Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumma se on, että naiset valitsevat puolisokseen ja lastensa isäksi aivottomia neanderdahleja?

Vierailija
23.01.2007 |

Palsta on koko ajan täynnä kysymyksiä siitä, mitä tehdä idioottimaiselle ukolle. Totta on, että ei ole yhdessä syy, jos kaksi tappelee, mutta näiden miesten käytös on todella törkeää. Miksi heidän puolisonsa kestävät sellaista? Ovatko he läheisriippuvaisia, vai mikä on syy? Kaiken kukkuraksi lapset kärsivät ja kohtelevat tulevaisuudessa taas omia puolisojaan yhtä huonosti.

Naiset herätkää! Alkakaa arvostaa itseänne ja ottakaa se, mikä teille kuuluu. Älkää nielkö mitä vain. Tehkää jotain. Pelastakaa edes lapsenne.

Ja katsokaa, ettette kasvata omista pojistanne samanlaisia paskiaisia.

Nimim. Ei se herkkua se parisuhde ole kellään 24/7, mutta joku raja sentään

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toisinaan unohtaa maitopurkin pöydälle?

Tuommoinen kyllä raivostuttaa, mutta ei se mikään syy ole avioeroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiko se, että joku TÄYTYY saada, mennä naimisiin ja lapsen isäksi. Muulla ei väliä.

Entä onko vain kiire perustaa perhe alle 2 vuotta tapaamisesta ja vasta sitten tajuta, kun rakastumisen tunne on ohitse, että olemmekin täysin erityyppisiä ihmisiä...

Jaa-a.

Vierailija
4/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se kertoo NAISESTA joka valitsee/ottaa/huolii miehen jota täytyy sitten haukkua täällä? Itse meistä jokainen siippansa valitsee. Miettikääpä sitä puolta.

Vierailija
5/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi etukäteen tietää minkälaisen ää... kanssa sen avioliittovalan vannoo. elämä opettaa ja koettaa.

ja miksi ihmeessä sä siinä ruikutat jos sun asiasi on hyvin?

Vierailija
6/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kasvatetaan poikia, jotka on yhtä ääliöitä.

Eikä ne ihmiset nyt niin perusteellisesti muutu parissa vuodessa, että niiden siivottomuus, vastuuntunnottomuus, välinpitämättömyys jne. tulisi yllätyksenä.

Ap

Vierailija
7/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden sisällä oli rakennettu talo ja esikoinen syntynyt. Mies on edelleen 8 vuoden jälkeen maailman paras mies, ja ihanin isä. Jättää maitopurkit ja margariinit pöydälle, edelleen, ja roskat roskiksen viereen. Asiasta on puhuttu, ja kyllä se ainaki viikon muistaa kun siitä huomauttaa... Mutta tuo raivoaminen aina samasta asiasta toimii hyvänä mittarina omalle turhautumiselle ja väsymykselle. Ku kaikki on hyvin, ei se maitopurkin kaappiin laitto ole ylivoimasta, ja raivotauti kun iskee tietää että nyt alkaa oma kuppi taas olla liian täynnä. Yleensä se on keskustelun paikka yhteisistä asioista tai vaikka kuntosalille/uimaan menon järjestäminen tai hikilenkki. Olen vaan huomannut, ettei se roskaaminen tms ole se oikea syy miksi pitää raivota ja valittaa...

Vierailija
8/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vastuu pitäisi naisellakin olla. Lapset saa kärsiä loppuelämänsä, kun isä on välinpitämätön, alkoholisti, heikkoälyinen, lannistava imbesilli. Nainenhan voi kyseisen äijän sitten kyllästyttyään lempata, mutta lapset kantavat taakkaa harteillaan loppuikänsä ja toivovat isin sittenkin rakastavan heitä. Mikä naisia vaivaa, luuleeko ettei parempaa ole saatavilla?????!!!!!!

Vierailija
9/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen niin mukavasta ja kiltistä miehestä saattaa tulla ärsyttävä äidin mielestä. voi olla, että mies ei ole muuttunut mihinkään, mutta äiti on.

uskon, että suurin osa ongelmista ratkeaisi, jos pariskunta osaisi puhua toisilleen. nimenomaan puhua, ei riidellä tai syyttää toista.

Vierailija
10/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt varmaan ihan tarkoitettu miehiä, jotka unohtaa viedä roskapussin...

Vaan esim. miehiä joille on useamman kerran soitettu poliisit kotiin. Jonka hoitoon ei voi lasta jättää kauppareissun ajaksi. Miehen, joka juopottelee ja röökailee lapsen nähden jne....

Vierailija
11/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vkl reissuilleen ja itse ei pääse mihinkään tai sitten mies makaa krapulassa eikä sille voi jättää lapsia jne.

Mä en sitten millään jaksais tollasta menoa. Kannattais odottaa hetki ennenkuin rupeaa lapsia tekemään miehen tavattua, mutta yleensähän nää ruikuttajat on parikymppisiä, joiden pitää saada kaikki heti ja tällasta se sitten on. Siinä iässä ainakin miehet haluaa vielä mennä ja heidän kasvatus vasta kesken niinsanotusti.

Vierailija
12/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tämä maa täynnä. Tosin idioottimiesten mielipidettä omasta vaimosta ei juuri kysellä. Nekin kommentit saattaisivat olla melko murskaavia ;-)

Tosin monilla naisilla on tapana tituleerata miestään vaikka miksi, jos tämä sattuu unohtamaan Aamulehden väärään asentoon lehtikoriin...

Vierailija
13/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja krapulaa kärsittiin jopa yhdessä. Säännöt vaan muutettiin yksipuolisesti ja yht' äkkiä.

Vierailija
14/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vieläkin painaa ne isoisän sotamuistot eikä miehet osaa olla miehiä, koska luulevat, että silloin pitää olla NIIIN karski ja eihän kukaan oikeasti ole. Esim. Ruotsissa asuessani huomasin, että miehet oli ihan erilaisia. Paljon mukavampia ja monella tavalla fiksumpia.

Ja ei kiitos, ei niitä typeriä " kaikki ruotsalaiset miehet onkin homoja" -juttuja nyt tähän.

Vierailija
15/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään sitten itään (Venäjä), etelään (vaikka Saksa) tai länteen (Englanti) miehen malli on taas aika perinteinen.

Vierailija
16/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jonka hoitoon ei voi lasta jättää kauppareissun ajaksi. Miehen, joka juopottelee ja röökailee lapsen nähden jne....

Jos nainen nalkuttais vähemmän niin ei tarttis meidän miesten sitten dokailla niin paljon.

Eikä se nyt lapsen elämää pilaa jos isi ottaa töiden jälkeen kaks kaljaa, kuten itse äsken tein. Samalla ku niitä tissuttelin ripustin pyykit jotka vaimo eilen pesi, laitoin tiskit koneeseen ja vielä pitäis varmaan sapuskaa tehdä perheelle.

Mutta musta on kiva asua lasteni kanssa niin en viitti täällä valittaa miten mua vituttaa tulla töistä kotiin siivoomaan,ku vaimon mielestä hoitovapalla ei tarvii muuta tehdä ku hoitaa lapsia.

T. 3 Tytön isi

Vierailija
17/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tällainen. Minulla on surkea aviomies. Hän ei tee kotitöitä juurikaan, ei hoida lasta, ei huomioi minua (esim. edes synttärinä tms. synttärilahja tulee puol vuotta myöhässä, kun olen joutunut sitä pyytämään 20kertaa. Muiden synttärit muistaa kyllä.)

Itse ymmärrän nyt -- noin 30 parisuhdekirjaa luettuani -- että valitsin huonon miehen, koska isäni oli huono mies. Toistan vanhempieni surkeita parisuhdekuvioita. Etsin sitä rakkautta ja hyväksyntää, mitä en koskaan saanut isältäni.

Vierailija
18/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa nro 17!

Tiedätkö, mitä nalkutus on? Se on sitä, kun joutuu toistuvasti pyytämään samaa asiaa. Joten vika on objektissa ei subjektissa.

Jos miehet tekisivät asiat heti pyydettyä, eivätkä sanoisi " kohta" (jota ei muuten KOSKAAN tule) niin vaimojen ei tarvitsisi pyytää useita kertoja -- eli nalkuttaa.

Mielestäni, jos esim. roskien vieminen kuuluu miehelle, niin ne voi viedä ennen kuin ne rupeavat haisemaan. Jos mies ei tätä tajua 5-7 vuoden aikana niin on aika katsoa peiliin keneköhän syytä se nalkuttaminen on.

Käyttäytyvätkö miehet työpaikallakin niin että pomon tai kanssatyöntekijöiden pitää käydä 20 kertaa kysymässä/pyytämässä samaa asiaa, joka viikko tai joka päivä, vuosien ajan. Samaa asiaa. Jatkuvasti. Potkut sellainen työntekijä saisi.

Harva mies menee naimisiin nalkuttajan kanssa. Tämä nalkuttaminen kehittyy yleensä vuosien kuluessa ja on merkki siitä, että joko nainen on kohtuuton tai mies on laiska (laiska huomioimaan vaimoaan tai laiska tekemään kotitöitä).

Juuri tehdyn tutkimuksen mukaan naiset tekevät 9h viikossa enemmän kotitöitä kuin miehet. Miksi ja millä oikeudella? Se on kuitenkin reilu tunti enemmän päivässä kuin miehet.

Vierailija
19/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyvätkö miehet työpaikallakin niin että pomon tai kanssatyöntekijöiden pitää käydä 20 kertaa kysymässä/pyytämässä samaa asiaa,

Juuri tehdyn tutkimuksen mukaan naiset tekevät 9h viikossa enemmän kotitöitä kuin miehet. Miksi ja millä oikeudella? Se on kuitenkin reilu tunti enemmän päivässä kuin miehet.

[/quote]

Niin, Vaimohan ei mikään pomo ole.....

Ja se tutkimus on huuhaata,mielestäni. Minä en laske sitä kotityöksi jos seuraan sivusta kuin lapset katsovat telkkaria samalla kuin itse luen päivän lehdet, mutta naisen mielestä se on kotityötä kun hän tekee samaa. Kaupassa käyminen on mielestäni jokapäiväiseen rutiiniin kuuluva asia, mutta nainen rasittuu kyseisestä tehtävästä ja laskee sen kotityöksi.

Ja kotiäidithän ovat keskimäärin 9 tuntia kotona päivässä yksin kotitöitä tekemässä kuin mies on töissä 8 tuntia. Työmatkoja kuin ei työksi lasketa.....

Vierailija
20/25 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja seksi on naisten mielestä velvollisuus,miehet tekevät sen rakkaudesta toiseen....