Uudet ja entiset palstahullut
Tuore:
- "perheemme järkyttyi" -hullu
Kestospämmääjä:
-naisten saavutukset, li andersson
Tauolta (osastolta) palannut:
- holvikaari
Kadonnut:
- Eläkeläisen rahkat, 38 v. huippuunsa treenattu mies
Kommentit (743)
Pitkäaikaistyöttömät hullu Että osaa olla ihan saatanan ärsyttävä jankuttaja ! Kymmeniä aloituksia päivässä ja joka päivä
AMK-hullu on minulle melko uusi tuttavuus. Vaahdonnut useammassa ketjussa, mutta peittää raivoamistaan nauruhymiöitä spämmimällä.
Vain anonyymi keskustelu on rehellistä -hullu
Vierailija kirjoitti:
Hänen väitteensä on täyttä totta eli ei ole hullu.
Varmaan jo mainittu:
"Onko AMK korkeakoulu" -hullu
"Tyhmät asuu vuokralla" -hullu
Nämä ovat riehuneet varmaan 10 v eivätkä tunnu väsyvän. Eivätkä typerykset, jotka jankuttavat näille ja ruokkivat vuodesta toiseen.
Joskus vuosina 2013-16 täällä oli joku hamsterihullu
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻💜 ja Konalan jauhelihamies🥸🥩
Oikein saatanan hullujen hullu ! Pahin mitä palstalta löytyy ja aivan helvetin sairas jankutus hahmoineen !!
Ragebaitti hullu Yrittää saada ihmiset ärsyyntymään ja raivoamaan typerillä työttömät jne aloituksilla
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö -eläkeläinen.
Tottakai minä olen tullut hiukan hulluksi, kun olen tällä palstalla liikkunut nelisen vuotta ja ihastuin Pupan varhaisempaan, hiukan fiksumpaan alter egoon. Olikohan hän silloin Winner?
"Onkohan Sanna Marinin pepureiässä haisua"-hullua ei (onneksi) ole näkynyt aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet kuollut hullu!
Varmaankin aivan harmiton Children Of Bodomin fani.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet kuollut hullu!
Olet sinä sairas, ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen väitteensä on täyttä totta eli ei ole hullu.
Silloin juuri on. Mielisairaat ovat niitä valehtelijoita.
Hulluus on hyvä asia, mielisairaus ei ole. Opiskelkaa oikeissa kouluissa asioita nössöt.
Persujen 2021 kunnallisvaali copy paste spämmihullu.
-winner- on pitänyt hiljaiseloa, ei ole näkynyt palstan vassarien eduskunnankyselytunti spämmiketjuissakaan mitä olen pari viime aikoina vilkaissut. Liekö joutunut hoitoon tai sairastunut?
Köyhät-Kela-Työttömät HULLU Joka päivä 7-23