Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder- treffit kotona

Vierailija
27.04.2024 |

Mä en oikein ymmärrä miksi Tinder- treffejä, nimenomaan niitä ekoja, ei kannattaisi sopia kotiin. Ei tarttee mennä pönöttämään jonnekin kahvilaan tms. Voi olla ihan rennosti. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tajuan miksi ei kannattaisi mutta silti tuntuu, että niitä riskejä vähän liioitellaan. Olen kerran kutsunut miehen kotiini ensitreffeillä ja kerran mennyt miehen luo. Ihania herrasmiehiä kumpikin. Jos miehestä tulee yhtään outo vaikutelma, jätän siinä tapauksessa treffit kokonaan väliin. Tietysti voi olla että joillakin on heikompi ihmistuntemus ja silloin julkinen paikka on ainut fiksu vaihtoehto.

Mies palkitsee kotitreffeille suostuvan naisen rohkeudesta tavallista herramiesmäisellä kohtelulla.

Vierailija
22/30 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko muka joku ensimmäinen treffi ollut 7 tuntia halailua ja juttelua sängyllä ja sitten seksillä lopetus? Kuulostaa aika ihanalle, jos totta mä siirryn kotitreffeihin.kiitos vinkistä. Saa riittää pullakahvit ostareilla mun puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Ei ja vielä kerran ei.

Jos mies on ihan hullu, ahdistava tai karsea on paljon mukavampaa olla julkisella paikalla. Haluat varmasti nähdä että mies on se jonka kuvat olet nähnyt ja profiilin.  Usein nämä Tinder raiskaukset ovat just tapahtuneet kotona ja ensitreffeillä tuntemattoman kanssa. Jos treffit sujuu ja molemmat haluaa seksiä kyllähän siitä voi sitten yhteistuumin lähteä kumman tahansa luokse harrastamaan. Et voi tietää onko mies vaarallinen vai unelmiesi mies ennen tutustumista.

Vierailija
24/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut ajattelee, että seksi ensitreffeillä on jotenkin hyvä juttu? Tai että siitä tietää, että kipinät lentää :D Parikymppisenä kun tinderiä käyttää niin joka ikinen on kyllä valmis panemaan jos mahdollisuuden saa oli kipinää tai ei.

Vierailija
25/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies voi olla hullu, väkivaltainen, ja yksityisessä tilassa on huomattavasti helpompi suorittaa esim. seksuaalirikoksia

Ennemminkin ihmettelen ihmisiä, joilta ei löydy sen vertaa julkaisukelpoista sanastoa, että selviäisi silloin tällöin muutaman tunnin julkisista treffeistä. Kertoo paljon ihmisen elämästä ja pään sisällöstä, jos tällaista välttelee. Mitähän se pääkoppa on sitten täynnä?Jotain perskokkare-vihaa, seksismiä ja muuta nykyään laitonta ja yleisesti paheksuttua?

Vierailija
26/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelätkää yksinäiset ja sopikaa treffit julkiselle paikalle, kuten esim kahvilaan (erikoiskahvit alkaen12e, pulla 8e)

t: kahvilanpitäjä

Jos ei ole paria kymppiä laittaa mahdolliseen tulevan puolisonsa ja lastensa äidin tapailuun niin onkohan ihan oikealla asialla muutenkaan?

Vierailija
27/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on rehellisesti käynyt ekat Tinder-treffit toisen kotona ? 

Minä melkein kaikki. Joillain treffeillä on päädytty seksiin omasta aloitteestani ja yhden miehen kanssa vaan nukuttiin lusikassa koko yö. Mulla on oikeasti hyvä ihmistuntemus ja jos yhtään epäilyttää, niin kotitreffejä ei tule. En tosin kannusta muita toimimaan samoin, mutta valtaosa miehistäkin on ihan tavallisia ihmisiä.

N42

Vierailija
28/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja vielä kerran ei. Ensimmäiset treffit aina julkisella paikalla, jos on yhtään itsesuojeluvaistoa.

Naisia on hakattu ja raiskattu myös aviopuolison toimesta ja touhu on kenties alkanut vasta vuosien yhdessäoloon jälkeen. Se tästä yksien treffien ihmistuntemuksen-teoriasta.

Vierailija
29/30 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi jotkut ajattelee, että seksi ensitreffeillä on jotenkin hyvä juttu? Tai että siitä tietää, että kipinät lentää :D Parikymppisenä kun tinderiä käyttää niin joka ikinen on kyllä valmis panemaan jos mahdollisuuden saa oli kipinää tai ei.

Niin minäkin olisin. N54

Vierailija
30/30 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut molempia. 

Yksi kerta kun menin toisen kotiin on kaduttanut ja se vierailu ei kestänyt 30 minuuttia pidempään. Ei mies mikään hullu ollut mutta oli niin hiljainen, että oli kiusallista. 

muuten olen kohdannut vain mukavia miehiä :) kaikki käyttäytyneet herrasmiesten tavoin eikä ensimmäisellä tapaamisella ole harrastettu seksiä vaan kahviteltu ja juteltu. Yleensä vierähtänyt useampi tunti.

Ja osan kanssa seuraava tapaaminen on yleensä sovittu nopeasti jossa sitten ollaan edetty seksiin asti. Näiden kanssa tapailua on jatkunut aina pidempään. 

ja tämä oli sitten tavattu julkisella paikalla tai toisen kotona. :)