Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa, etten ala juomaan tänään!! Ensi ti tulee kolmas viikko täysin ilman alkoholia.

Vierailija
27.04.2024 |

Olen alkoholisti ja taas kerran lopettanut. Pahimmat viekkarit on ohi. Nukun hyvin enkä hikoile, mutta viinan himo on nyt erittäin kova. Koko päivän mietin eilen, että tekisi mieli juoda. Olin huojentunut, kun klo löi 21:00. Tiesin, etten pääse enää kauppaan eikä edes huvita alkaa kittaamaan yli kalliita baari drinkkejä.

Tänään taas sama. Tekisi kamakasti mieli ostaa alkoholia. Ajatus ison kirkas pullon kittaamisesta kutkuttaa kovin, ajstus siitä, että saisi hetken pyöriä ympäri päissään ja lopettaisin sitten huomenna, mutta tiedän, ettei niin tapahdu. 

Ahdistaa muutenkin kovin ja se ajaa minua juomaan. Elämä ei ole mallillaan. Miten olisin tänää juomatta!?

Tiedän, että huomenna aamulla helpottaa. Minun ei enää tee mieli juoda silloin, kun viikonloppu on ohi.

Ennen join kyllä arkenakin, mutta nyt olen päässyt siitä jo yli. Silti kovasti haluaisin viikonloppuna nollata.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes kovastikaan fyysisesti riippuvainen alkoholista, mutta olen erittäin riippuvainen henkisesti siitä humalan tunteesta.Rakastan sitä ylikaiken. Erityisesti nousihumalaa.

Ap

Hyvin käänsit veistä.

Vierailija
22/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan voi lopettaa hetkeksi, mutta siihen tulee aina palattua. Ainoa tapa lopettaa viina pysyvästi on kuolla pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon kivenäisvettä ja syö suklaata. Listaa juomattomuuden hyvät puolet ylös. Kaikki keinot sallittuja. Tilanne tuossa vaiheessa on vaikea jos vielä saat nousuhumalan. Itse kykenin lopettamaan juomisen vasta  kun ne nousut loppuivat täysin. Nyt 6v raittiina.  

Vierailija
24/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! 30v polttamatta ja:

"Tänään en polta. Huomisesta en tiedä."

Tupakkalakkoja on ollut takana useita, mutta viimeksi ajattelin, että saan kyllä halutessani polttaa. 

Mulla on jopa kotona varoiksi aski, mutta nyt kun ei ole pakko olla polttamatta on jotenkin helpompaa kieltäytyä.

Vierailija
25/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan voi lopettaa hetkeksi, mutta siihen tulee aina palattua. Ainoa tapa lopettaa viina pysyvästi on kuolla pois.

Kyllä voi. Tiedän monta jotka on juoneet todella paljon, mutta pystyneet lopettamaan. Oma mies on yksi tälläinen. Ollut jo 25 vuotta raittiina.  Ja kylän pahin juoppo on kuulema myös raitistunut ja ollut raittina jo pitkään .  

Itse juon lähinnä kesäisin saunan jälkeen lonkeron tai kaksi, ei muuta, mutta silti, kun talvet yritän olla juomatta niitä lonkeroitakin, alku on aina vaikein, noin 4 viikon ajan, sitten helpottaa. Mutta olen ajatellut silloi että jos nyt en juo, saan juoda sitten ensiviikolla, mutta sitten seuraavalla viikolla ajattelen samoin, että ei sittenkään nyt, mutta joskus myöhemmin. jossain vaiheessa huomaa, että ei ole enää muistanut koko lonkeroita :D

Älä ajattele , että tekee mieli juoda ja miten ihanaa se on vaan mieti, miten inhottava olo on huomenna, jos nyt menee juomaan. Ja se housuhumala kestää vain hetken, sitten tulee jo katumuys, kun on sortunut. Paljon parempi on herätä aamulla, kun ei ole juonut ja aamulla kiität itseäsi, kun jaksot vastustaa kiusausta. Huomenna katse kohti uuttaa viikkoa ja raitista sellaista. 

Kyllä sinä pärjäät hienosti, älä sorru. Tämä päivä on pian ohi ja kaikki hyvin. 

Vierailija
26/26 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot  voittaja  etkä  tarvitse viinaa! Vahvempi  alkoa sinä ja  huomenna  olet  ylpeä  itsestäsi. Mieti  hyviä asijoita, keho puhdistuu joka päivä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä