Uudet ja entiset palstahullut
Tuore:
- "perheemme järkyttyi" -hullu
Kestospämmääjä:
-naisten saavutukset, li andersson
Tauolta (osastolta) palannut:
- holvikaari
Kadonnut:
- Eläkeläisen rahkat, 38 v. huippuunsa treenattu mies
Kommentit (569)
Rytkäyttäjä. 😂 Milloin ei rytkäytetty isää, milloin ei äitiä. 😂 En tiedä mistä lie tuon rakastamansa sanan keksinyt, mutta saa joka kerta aikaan mielleyhtymän ihan muista touhuista...
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻
Itse asiassa noutaja on jo matkalla.
-Manalan kouhelihamies 🥸🥩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻
Itse asiassa noutaja on jo matkalla.
-Manalan kouhelihamies 🥸🥩
SUA EI OO NÄKYNYT PITKÄÄN AIKAAN 🥹
tse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Itse asiassa 🥸👆🏻 Konala on Hokkahullu joka sen uusin spämmisaavutus
Vierailija kirjoitti:
👹
/( . . )\
(| )( |)
/ \
Vaimomatskuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👹
/( . . )\
(| )( |)
/ \
Vaimomatskuu
Ou jee
Näitä nyt on aivan turha luetella, vai kohottaako se itsetuntoa terapian tapaan?
Tämä papparainen, joka kutsuu kaikkia naisia täällä mummoiksi.
Missä on mies 29v + 3/6/8 vai montako vuotta sille on nyt tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä nyt on aivan turha luetella, vai kohottaako se itsetuntoa terapian tapaan?
Kyllä Liity sinäkin rohkeasti mukaan se tekee sinullekin hyvää
Tänä aamuna Huoriksen mieltä vaivasivat usean aloituksen verran punaiset pahviset tonttu-ukot ikkunoissa, ja perinteiset joulukyntteliköt. Sekä tietysti se, että mummoilla on PÖYTÄKONE jolla voisi pelata (Huoriksella ei ole enää pöytäkonetta joten sekin tietysti harmitti).
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna Huoriksen mieltä vaivasivat usean aloituksen verran punaiset pahviset tonttu-ukot ikkunoissa, ja perinteiset joulukyntteliköt. Sekä tietysti se, että mummoilla on PÖYTÄKONE jolla voisi pelata (Huoriksella ei ole enää pöytäkonetta joten sekin tietysti harmitti).
🤣🤣
Sinänsä harmitonta hupia ja pitäähän sitä ihmisellä harrastuksia olla.
Apua annoin appiukolle -hullu. Jätä se sika -hullu.
Ole sinä incellipersu hiljaa.