Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte sen että ikkunasta näkyy naapurin talo?

Vierailija
27.04.2024 |

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ajattelinkin muuttaa haja-asutusalueelle omakotitaloon. Muutama kk jo notkuttu asuntosivuilla. 

Milläaista taloa / kiinteistöä etsitte

Olen ajatellut muuttoa. Iso talo ja muita rakennuksia

Vierailija
22/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Vastapäisen naapurin pullukka opiskelijatyttö vetää tulee aina suihkun jälkeen verhot puolittain auki ja kuivaamaan itseään valot päällä ikkunan eteen.

Se myös riisuu itsensä iltaisin samassa kohdassa ja menee sitten alastomana nukkumaan.

Ai mistäkö tiedän? Kaveri kertoi.

No eihän toi mitään. Mä oon pari kertaa unohtanu yläikkunan sälekaihtimet auki ja niin pieni suihku, että pitäny oen auki ja kyykänny alapesulla. Yllätinpä sitten vastakkaisen talon mamun putoamassa lähes ikkunalaudalta kun kyyläs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, hyvin kestän. Jos en kestäisi, tämän puolenmiljoonan hintaisen kerrostaloasunnon hinnalla saisi aika monta metsäpirttiä haja-asutusalueelta.

Voi miten suloista, muillahsn on vain metsäpirttejä. Sinulla puolenmiljoonan neukkukuutiossasi josssa naapurin sontiminen kuuluu seinän takaa, ahdaskoppi koska noin halpa. Meillä on talo ison järven rannalla, tontti yli 3 000m2, rantaviivaa 149 m2, koko kiinteistön arvo rakennuksineen n. 3 800 000 €. Talo on vanha, sukutalo, hyväkuntoinen ja kaunis. Ison kaupungin keskustaan ajaa 15 minuutissa. Noin halpaan läävään kuin sinulla en laittaisi koiraanikaan. 

Olette molemmat säälittäviä, jälkimmäinen potenssiin kymmenen verrattuna ensimmäiseen. Phyh, aikuiset ihmiset muka!!

Vierailija
24/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi asua korvessa, asun keskikaupungilla ja näen ulos ison risteyksen liikenteen, kuin myös jalan että pyörällä kulkijat. On mahtavaa kuin itse olisi joukossa;)

Vierailija
25/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä pitäisi näkyä?

alastomia naisia ja ensiviikon lottonumerot

Vierailija
26/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalta näkyy metsän läpi naapurin mummelin tönö. Ja palvelut n.600metriä, paljos sulla kaupoille?

Vierailija
27/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän. Kun se naapuri on kilometrin päässä.

Vierailija
28/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti on vain nukkumapaikka. Ei minulla ole siihen sen suurempaa tunnesidettä. Elämä on muualla, työ, harrastukset, ystävät, jne. 

Aika kallis nukkumapaikka. 

Vierailija
29/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, koska ei ole ihan vieressä. 

Mökillä voi sitten olla täysin omassa rauhassa ja katsella merta, naapureita ei näköpiirissä. 

Vierailija
30/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä käy hyvin selväksi millaista porukkaa täällä kirjoittelee! Ei tapoja eikä sivistystä edes alakoulun vertaa.

Säälittävän ahdistunutta ja kateellista. Keskenkasvuista ovat tekstinne.

Vierailija
31/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäntonttu ei ole vielä tottunut muihin ihmisiin, kaupunkilainen on. Arvaatko, kumpia Suomessa on enemmän?

Vierailija
32/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ikkunasta ulos vain silloin kun wolt-tilaus saapuu.

Vierailija
33/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameata olisi asua yksin omakotitalossa jossain sivussa.Turvallista kerrostalossa kaupungissa ja näkee taloja ja ihmisiä.Kiitos kerrostalot ja elämä.

Vierailija
34/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä naapurin taloa voi siirtää.

Vierailija
35/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, hyvin kestän. Jos en kestäisi, tämän puolenmiljoonan hintaisen kerrostaloasunnon hinnalla saisi aika monta metsäpirttiä haja-asutusalueelta.

Voi miten suloista, muillahsn on vain metsäpirttejä. Sinulla puolenmiljoonan neukkukuutiossasi josssa naapurin sontiminen kuuluu seinän takaa, ahdaskoppi koska noin halpa. Meillä on talo ison järven rannalla, tontti yli 3 000m2, rantaviivaa 149 m2, koko kiinteistön arvo rakennuksineen n. 3 800 000 €. Talo on vanha, sukutalo, hyväkuntoinen ja kaunis. Ison kaupungin keskustaan ajaa 15 minuutissa. Noin halpaan läävään kuin sinulla en laittaisi koiraanikaan. 

Olette molemmat säälittäviä, jälkimmäinen potenssiin kymmenen verrattuna ensimmäiseen. Phyh, aikuiset ihmiset muka!!

ja niin tuli eka viestin laittaja kommentoimaan. 

Vierailija
36/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiössäkös asut, mun kämppä maksoi 989 000€, yksin asun,  tilaa pitää olla. 500 000 € olisi saanut putkan.

Vierailija
37/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestämme. Näkö/huutoyhteys naapuriin luo myös turvaa

Vierailija
38/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siksi verhot kiinni 24/7

Vierailija
39/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistelijä kun olen niin naapuritalon ikkunat mahdollisimman lähellä oli ensisijainen asunnonvalinta kriteeri. 23 ikkunaa ehkä 8:ssa asunnossa.sijaitsee niin, ettei tarvi juuri kurkkia. Kaukoputkella toiselta sivulta näkyy kymmeniin asuntoihin.

Vierailija
40/88 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tulisin pöpiksi jossain metsäpirtissä tai latomeren keskellä. Näkymät Helsingin kattojen ylle niin voin hengittää! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän