Mitähän se Miina Äkkijyrkkä oikeasti teki, et joutu Farmilta ulos?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihunen oli kyllä kunnon tör ppö parjatessaan miinaa kaikkien kuullen. ei ihme että räjähti tunnelma.
Linda teki sen mitä formaattiin kuuluu. Asiat puhutaan pöydässä. Negat ja posit kaikkien kuullen, ettei tule jälkipuheita. Se liittyy torpparin tehtäviin.
Miina oli käyttäytynyt surkeasti muiden nähden ja kuullen, niin kestäkööt palautteenkin siten.
Eipä tuotanto arvannut, että yksi Äkkiväärä vanhus loukkaantuu kaikesta kritiikistä verisesti.
Linda? Kukas sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se muuten itse itselleen keksinyt tuon sukunimen. Jos on, niin pimeetä sekin.
Ritva Loiva entinen nimi
RIITTA Loiva! Jos ootte muka jotain tietävänne, niin tietäkää edes oikein.
En tunne. Olen saanut vaikutelman, että kaikki haluaisivat pitää Miinasta, mutta hän tekee siitä mahdotonta huonolla käytöksellään. Muistan, kun tuli aikoinaan julkkikseksi iltalehtien otsikosta "Miina Äkkijyrkkä puri poliisia". On kyllä sanonut jälkikäteen, että eihän niin saa tehdä, että kyllä hän ainakin sen tajuaa huonoksi toimintatavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miina on vanhanajan ihminen, ennen sanottiin asiat suoraan ja joskus tylystikin. Ei se aina ole kivaa kuultavaa, mutta nuo muut kilpailijat supisevat toistensa selän takana ja juonivat minkä kerkeävät ja naamakkain ollaan niin ystäviä. Itse arvostaisin enemmän Miinan suoruutta kuin selkäänpuukottamista.
Oli Miinalla hyvätkin hetkensä, hän on kyllä kertonut ja selittänyt miten farmitöitä tehdään, ihan ensi jaksoissa hän oli äkkijyrkkä, mutta oli petrannut ja ollut kannustava.
Mutta jos nyt sanottiin Miinalle suoraan niin eipä hän sitä kestänyt! Eli Miina saa sanoa suoraan ja tylysti. Eikö tässä nyt ole ristiriita?
Nykyajan suomalaiset ovat herkkiä, kuin isoja pikkulapsia. Eivät kestä mitään, eivät edes normaalia elämää.
Linnealle tuli turvaton olo, kun.pelkäsi että Miina nimeää hänet kaksintaisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä tuotannon woke-lause kerro kaikki:
"Ohjelman tekemisessä noudatetaan yhdenvertaisuusperiaatetta sekä turvallisen tilan toimintatapoja. Mikäli nämä vaatimukset eivät kilpailijan toimesta täyty, on kilpailussa jatkaminen mahdotonta."
Ottivat sitten Miinan tuonne josta jokainen tietää millainen hän on. Kylläpä on falskia taas. Jotain kummallista ihmissirkusta, missä odotetaan kieli pitkällä milloin päästään pöyristelemään. Se on leipaistu sisään, että taatusti päästään.
Sitä saa mitä tilaa. Niin Miina kuin muutkin. Olen ollut tilanteessa, joss Miina silmittömästi raivoaa ja miehet itkevät, ja olen ollut tilanteessa jossa hän on hyvin asiallinen (meillä oli bisneksiä). Miina oli myös läheisen ihmiseni hyvä ystävä, tulivat hyvin toimeen keskenään, koska läheiseni ei provosoinut eikä provosoitunut. Mutta suuri osa Miinan tuntevista tietää, että hän voi olla hyvin pelottava sellaiselle joka pelkää. ja Miina tietää tämän itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Farmia joka kauden ja joka jakson. Se loppui siihen, kun Miina laitettiin pois. Se kokkityttö sen järkkäsi.
En IKINÄ enää katso Farmia enkä niitä ohjelmia, missä tämä tekopyhä kaikkien juonittelijoiden äiti Linnea esiintyy.
Minä en ole nähnyt tätä Linneaa aikaisemmin missään.
Ollut ainakin Kokkisodassa kokkina.
Samaa mieltä sensuroinnista. Ihan asiallisetkin kommentit häviää jos vähänkin aletaan syyttää tuotantoyhtiötä, joka kuitenkin tilanteen päätti.
Mielestäni Miina on käytökseltään sivistymätön! Olkoonkin "vahva" ja mitä lie rohkee ja muuta mutta keskustella rakentavasti hän ei osaa!
Täältä on hävinnyt tänään 9.5. tehty kommenttini joka koski sitä että Miina olisi hyvin saattanut voittaa. Hän oli vahva, taitava, tietävä. Mutta koska se ei käy että seniori-ikäinen voi voittaa kun yleensä loppuvaiheessa kilpailijat ovat 20-55 v niin 74 v. on liian vanha esitettäväksi kaupallisella kanavalla tv:ssä. Nähtävästi. Jopa kommentointi että syynä oli ikä, saattaa olla liikaa
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Niin Miina kuin muutkin. Olen ollut tilanteessa, joss Miina silmittömästi raivoaa ja miehet itkevät, ja olen ollut tilanteessa jossa hän on hyvin asiallinen (meillä oli bisneksiä). Miina oli myös läheisen ihmiseni hyvä ystävä, tulivat hyvin toimeen keskenään, koska läheiseni ei provosoinut eikä provosoitunut. Mutta suuri osa Miinan tuntevista tietää, että hän voi olla hyvin pelottava sellaiselle joka pelkää. ja Miina tietää tämän itsekin.
Kuten omille läheisilleen jotka hakeneet lähestymiskieltoa, tytär perheineen.
Saihan se lähestymiskiellon oman tyttärensä perhettä kohtaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se Linnea muuten tiesi, että tulee kysymys porkkanan väristä, kun evästi Veetiä ennen kisaa. Veeti kuitenkin vastasi sen väärän värin! Hyvä niin, ähäkutti Linnea!
Mitä tämä Miinan lähtöön liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Täältä on hävinnyt tänään 9.5. tehty kommenttini joka koski sitä että Miina olisi hyvin saattanut voittaa. Hän oli vahva, taitava, tietävä. Mutta koska se ei käy että seniori-ikäinen voi voittaa kun yleensä loppuvaiheessa kilpailijat ovat 20-55 v niin 74 v. on liian vanha esitettäväksi kaupallisella kanavalla tv:ssä. Nähtävästi. Jopa kommentointi että syynä oli ikä, saattaa olla liikaa
Sama juttu. Kehuin Miinaa ja totesin, että Median moka ottaa ohjelmaan niin osaava nainen alan töissä. Mahtoi jopa löytää kultaisen porkkanan.
Haiskahtaa hieman propagandoinnilta ja hybridivaikuttamiselta Vaivan modejen toiminta. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan elettiin samassa maalaistalossa yhdessä monen sukupolven kanssa. Miksiköhan näissä ohjelmissa osallistujat ovat kaikki muut nuoria ja sitten se yksi ainoa "kiintiövanhus", joka juonitaan ulos mahdollisimman pian ja jos ei heti ensimmäisessä jaksossa häviä kilpailuissa niin pistetään kylmästi pois.
Erityisen suojelun kohteena näyttävät olevan nuoret herkkänahkaiset "kiintiöhomot" ym. "wannabetyrkyt" ja kiintiötubettajat". Sama pieni piiri pyörii tuotantoyhtiön palkkalistoilla.
Voi kun joskus tehtäisiin farmi ihan tavallisista ihmisistä! Olisi professoreita, lastentarhanopettajia, kirjastonhoitajia, lähihoitajia, insinöörejä, lentoemäntiä.... ja teitenkin myös eläkeläisiä. Mielenkiintoisempi olisi seurata näiden ihmisten selviytymistä farmilla.
Ei normaali työtä tekevä ihminen lähde tositoosaan, joissakin ammateissa saattaisi olla liian iso miinus. Kaikki näyttävät olevan tyhjäntoimittajia. Juoksevat toosasta toiseen, yksi Niko S jopa äitinsä kanssa. Miina oli virkistävä poikkeus ja savustettiinkin ulos🤨
Minä en ole nähnyt tätä Linneaa aikaisemmin missään.