Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kahden aikuisen talous ja esim. 400g jayhelihapaketista saamme kolmeen ruokaan lihan.

Vierailija
27.04.2024 |

Ei sitä lihaa tarvitse kuin mauksi ja näöksi vähän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan 200 g tofupaketteja. Syön puolet eli 100 g yhdellä aterialla ja toisen puolen toisella aterialla. Paketti maksaa Lidlissä reilun euron. Eli eipä se tofukaan kalliiksi tule. 

Runsasproteiinista tuotetta ei tarvitse syödä isoa määrää. Naiselle 100 g hyvä määrä, miehelle ehkä 120-150 g per ateria. Sama lihan kanssa, jos sitä syö. 

T. Vegaani 

Tofua en suuhuni laita, yök.

Vierailija
22/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan 200 g tofupaketteja. Syön puolet eli 100 g yhdellä aterialla ja toisen puolen toisella aterialla. Paketti maksaa Lidlissä reilun euron. Eli eipä se tofukaan kalliiksi tule. 

Runsasproteiinista tuotetta ei tarvitse syödä isoa määrää. Naiselle 100 g hyvä määrä, miehelle ehkä 120-150 g per ateria. Sama lihan kanssa, jos sitä syö. 

T. Vegaani 

Paskaa ei tosiaan viitsi sydän kovin paljon, kuten kerroitkin, eikä tarvitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ruuat on samanlaisia kuin koulussa ollut kahden kalan keitto. Oikein etsimällä sai etsiä, missä ne kaksi kalapalaa olivat :D

Vierailija
24/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vegaani 

Tofua en suuhuni laita, yök.

Näyttää ja paistuu paskalta. Sopii vegaanipaskiaisille hyvin. 

Vierailija
25/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina 5 annosta 400 g jauhelihasta: 4-henkiselle perheelle päivällinen ja minulle seuraavan päivän lounas.

Vierailija
26/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihan voi tosiaan korvata esimerkiksi soijarouheella, linsseillä tai pavuilla. Tulee vielä halvemmaksi.

T. Vegaani 

Yök

Vierailija
27/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihan voi tosiaan korvata esimerkiksi soijarouheella, linsseillä tai pavuilla. Tulee vielä halvemmaksi.

T. Vegaani 

Miksi lihan pitäisi korvata? Tekee sitten vain ruokaa soijarouheesta.

Vierailija
28/28 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen aina 5 annosta 400 g jauhelihasta: 4-henkiselle perheelle päivällinen ja minulle seuraavan päivän lounas.

Onnistuuhan tuo, jos lapset ovat alle 3-vuotiaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä