Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder- treffit kotona

Vierailija
27.04.2024 |

Mä en oikein ymmärrä miksi Tinder- treffejä, nimenomaan niitä ekoja, ei kannattaisi sopia kotiin. Ei tarttee mennä pönöttämään jonnekin kahvilaan tms. Voi olla ihan rennosti. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja vielä kerran ei. Ensimmäiset treffit aina julkisella paikalla, jos on yhtään itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
2/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tajuan miksi ei kannattaisi mutta silti tuntuu, että niitä riskejä vähän liioitellaan. Olen kerran kutsunut miehen kotiini ensitreffeillä ja kerran mennyt miehen luo. Ihania herrasmiehiä kumpikin. Jos miehestä tulee yhtään outo vaikutelma, jätän siinä tapauksessa treffit kokonaan väliin. Tietysti voi olla että joillakin on heikompi ihmistuntemus ja silloin julkinen paikka on ainut fiksu vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos treffikumppani on hullu, niin sit se heti tietää missä asut. Voi olla myös, että henkilö jää pitkäksi aikaa ja jos itse toivoisi toisen lähtevän, niin tilanne voi olla hankala

Vierailija
4/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä mitä haluat, me muut toimitaan maalaisjärjellä ja tavataan julkisella paikalla.

Vierailija
5/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä on kotitreffihullun aloitus ja kohta hän tulee kiljumaan kuinka naiset ovat epärationaalisia pelossaan mennä treffeille tuntemattoman miehen kotiin.

Vierailija
6/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostun vain kotitreffeille tai kävelylle lähellä kotiani.

Vierailija
7/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on tullut luokseni ensitreffeille. 

Vierailija
8/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos treffikumppani on hullu, niin sit se heti tietää missä asut. Voi olla myös, että henkilö jää pitkäksi aikaa ja jos itse toivoisi toisen lähtevän, niin tilanne voi olla hankala

Ilmoita etukäteen kuinka monta tuntia saa olla.

Vierailija
9/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilaan ei ikinä kannata sopia treffejä, sillä vain täysidiootti maksaa kupillisesta kahvia 3€.

Vierailija
10/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ensitreffit kotiin niin on nopee riisua vaatteet ja paneskella.

Vierailija
11/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja vielä kerran ei. Ensimmäiset treffit aina julkisella paikalla, jos on yhtään itsesuojeluvaistoa.

Julkisella paikalla nussimisesta voi saada sakot 

Vierailija
12/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just Tinder match 7 tuntia kotona käymässä ekoilla treffeillä. Rentoa. Loikoiltiin sängyllä ja juteltiin ja vähän halailtiin. Vasta ihan lopussa lähti vaatteet pois. 

Vierailija
13/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelätkää yksinäiset ja sopikaa treffit julkiselle paikalle, kuten esim kahvilaan (erikoiskahvit alkaen12e, pulla 8e)

t: kahvilanpitäjä

Vierailija
14/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä estää äijää olemasta normaali yksien treffien ajan ja sitten seuraavilla ruveta hulluksi. Monesti käy niin, että vaikkapa vuoden kuluttua seurustelukumppanin pistää kylmäksi.  

Vierailija
15/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just se. Pahimmat psykot osaa just vetää ne ekat julkisen paikan treffit kotiin. Ja toinen juttu ettekö te chattaa mitään järkevää tai riittävästi ennen treffejä? Mä ainakin osaan kyllä tulkita ihmistä viestien perusteella ihan hyvin jos keskustelu on ns keskustelua. 

Ei oo ihan huono matchi jos tuo totta että 7 tuntia juttua ja halailua ja lopussa lähti vielä vaatteet

Vierailija
16/30 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fakta on se että kotitreffit on heti ladattu sillä oletuksella että ne vaatteet lähtee päältä 

Vierailija
17/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on rehellisesti käynyt ekat Tinder-treffit toisen kotona ? 

Vierailija
18/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et tajua, niin et oo ihan hirveen hyvä sosiaalisten kuvioiden tajuamisessa. 

Vierailija
19/30 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten kuvioiden ? Ap kysyy nyt tarkennusta  

Vierailija
20/30 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä mitä haluat, me muut toimitaan maalaisjärjellä ja tavataan julkisella paikalla.

Sopiiko termospullokahvit pyöräkellarissa. Ensitreffit pitää olla halvat.