Millaisia Ullanlinnan asukkaat Helsingissä ovat?
Olen nyt kuunnellut alueella kaupassa työskentelevän tutun kokemuksia useamman kuukauden. Kuulemma ullanlinnalaiset ovat outoja.
Millä tavalla?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan outoja, mutta erilaisia kuin moni muu. Itse en asuisi missään päin Helsingin kantakaupunkia. Aivan liian täyteen rakennettu.
Miten ihmisen tekee erilaiseksi jos asuu kaupungissa ja on varakas?
No harvempi muuttaa Ullanlinnaan, vaikka olisi varaa, kun ei halua asua siellä. Miksi varakkaan pitäisi haluta asua siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaan outoja, mutta erilaisia kuin moni muu. Itse en asuisi missään päin Helsingin kantakaupunkia. Aivan liian täyteen rakennettu.
Suurin osa suomalaisista ei ole noita kahta asiaa yhtä aikaa.
Ei vai? Miksi ei?
Mietipä sitä hetki, tyttö.
Eli tekee erilaiseksi jos on varakas ja asuu kaupungissa? Omituista. Mitä muut sitten ovat?
Erilainen tarkoittaa muista poik
Sinulle pitää kaikki vääntää rautalangasta:
Vierailija kirjoitti:
Miljonäärejä.
1. Se on massinääri
2. Helsinki kirjoitetaan pienellä.
Kolme tunnen, yksi on eläkkeellä oleva professori, yksi asianajaja, ja kolmas työtön muusikko, joka osti asuntonsa perintörahoilla, elellyt pikkuruisilla apurahoilla.
Eiköhän ovat vanhan rahan snojeba
Mielummin väljemmästi kuin koirankopissa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia vuokralla asuvia lapsiperheitä me olemme.
5000€ vuokralla
Mistä sinä sen tiedät? Asutko siellä? Minä olen asunut 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin väljemmästi kuin koirankopissa siellä.
Olen asunut Ullanlinnassa kahdessa eri asunnossa, toinen oli 90-neliöinen, toinen 123-neliöinen. Ehkä ne ovat mielestäsi koirankoppeja.
Salkkareiden Pihlajakatu sijaitsee Ullanlinnassa. Ullanlinnalaiset on samanlaisia :DD kaikki kerrostaloissa on kavereita kaikkien kanssa ja jokainen harrastaa jossain vaiheessa elämää seksiä ison osan kanssa naapureista.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden Pihlajakatu sijaitsee Ullanlinnassa. Ullanlinnalaiset on samanlaisia :DD kaikki kerrostaloissa on kavereita kaikkien kanssa ja jokainen harrastaa jossain vaiheessa elämää seksiä ison osan kanssa naapureista.
Kaikki myös asioi yhdessä ja samassa pikkukaupassa, joka ei ole Alepa ja heillä on myös omat ravintolat, joissa iso osa tykkää joka viikko hengata.
Ystävällisimpiä ja sivistyneimpiä ihmisiä, joita olen kohdannut. Asuin siis siellä 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisimpiä ja sivistyneimpiä ihmisiä, joita olen kohdannut. Asuin siis siellä 10 vuotta.
Näitkö ikinä Ismoa tai Seppoa?
Vapunpäivänä näet ja ovat päässeet ihan töllöön lisäksi usealla on valkoinen lippis päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitkö ikinä Ismoa tai Seppoa?
Seppoa silloin tällöin.
Ap:n tuttava on kertonut kokemuksistaan, mutta ap ei ilmeisesti ymmärrä kuulemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harvempi muuttaa Ullanlinnaan, vaikka olisi varaa, kun ei halua asua siellä. Miksi varakkaan pitäisi haluta asua siellä?
Minä muuttaisin mielelläni sinne. mutta pienen asuntoni hinnalla sieltä saisi ehkä 10 tai 15 neliötä. Siellä on kivannäköisiä vanhoja taloja, ja puistoja ja voi kävellä meren rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muuttaisin mielelläni sinne. mutta pienen asuntoni hinnalla sieltä saisi ehkä 10 tai 15 neliötä. Siellä on kivannäköisiä vanhoja taloja, ja puistoja ja voi kävellä meren rannalla.
Kannattaa muuttaa vaikka jonkin verran idemmäksi tai tarpeeksi paljon lännemmäksi, samalla rahalla saa jo omarantaisen tontin, johon voi rakentaa vanhantyyppisen talon ja kävellä meren rannalla/luonnossa.
Puolet asunnoista siellä on vuokralla, erityisesti pienet asunnot. Eli luultavasti siellä asuu köyhiä wanna be -rikkaita, jotka asuvat vuokralla ja haluavat esittää varakasta.
Asuin niillä kulmilla kymmenisen vuotta vuokralla. Vuokra oli edullinen, koska vuokranantajalla ei ilmeisesti ollut pikkurahasta puutetta ja arvosti sitä, että vuokra maksettiin säännöllisesti. Siellä oli kiva asua ja kaipaan sinne ajoittain vieläkin.
Oman asunnon ostin lähiöstä, koska sain siten enemmän neliöitä.
Voi tyttö parka, googleta mediaanipalkka ja mieti sitten onko sen ansaitseva rikas.