Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 vuoden palkka kaulassa

Vierailija
27.04.2024 |

Tällä pressan rouvalla. Siin minun tuloillani. Ja siinä on muotiasiantuntijan mukaan jotain hienoa. T. Mikroyrittäjä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun persaukisuutesi on sinun omien valintojesi ja tekojesi tulosta, turhaan täällä märiset ja kadehdit jotain kiiltäviä esineitä.

Vierailija
2/6 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroyrittäjä = yhteiskunnan ja/tai puolison siivellä elävä Kipporware- tai luontaistuote-edustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainassa. Kaikkea ei tarvitse omistaa, sitähän meille hoetaan. Korut, kellot, laukut, asusteet - ne voi vuokrata. Maailma pelastuu.

Vierailija
4/6 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun persaukisuutesi on sinun omien valintojesi ja tekojesi tulosta, turhaan täällä märiset ja kadehdit jotain kiiltäviä esineitä.

Niin no mikä on se vaihtoehto? En ole älykäs enkä sosiaalisesti lahjakas. En muuten kadehdi hänen koruaan. Mietin vaan tavaroiden arvoitusta ja miten rahaa voi käyttää. Itse en saisi myytyä tuon hintaisia koruja enkä edes vuokrattua. Status maksaa.

Vierailija
5/6 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroyrittäjä = yhteiskunnan ja/tai puolison siivellä elävä Kipporware- tai luontaistuote-edustaja.

Miten yrittäjä voi mielestäsi elää yhteiskunnan siivellä? Ku meille ei anneta mitään tukia? Elätän sentään itseni ja osan perhettä. Mies hoitaa osan pienestä palkastaan. Miksi sanot että elän jonkun siivellä? Tiedätkö että kovin moni tulee toimeen n. 1000 euron tuloilla ja maksaa siitä kaiken itse.

Vierailija
6/6 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kellokkaat välttämättä omista noita koruja, vaan lainaavat/vuokraavat niitä.

Sekin eräs blogisti-äippä, lainasi hyvin kalliin korun Linnabileitä varten. Pari päivää myöhemmim havahtui siihen että siippa oli tumpannut paperipussin tms (jonka sisällä korurasia oli) roskapussiin jonka oli jo vienyt piharoskikseen. Ei muuta kuin dyykkailemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi