Meillä on kahden aikuisen talous ja esim. 400g jayhelihapaketista saamme kolmeen ruokaan lihan.
Ei sitä lihaa tarvitse kuin mauksi ja näöksi vähän.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan 200 g tofupaketteja. Syön puolet eli 100 g yhdellä aterialla ja toisen puolen toisella aterialla. Paketti maksaa Lidlissä reilun euron. Eli eipä se tofukaan kalliiksi tule.
Runsasproteiinista tuotetta ei tarvitse syödä isoa määrää. Naiselle 100 g hyvä määrä, miehelle ehkä 120-150 g per ateria. Sama lihan kanssa, jos sitä syö.
T. Vegaani
Paskaa ei tosiaan viitsi sydän kovin paljon, kuten kerroitkin, eikä tarvitse.
Ap:n ruuat on samanlaisia kuin koulussa ollut kahden kalan keitto. Oikein etsimällä sai etsiä, missä ne kaksi kalapalaa olivat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan 200 g tofupaketteja. Syön puolet eli 100 g yhdellä aterialla ja toisen puolen toisella aterialla. Paketti maksaa Lidlissä reilun euron. Eli eipä se tofukaan kalliiksi tule.
Runsasproteiinista tuotetta ei tarvitse syödä isoa määrää. Naiselle 100 g hyvä määrä, miehelle ehkä 120-150 g per ateria. Sama lihan kanssa, jos sitä syö.
T. Vegaani
Tofua en suuhuni laita, yök.
Näyttää ja paistuu paskalta. Sopii vegaanipaskiaisille hyvin.
Minä teen aina 5 annosta 400 g jauhelihasta: 4-henkiselle perheelle päivällinen ja minulle seuraavan päivän lounas.
Vierailija kirjoitti:
Lihan voi tosiaan korvata esimerkiksi soijarouheella, linsseillä tai pavuilla. Tulee vielä halvemmaksi.
T. Vegaani
Yök
Vierailija kirjoitti:
Lihan voi tosiaan korvata esimerkiksi soijarouheella, linsseillä tai pavuilla. Tulee vielä halvemmaksi.
T. Vegaani
Miksi lihan pitäisi korvata? Tekee sitten vain ruokaa soijarouheesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen aina 5 annosta 400 g jauhelihasta: 4-henkiselle perheelle päivällinen ja minulle seuraavan päivän lounas.
Onnistuuhan tuo, jos lapset ovat alle 3-vuotiaita.
Tofua en suuhuni laita, yök.