Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanadalaistoimittaja haukkui Hesburgerin ruoan paskaksi

Vierailija
27.04.2024 |

Miten Hesen ruoka nyt eroaa käytännössä Mäkin vastaavista safkoista? Eipä juuri paljoakaan...

https://www.is.fi/urheilu/art-2000010390623.html

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Jos ei tykkää, niin ei tykkää?! Olisiko jonkun random-arskan mielipide ylittänyt uutiskynnystä? Mutta kun on kyse josta ravintolakriitikosta, tai mikä nyt sitten olikaan ja vielä ULKOMAALAINEN, niin siitähän saadaan lähes kansallinen hätätila aikaan.

Nyt vähän äkkiä joku hallituksen tukipaketti suomalaisen hampurilaisgenren kehittämiseksi. Ei ole todellista...

Kyllä se nyt vaan pitää myöntää ettei ole sanottu riittävän monta kertaa JES! siellä.

t.mäkkärin vuoropäällikkö

Vierailija
62/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesellä on ne majoneesit. Toisaalta jenkkien suosikkipaikka KFC on karmeaa paskaa. Olen pari kertaa kokeillut ja ihan hirveä pettymys.

KFC täällä Turussa oli kyllä yllättävän huono kokemus. Toinen oli Taco Bell kun uteliaisuudesta erehdyin paikkaa takavuosina kokeilemaan.

Sanotaan että olivat paljon huonompia kuin se tässä ketjussa solvattu Hese...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen burgerit eroaa Mäkin burgereista siinä, että niissä on ihan liikaa majoneesia. Tai mitä Hesen kastiketta se nyt onkaan. Se pilaa ne birgerit.

Mäkin burgerit on ihan hirveen kuivia känttyjä.

Vierailija
64/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi burgerit olisi ihan hyviä, jos sämpylät olisivat laadukkaita. Nyt ne eivät ole.

Vierailija
65/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan se Hese on eli totta joka sana. Onneksi on astetta parempia kotimaisia kuten Herlevin burgeriluukku.

Hese on tyypillinen paskajuutalainen

Vierailija
66/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden pihvit maistuu lähinnä pahvilta ja ilman lisämausteita koko purilainen ei maistu juuri miltään.

Vierailija
67/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesellä on ne majoneesit. Toisaalta jenkkien suosikkipaikka KFC on karmeaa paskaa. Olen pari kertaa kokeillut ja ihan hirveä pettymys.

KFC täällä Turussa oli kyllä yllättävän huono kokemus. Toinen oli Taco Bell kun uteliaisuudesta erehdyin paikkaa takavuosina kokeilemaan.

Siksipä haenkin aina rullakebabin.

Vierailija
68/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä nykymediaa että jatkuvasti annetaan palstatilaa jollekin randomtyypille joka haukkuu milloin mitäkin suomessa/suomalaisissa.

Jo aamusta joku nevahöörd-ida haukkui suomalaisnaisten pukeutumistyylin.

Venäläistä ja Ruotsalaista propagandaa, jonka tarkoituksena on saada Suomalaiset tuntemaan olonsa huonoksi näiden kahden rinnalla.

Vierailija
69/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen ruoka on ennen kaikkea ylihintaisia annosten kokoon nähden. 

Itse asiassa naisena tykkään, että heidän annoskoot on just passelit.

Vierailija
70/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesen ruoka on ennen kaikkea ylihintaisia annosten kokoon nähden. 

Itse asiassa naisena tykkään, että heidän annoskoot on just passelit.

Hinnat sen sijaan ovat nousseet ihan lyhyen ajan sisällä liian useaan otteeseen. Ei huvita käydä.

Vierailija
71/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan heikentämä makuaisti on haukkujalla.

Vierailija
72/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen burgerit eroaa Mäkin burgereista siinä, että niissä on ihan liikaa majoneesia. Tai mitä Hesen kastiketta se nyt onkaan. Se pilaa ne birgerit.

Kaikisssa niiden ruuissa on liikaa sitä majoneesia. Se on ihan hyvää, mutta vois olla 50% nykyisestä määrästä ja paremmat pakkaukset (vaikka ihan vaan paperikääreet), kun nykyään siitä majosta valuu puolet paidalle syödessä.

Vierailija
73/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikisssa niiden ruuissa on liikaa sitä majoneesia. Se on ihan hyvää, mutta vois olla 50% nykyisestä määrästä ja paremmat pakkaukset (vaikka ihan vaan paperikääreet), kun nykyään siitä majosta valuu puolet paidalle syödessä.

Ja sit ei tarvis Heikin nostaa hintoja, kun säästäis kitupiikki siinä majon määrässä.

Vierailija
74/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan se Hese on eli totta joka sana. Onneksi on astetta parempia kotimaisia kuten Herlevin burgeriluukku.

Ja mikä surullisinta, 80-90 -lukujen taitteessa Heselle mentiin, koska se oli syntisen hyvää ja kruunasi illan. Eipä ole enää. 

Vierailija
75/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa se niiden ruoka onkin. Hamppari mautonta pehmeää mössöä. BK:ssa tuhat kertaa paremmat ranut. Ainoa hyvä hesessä on niiden majoneesit. Tai en tiedä, onko nekin jo pilattu.

Vierailija
76/86 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kfc on jäänyt testaamatta, mutta samaa mieltä Tampereen Taco Bellistä. Ylihintaista ja mautonta epäruokaa. Kerran kävin, toista kertaa en ikinä mene.

Vierailija
77/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Moi! Olen heseläisen hesen pomo ja sanon että HES!

Vierailija
78/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Moi! Olen heseläisen hesen pomo ja sanon että HES!

I am the King of Burger at Burger King and I say BING!

Vierailija
79/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tätä nykymediaa että jatkuvasti annetaan palstatilaa jollekin randomtyypille joka haukkuu milloin mitäkin suomessa/suomalaisissa.

Jo aamusta joku nevahöörd-ida haukkui suomalaisnaisten pukeutumistyylin.

Suomalainen ON paska.

Vierailija
80/86 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kritiikkinsä jäi tyngäksi, koska kaikki perustelut puuttuivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä