Ihmiset ketkä ostavat TEMUsta ovat itsekkäitä
Tavaran jatkuva hommaaminen ja uusien trendikkäiden asioiden (jotka tulevat olemaan pois muodista viikon päästä) ostaminen ei ole mikään erillinen ihmisoikeus. kukaan ei tarvitse tuota roskaa, ja niistäkin annetaan vaan rahat jollekkin ympäristöä roskaavalle ja halpatyövoimaa käyttävälle firmalle.
Kommentit (206)
Itseasiassa kun ilmastonmuutos etenee niin Kiinassa alkaa olla kuuma. Eli ne siirtyy tänne kylmempiin maihin kuten Suomeen. Paitsi että ei tämä silloin ole enää mikään Suomi. Kiinalla on niin suuri taloudellinen mahti, että se on jo maailman valtias eli tämä on Kiina. Toki Venäjäkin saattaa olla, sillä onhan Kiina ja Venäjä hyviä kavereita. Tosin sitten täällä syrjäisessä Suomessa on viimein sitä teollisuutta jälleen. Kiinalaisia tehtaita pystyssä joka kulmalla ja metsien tilalla. Pääsee teidän lapsenlapsetkin sinne sitten orjapalkalla ompelemaan pikkukätösin muovirättejä joka päivä aamusta yömyöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on siitä jännä kansa että ne ihan itse tuhoaa Suomen. Sellainen suomalainen kateus ja pahantahtoisuus ja ilkeys tuhoaa sen. Ei osata ajatella kuin omaa napaa, muille toivotaan pahaa eikä ole sellaista minkäänlaista yhteisöllisyyttä. Ei tarvi sitten ihmetellä miksi yritykset ei täällä pärjää, miksi Suomessa ei ole kohta enää ollenkaan työpaikkoja, ei ole eläkkeiden maksajia, ei terveydenhuoltoa jne. Ihan suomalaisten pahantahtoisuuden syytä. Itse tuhositte kaiken. Kannatatte mieluummin vaikka Kiinaa ja kiinalaisia. Tulevaisuudessa sitten voitte muuttaa jälkeläisinenne sinne Kiinaan, kun Suomessa ei ole enää mitään. Vieläkö sitten mielellänne kannatatte kiinalaista vai alkaako se kateus ja pahantahtoisuus iskeä niitä kiinalaisia kohtaankin sitten kun sinne pääsee.
Planeetan tuhoutumisen, orjatyön tukemisen ja ties minkä lisäksi pitää nyt tuntea syyllisy
Nautihan vielä kun voit. Sitten kuoleman jälkeen ei ookaan enää nauttimista itsekkäistä valinnoista. Se on aika kurja se seuraava elämä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kun ilmastonmuutos etenee niin Kiinassa alkaa olla kuuma. Eli ne siirtyy tänne kylmempiin maihin kuten Suomeen. Paitsi että ei tämä silloin ole enää mikään Suomi. Kiinalla on niin suuri taloudellinen mahti, että se on jo maailman valtias eli tämä on Kiina. Toki Venäjäkin saattaa olla, sillä onhan Kiina ja Venäjä hyviä kavereita. Tosin sitten täällä syrjäisessä Suomessa on viimein sitä teollisuutta jälleen. Kiinalaisia tehtaita pystyssä joka kulmalla ja metsien tilalla. Pääsee teidän lapsenlapsetkin sinne sitten orjapalkalla ompelemaan pikkukätösin muovirättejä joka päivä aamusta yömyöhään.
Ilmastonmuutoksen paras rajoittaja on väestömäärän pieneneminen. Kiinassa väestön määrä lähti ilmeisesti pienenemään jo vuonna 2018, mutta asiaa on vähän koetettu peitellä. Viime vuonna väki väheni ainakin miljoonalla ja kymmeneen seuraavaan vuoteen odotetaan ainakin 50 miljoonan vähenemistä. Kerta kaikkiaan hieno juttu. 💪🏻
^^ No niin. Jos ei enää kateuden, masennuksen ja muun pahan olon keskellä näe mitään muuta valonpilkahdusta, voi aina kuitenkin lohduttaa itseään ajatuksella että kyllä se taivaan isä varmasti rankaisee kaikkia niitä joilla on kivempaa kuin minulla ja sitten saat lällätellä ja tuntea ylemmyyttä.
Samaa lässytystä konkkaan meneviltä krääsäkauppailta. Minä ostan mistä huvittaa ja Temulta saa monet tarvitsemani tavarat paljon halvemmalla kuin Suomesta. Ja tämä on minun ihmisoikeuteni.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on siitä jännä kansa että ne ihan itse tuhoaa Suomen. Sellainen suomalainen kateus ja pahantahtoisuus ja ilkeys tuhoaa sen. Ei osata ajatella kuin omaa napaa, muille toivotaan pahaa eikä ole sellaista minkäänlaista yhteisöllisyyttä. Ei tarvi sitten ihmetellä miksi yritykset ei täällä pärjää, miksi Suomessa ei ole kohta enää ollenkaan työpaikkoja, ei ole eläkkeiden maksajia, ei terveydenhuoltoa jne. Ihan suomalaisten pahantahtoisuuden syytä. Itse tuhositte kaiken. Kannatatte mieluummin vaikka Kiinaa ja kiinalaisia. Tulevaisuudessa sitten voitte muuttaa jälkeläisinenne sinne Kiinaan, kun Suomessa ei ole enää mitään. Vieläkö sitten mielellänne kannatatte kiinalaista vai alkaako se kateus ja pahantahtoisuus iskeä niitä kiinalaisia kohtaankin sitten kun sinne pääsee.
Suck my dick bitch
Tyhmiä ne on, kannatavat Kiinan valloittaja mentaliteettiä. Ranska on kieltämässä näiden temujen, sheinejen agressiivisen mainonnan, haluavat pelastaa oman vaateteollisuuden.
https://www.tokmanni.fi/foliopallo-6438114096109
Tokmannilta saa myös lapsille söpöjä edullisia foliopalloja. Sisältävät vain tutkittuja ja turvallisia kotimaisia ftalaatteja. Iloista vappua koko perheelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^Kyllä, ihan lukion kemian kurssin käyneet osaa sellaisen sivistyssanan. Vaikka täällä ölisijät ei uskokaan, niin siitä että kävi koulua ja viittasi siellä on monenlaista hyötyä. Osaa vaikka turvallisesti tilata Temusta mieleisiä tuotteita.
Ja sinäkö olet täällä lukion kemian kurssin antamalla asiantuntemuksella paasaamassa, että Temusta voi huoletta tilata turvallisia tuotteita?
Ei koskaan kannata uskoa netissä olevaa anonyymiä huutelijaa. 😁 Mutta siis näistä lasi- ja muoviastioista nyt on tylsyyteen asti jauhettu uutisissa, joita ilmeisesti nämä myrkkyjen huutelijat eivät koskaan lue. Minusta ne ovat enemmänkin yleissivistystä, mutta varmaan ollaan tästäkin eri mieltä. Mutta varmaan ei kannata temutella jos ei osaa, siinä tulee vaan helposti kuono kipeäksi.
Temussa myydään niin paljon muutakin kuin lasi- ja muoviastioita.
Vierailija kirjoitti:
^^ No niin. Jos ei enää kateuden, masennuksen ja muun pahan olon keskellä näe mitään muuta valonpilkahdusta, voi aina kuitenkin lohduttaa itseään ajatuksella että kyllä se taivaan isä varmasti rankaisee kaikkia niitä joilla on kivempaa kuin minulla ja sitten saat lällätellä ja tuntea ylemmyyttä.
En ole kateellinen enkä masentunut enkä mistään taivaan isästä tai helvetistä puhunut. Uudelleen vaan pitää jokaisen sielun syntyä. Tiedän sen koska muistan edellisen elämäni ja niitä on meedion mukaan ollut vielä hurjan paljon enemmän kuin muistan. Aika paljon pahaa karmaa on ollut mulla maksettavana. Koitan varoitella muita tekemästä samaa mokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen enkä masentunut enkä mistään taivaan isästä tai helvetistä puhunut. Uudelleen vaan pitää jokaisen sielun syntyä. Tiedän sen koska muistan edellisen elämäni ja niitä on meedion mukaan ollut vielä hurjan paljon enemmän kuin muistan. Aika paljon pahaa karmaa on ollut mulla maksettavana. Koitan varoitella muita tekemästä samaa mokaa.
Jahah. Nyt tulee temuttelemalla jo huono seuraava elämäkin. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Entä kaupassa kun lukee melkein kaikissa valmistettu Kiinassa? Kukahan voittoja vetää, tai Kambodza, vietnam jne.
Mitäs kivaa ja/tai tarpeellista olette viime aikoina Temutelleet? Minä olen tykästynyt Temun versioon Stanley Cupista. Muotivillityshän se on ja mukaan olen lähtenyt. 😁 Paljon kivempi on lipittää vettä tuosta motista kun vesi pysyy kylmänä koko päivän eikä tule mieleenkään ostaa limppareita. (Tähän voi joku tulla kertomaan, että limpparit on sata kertaa terveellisempiä kuin Temun teräspullosta juominen. 😎) Kiva vinkki oli myös se, että kyseessä on sen verran iso termari, että siinä voi viedä pienelle perheelle jäätelöt tai mehujäät rannalle ja kesäherkut pysyvät siellä pakasteena niin kauan kuin haluaa. Ja tosi kaunis on valitsemani väri myös.
Seuraavassa tilauksessa pääsen mm. testaamaan, millainen on Temun stylus-kynä iPadille. Alkuperäinenhän on sen vaivaiset 135 euroa ja Temun versio alle kymmenesosan hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Entä kaupassa kun lukee melkein kaikissa valmistettu Kiinassa? Kukahan voittoja vetää, tai Kambodza, vietnam jne.
Vaatteissa vähittäiskaupan osuus tuotteesta on 45-50 % hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä sieltä ainakaan mitään turhaa osta vaan tarpeeseen tulevia vaatteita yms.
Miksi TEMUsta? Kuluttaa luonnonvaroja enemmän kuin muut vaatebrandit sheiniä lukuunottamatta
Tuet ja palkat ovat niin pieniä ettei riitä kuin halpojen, mutta välttämättömien vaatteiden ostoon. Sitä tilaa mitä saa. Itsehän halusitte, että tukia alennetaan ja ihmiset saavat potkut. Silloin ei voi ostaa muuta kuin halvimpia vaatteita. Sitäpaitsi ne kalliimatkin vaatteet on tehty siellä samalla tehtaalla, niissä on vaan kaikkea länsilisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteissa vähittäiskaupan osuus tuotteesta on 45-50 % hinnasta.
Sama myös jalkineissa ja kosmetiikassa.
Olen muutenkin itsekäs 😁Ja tilaan Temusta,oli kuka mitä mieltä hyvänsä;)
Luulen, että ovat enemmänkin vähävaraisia, eivätkä itsekkäitä.
Planeetan tuhoutumisen, orjatyön tukemisen ja ties minkä lisäksi pitää nyt tuntea syyllisyyttä koko Suomen tuhoutumisesta myös. 😁 Ei muuta kun tätä lukiessa täytyy ottaa popparit esiin. Tosin ei mikropopparit kun niistä tulee syöpää aiheuttavia ftalaatteja - paitsi jos ne on ostettu Suomesta. 🥳