mitkä LIDL:N tuotteet on superhyviä?
itse ostin 1,99e rahka-omenatortun, saas nähdä onko hyvää... Eipä paljoa huvita ruveta leipomaan sellaista kun noin halvalla saa, oli myös ihania suklaakakkuja vajaa 3 eurolla
valkosuklaa on myös hyvää ja halpaa
Kommentit (24)
se voitti jonkun lehden tekemän testinkin.
me ostetaan vaipat ja vessapaperi sieltä!! hyviä on ja edullisia!
maito on halvempaa....ja jotain tavaroita oon ostanut. käsitiskiaineenkin ostan sieltä.
Ei ole niin väkevää kuin esim. Atrian metwursti ja siksi se onkin oikeen erityisen hyvää.
salamipizzat!
Ja perunamuusijauhe! Ihan mielettömän hyvää. Olen jäänyt koukkuun. Maistuu itsetehdyltä.
nro.7, tässä ketjussa kysyttiin mikä on hyvää lidl:ssä, jos kaikki on pahaa voit laittaa oman viestin missä haukutte lidl:ä. Itse olen ollut tyytyväinen perheellisenä, että löytyy paikka mistä saan ruokaa halvalla ja vielä hyvällä laadulla.
Meillä on hoikat lapset, mutta Lidlin housuvaipat pysyvät napakasti ylhäällä ja ovat laadultaan hyviä!
Enemmän hedelmää ja vähemmän lisäaineita.
Se lasipulloon pakattu appelsiinimehuhan pärjäsi parhaiten hesarin makutestissä.
Tuli aivan kamalaa muusia. Onko siellä erilaisia muusijauhoja?
Niitä meille haetaan aina lidlistä...
Mutta olen täysin rakastunut niihin rintapaloihin (?), jotka on maustettu jollain mexicolaiskastikkeella. Huh, voiskin huomenna hakea niitä... :)
ja se ruskeassa lasipullossa oleva VitaFit monihedelmä-porkkanamehu! Todella mahtava juoma... :)
Tumma suklaa, sellaises soikeas rasias oleva jäätelö, jossa marjahilloa, raejuusto, vaniljavanukkaat, täytetyt kalaleikkeet pakastealtaasta..
(mansikka+aprikoosi+banaani). Tuoremehut OK.
adritt hygienic wipes- puhdistusliinoihin.80 kpl paketti, hyvä tuoksu ja tehokas puhdistusliina!
Säilykepaprika (ei enää saa), yksi vehnäolut (ei enää saa), tv/movie-karkkipussi (paljon liitulakuja ja helmixejä!).
Yllätyin myös kun kokeilin valmislihapullia, ja lapsetkin tykkäs:) Paprikat on myös useimmiten hyviä ja halpoja. Ainiin ja litran banaanijogurtti nam!
aivan ensteks paras hinta/laatu -suhde!
joitten sisällä on esim. juustoa taikka siten niistä intialaiseen / texmex tyyllin maustetuista jne.