Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin vi****** n loppu tähän syyhyyn

Vierailija
27.04.2024 |

Voidetta vaan joka viikko, aina alkaa ihottuma viikon lopulla. Mitä helvettiä teen? En jaksa tätä siivousta ja jynssäämistä jatkuvasti, pyykkiä pestävä joka päivä monta kertaa kaikki 60 astetta, auttakaa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nussia apinoiden kanssa.

Vierailija
2/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todella, sinähän sen tiedät. :) Sukuvika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuti kuti

Vierailija
4/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyklon B poistaa kaikki syöpäläiset...

Vierailija
5/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kerran ihan älyttömän tehokas häätö.

Esim 60 asteessa pesu ei riitä, pitää lisäksi kuivata kuivausrummussa, voit pesun sijaan myös pakastaa -20 asteessa. Koske pyykkeihin vain kertakäyttökumihanskoilla, eri hanskat likaisiin ja puhtaisiin.

Pese tai pakasra myös petivaatteet. Lisäksi peitä patja muovilakanalla 2 viikoksi.

Peitä muovilla 2 viikoksi myös sohva ja esim auton istuimet ja työpaikalla tuolisi.

Pakasta kaikki muukin, kuten kengät, takit, käsineet, käsilaukku jne.

Laita tv kaukosäätimen ja tietokoneen näppäimistön päälle elmukelmua. Pyyhi kännykkä ja pinnat, vessan istinrengas, lompakko, kaikki mihin kosket, jne desinfioivalla aineella. Lattia pitää imuroida usein. Älä kävele lattialla paljain jaloin tai sukkasillaan, käytä sisäkenkiä. 

Nix-voide ei auta, käytä lääkärin määräämää rikkivaseliinia. Itse käytin Puuilon Bionixiä. Voi laitetaan myös kasvoihin ja hiuspohjqan, korvalehtiin, kynsien alle jne. Pitää laittaa 3 pv peräkkäin ja sitten tasan viikon päästä uudestaqn 3 päivää peräkkäin. Siivousta ja pyykkäystä joka päivä, varsinkin 1 päivä ja viikon päästä.

Näin pääsimme eroon pitlkään kestäneestä syyhystä ekalla kerralla heti (aluksi sitä ei tunnistettu). Paras olisi saada lääkäriltä myös ivermektiinitablettiresepti, me saimme, voide ja tabletti ovat tehokkaampia yhdessä. Kaikki läheiset pitää myös hoitaa yhtä aikaa.

Vierailija
6/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyhy ei ole sukupuolitauti. Itse sain sen vierailusta vanhainkodissa.

Vierailija
7/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää olla hankkimatta lapsia, kun kuitenkin toisivat syyhyn päiväkodista. Elämä on paljon leppoisampaa lapsettomana, koska ei ole mitään takeita siitä, että lapsi huolehtisi minusta, kun olen vanha, kun kuitenkin tulisi joku nepsy tms. tapaus.

Vierailija
8/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että syyhy katosi jo, koska kukaan ei puhu siitä enää. 

Vierailija
9/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyhy ei ole sukupuolitauti. Itse sain sen vierailusta vanhainkodissa.

Vielä vähemmän kannattaa nussia vanhuksia.

Vierailija
10/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän henkilöitä jotka hinkkaa selkäänsä ovenkarmiin, syyhykö sen aiheuttanee.

Vierailija
11/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Olin kuulevinani jonkun uutisen, että Suomeen saadaan jotain halvempaa syyhylääkettä ja syyhyuutisointi tuntui pysähtyvän kuin seinään. 

Vierailija
12/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy(hy) lisää olla hankkimatta lapsia, kun kuitenkin toisivat syyhyn päiväkodista. Elämä on paljon leppoisampaa lapsettomana, koska ei ole mitään takeita siitä, että lapsi huolehtisi minusta, kun olen vanha, kun kuitenkin tulisi joku nepsy tms. tapaus.

Vierailija
13/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut syyhy jo kolme vuotta ja sen kanssa oppii elämään. Älä raavi jne.

Annat olla. Siihen tottuu. Syyhyä on ollut ihmisillä vuosituhansia ja rahasikin säästyy kun et ostele kalliita voiteita.

Täitä on ollut ihmisillä aina. Syyhy lopulta parantaa elämänlaatua ja tuo kehoon positiivisia neuroneja ja ioneja.

Se mikä aluksi tuntuu pahalta onkin luonnollista ja rahasi säästyy.

Vierailija
14/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lääkäriltä suun kautta otettava kuuri. Ei nuo suomalaisista apteekeista saatavat rasvat toimi. Voit myös yrittää tilata ruotsalaisesta apteekista rasvaa jossa on eri vaikuttava aine. Ei kannata siivota ja pyykätä itseään kuoliaaksi ennenkuin saa aineet jotka oikeasti tehoaa. Kannattaa myös muistaa että kutina voi jatkua vielä kuukaudenkin sen jälkeen kun punkit ovat kuolleet.

Vierailija
15/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virosta saa tehokasta voidetta apteekista.  Hesarissa juttu 11.3. Hakusana syyhy.

Vierailija
16/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla akoilla kutina on pää sisällä. Yksi helpoimpia asioita psyykata itselleen on kutina. 

Vierailija
17/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Olin kuulevinani jonkun uutisen, että Suomeen saadaan jotain halvempaa syyhylääkettä ja syyhyuutisointi tuntui pysähtyvän kuin seinään. 

Syyhystä hyssytellään, koska sitä levittää yhteiskuntaan tietty kansanosa.

Vierailija
18/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy lisää olla hankkimatta lapsia, kun kuitenkin toisivat syyhyn päiväkodista. Elämä on paljon leppoisampaa lapsettomana, koska ei ole mitään takeita siitä, että lapsi huolehtisi minusta, kun olen vanha, kun kuitenkin tulisi joku nepsy tms. tapaus.

On teillä katkerilla velavanhapiioilla sitten vaikeaa kun joka väliin on keksittävä defenssi😆

Vierailija
19/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla akoilla kutina on pää sisällä. Yksi helpoimpia asioita psyykata itselleen on kutina. 

Ja jalkovälissä. 

Vierailija
20/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siä voi olla, löylykauha on paras hillitsijä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän