Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien uupunut äiti

Vierailija
27.04.2024 |

Teini-ikäisillä lapsillani on joka päivä jos jonkinlaista ongelmaa, kaipaisin ystävien ja siskoni tukea näihin tilanteisiin, mutta en halua kertoa kenellekään ongelmia, joita lapsilla on. Lapset ovat sen ikäisiä, että heidän henkilökohtaisia asioita ei voi noin vain kertoilla vanhoille äitikavereille, kuten vauvavaiheessa tehtiin. Tämä on tosi yksinäistä ja vaikeaa, kukaan ei tiedä mitä perheemme käy läpi, koska lapseni eivät halua että heidän asioita juoruillaan. Joka päivä minulle huudetaan solvauksia ja haistatteluja, minua ei totella eikä mikään suju. Apua olen saanut kyllä hoitavilta tahoilta virallisesti, mutta muuten olen täysin yksin. Hoitavien tahojen tarjoama apu ei oikein tavoita tai auta sellaista arkista elämäämme. Tämä on kamalinta mitä elämässäni on tapahtunut. Miten muut teinien vanhemmat jaksatte tätä elämää?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lääkäri opasti lähtemään lenkille tai uimaan kun teinien touhut alkoivat rasittaa.

Perheessä on myös pieniä lapsia, joiden takia ei noin vaan voi lähteä ja jättää heitä raivoavan teinin kanssa keskenään.

Eiks teineillä ole isää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi