseksifetissinsä olisi jotenkin suosittua. Aivan saatanan vastenmielinen tapaus.
On surullista, että Flatusfobit yrittävät teilata luonnollista pieruseksiä oksettavuudella ja kuvottaviudella. Kyllä alapään nuoluhommat ja suihinotot ovat heistä ok,vaikka niistäkin voisi puhua niiden eritekuvottavuuksista. Niissä on vieläpä nesteellisiä eritteitä, kun taas pieruissa on vain haihtuvia kaasuja. Eli pieruseksi on paljon siistimpää touhua.
Empäs oo koskaan kuullutkaan noista. Tässä on 2 pjaskooooooooo täyttä hullua ihmistä: iso PIERU ja eläkeläinen, joka kaipailee jotakin ihmeen oksennusta (youkhurt) aina vähän muunnellen. Niitä en siis tajua !!!!!!!! Sisällöt on AINA samat. Oikea ihminen poistaisi ne heti, eikä julkaisisi niitä KOSKAAN. Ei ainakaan ennen, kuin kyseiset narsistit opettelevat KIRJOITTAMAAN kaikki sanat 100 % oikein. Onko se nyt niin kovin vaikeaa ??????
Alanuolittaja -hullu ja oman kommenttinsa ylänuolittaja -hullu on ainakin täällä vakiona ;DDDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Seksipuoli oli pitkään paljon järkevämpi kuin av:n puoli. Sattuneesta syystä incelit eivät pyörineet siellä, joten keskustelut eivät menneet parin hullun jankuttamiseksi. Siellä oli lähinnä Pate turisemassa fantasioitaan ja sitten näitä kikkelinmittaajia, mutta muuten ihan järkevää keskustelua. Nyt sinnekin ovat alkaneet sekopäät spämmimään.
Av:n puolella ainoa suht tuore trolli on se pitkiä jaarituksia jostain parisuhdekuvioista tai perheasioista tekevä tyyppi. Muutenhan taitaa olla isoin osa provoistakin ihan vaan bottien mölinää, joka tunkee tavallisiinkin ketjuihin. Ei täällä oikein voi keskustella enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Alanuolittaja -hullu ja oman kommenttinsa ylänuolittaja -hullu on ainakin täällä vakiona ;DDDDDDD
-winner-
Ai perhana Sä löysit mut :) Jos aloitus ja kommentit on typeriä niin miksi en alapeukuttasi koko ketjua En siedä typerää jankuttamista joten olen todellakin HULLU !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Ai perhana Sä löysit mut :) Jos aloitus ja kommentit on typeriä niin miksi en alapeukuttasi koko ketjua En siedä typerää jankuttamista joten olen todellakin HULLU !
Montako alapeukutusta/oman kommenttisi yläpeukkua päivässä teet? Viikossa? Kuukaudessa? Vuodessa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska eihän tuo (välttämättä) ole hullua, vaan selkeä harrastus ja intohimo. Alapeukutus on siis vielä ihan tervettä, kommenttien poistattaminen taas ei ja on selkeä hulluden merkki. Sulla on epäilemättä siihen tarkkaan tehdyt tilastot.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomat on paljastanut, että venäläis-suomalaisissa huoltajuuskiistoissa venäläisäitien puolustajana profiloitunut desantti Johan Bäckman on itse yrittänyt viedä venäläistaustaiselta äidiltä lapsensa huoltajuuden jo vuosia.
”(Nainen) ja hänen vanhempansa puhuvat lapselle vain venäjän kieltä. Suomen kielen oppiminen on tärkeää kasvatettaessa lapsi suomalaiseen yhteiskuntaan”, Johan Bäckman perusteli vaatimustaan saada lapsi luokseen asumaan.
Tulee ihan Sebastian Tynkkynen mieleen, kun ajaa täysin päinvastaista politiikkaa samalla kun nauttii niistä vapauksista mitä ns. "wokettajat" on hänenkin hyväksi taistelleet konservatiiveja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan Sebastian Tynkkynen mieleen, kun ajaa täysin päinvastaista politiikkaa samalla kun nauttii niistä vapauksista mitä ns. "wokettajat" on hänenkin hyväksi taistelleet konservatiiveja vastaan.
Aina kahdet rattaat, joista toinen näillä on aina ja poikkeuksetta Venäjällä. On se outo yhteensattuma.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö -eläkeläinen.
Tottakai minä olen tullut hiukan hulluksi, kun olen tällä palstalla liikkunut nelisen vuotta ja ihastuin Pupan varhaisempaan, hiukan fiksumpaan alter egoon. Olikohan hän silloin Winner?
En ole Puppa, enkä se -winner- jolla on kakka housussa. Kaikkihan muut paitsi ko. hullu tietävät, että se kakka housuun siitä seuraa, kun syö liikaa rahkaa ja jougyrttia.
-winner-
Sillä Winnerillä oli ihan hyviä juttuja. Ja mitä siitä, jos on kaķat housussa kun tuolla Pupalla ne on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näh, ei. vasemmisto on aikoinaan taistellut työelämään vapauksia ja helpotuksia, mutta woke..
omaa sädekehäänsä vain (sekin feikki).
oikeat tiedostavat aktiivit taas ihan eri porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... On kuollut - Hullu
Maria Kuusiluoma - Hullu
Minja Koskela -Hullu
Tämä on kyllä kanssa yksi id iootti
Kaikki suomalaisiin naispoliitikkoihin kohdistuva hulluus on lähtöisin venäjältä, trollien kynästä. Nyt on käynnissä valheellinen väite, että Nazima olisi todellisuudessa jonkun muslimimaan kansalainen, eikä olisi Suomen kansalainen.
Myös kaikki Sanna Marin jauho jengi vei Suomen natoon-huutelut on aina venäjän trolli.
Terveisiä ihanalle palstamiehelle pup, se kiltimpi versio. 💗