Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies törkeästi "huh nyt on kunnon lollot"! Jatkaisitko suhdetta vai olisiko kerrasta poikki?

Vierailija
27.04.2024 |

Tuntui kuitenkin tykkäävän

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin isosti!

Vierailija
162/169 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh!

Vierailija
164/169 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 16-vuotiaana vähän aikaa yhtä ihan fiksun ja mukavan oloista poikaa, joka sitten kerran ilmaisi haluavansa nähdä minut nakuna. Hän pyysi minua silloin kanssaan sekasaunaan bileissä. En lähtenyt saunaan enkä halunnut mitään jatkoa sen pojan kanssa. Olisi tuntunut tosi kiusalliselta olla yhdessä (ja saunassa) sen pojan kanssa, koska hänellä oli paljon kavereita ja sain vaikutelman, että hän halusi näyttää myös kavereilleen saavansa tyttöystävän ja kokemusta. Itse asiassa en halunnut seurustella kenenkään kanssa silloin nuorena. Se oli myöhemmin ajateltuna hyvä päätös. Pojat olisivat halunneet silloin lähinnä seksiä, eivät he oikein malttaneet ajatella muuta. Minä en halunnut lähteä kenenkään mukaan, enkä näyttää tissejäni kenellekään sellaiselle, joka oli kiinnostunut vain vartalostani.  

Vierailija
165/169 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle se oli ilmeisesti kehu, mut ite en tykkää "lollot" sanasta, tulee mielikuva isoista ja roikkuvista rinnoista. 

Itelle toi ois paha ick, mut en tiiä laittaisinko silti poikki, se riippuu niin monesta muusta asiasta. Mut vähän tulis kolhua tunteisiin.

Tee kuvahaku "gina lollobrigida" niin näet mitä ehkä on ollut mielessä...

Vierailija
166/169 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin nuorena pois laskuista kaikki ne miehet, jotka ehdottivat treffeille jotakin sekasaunaa, uimista tai rannalle menemistä aurinkoa ottamaan. Näistä useimmat oli jo valmiiksi tuttuja ja ehdottivat treffejä. Onneksi en ollut heistä kenestäkään itse kiinnostunut, joten ei tuntunut menetykseltä. Oli aika läpinäkyvää, että he halusivat nähdä minun riisuutuvan. Odotin enemmän kunnioitusta ja se kyllä kannatti. 

Vierailija
167/169 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksissä bileissä juttelin yhden minua lähestyneen miehen kanssa ja yhtäkkiä hän ilmoitti, että mä katson tässä sun rintavakoasi. Tuli ällöttävä olo, lopetin puhumisen siihen ja lähdin kotiin. Harmitti, ettei kaverini sanonut mitään, että olipa törkeästi sanottu. 

Vierailija
168/169 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksissä bileissä juttelin yhden minua lähestyneen miehen kanssa ja yhtäkkiä hän ilmoitti, että mä katson tässä sun rintavakoasi. Tuli ällöttävä olo, lopetin puhumisen siihen ja lähdin kotiin. Harmitti, ettei kaverini sanonut mitään, että olipa törkeästi sanottu. 

Törkeä mies jota kiinnostaa lollot!

Vierailija
169/169 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi uudelleen ellei tolle olisi jotain ihan hiton hyvää selitystä. Tai ei mun pienistä rinnoista tota nyt sanottaisikaan mut jos kommentoisi ekoilla treffeillä mitään mun rinnoista niin ei jatkoon. N30+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi