Oletko ollut suhteessa, jossa...
Onko täällä kukaan ollut koskaan parisuhteessa, jossa et alun alkaenkaan ole tuntenut seksuaalista vetovoimaa ja halua kumppania kohtaan? Tai alkuun vetovoimaa on ollut, mutta se on kadonnut heti suhteen alussa ja olet silti jatkanut suhdetta?
Miksi päädyit suhteeseen?
Kertokaa mulle kaikki, mitä tiedätte aiheesta. Mä olen aivan täysin hukassa ja yritän toki etsiä tietoa muualtakin, mutta otan vertaistukea vastaan.
Kommentit (9)
Kokemuksia tämän palstan kirjoitusten perusteella on varmaan monia kun on vaan pitänyt saada "joku" elämään.
Muutin rankan eron jälkeen ulkomaille opiskelemaan. Olin yksinäinen vieraassa maassa. Tutustuin rumaan, mutta avuliaaseen paikalliseen mieheen. Ajattelin, että hänen kanssaan integroituminen uuteen maahan olisi helppoa. Hän oli todella ihastunut minuun ja päätin antaa hänelle mahdollisuuden.
Olen jäänyt jumiin tähän suhteeseen ja arki on helppoa, mutta koen, että elämästä puuttuu intohimo ja romanttinen rakkaus. Alkuun suhde antoi enemmän kuin otti, mutta nyt huomaan miten väärin tein meitä molempia kohtaan. Kyllä parisuhteessa pitäisi olla molemminpuolista fyysistä vetovoimaa.
Olen tosiystäväni kanssa, mutta ei ole seksiä. Olimme erossa ja palasimme yhteen monista syistä. (en kerro) Suhteen alussa harrastimme paljonkin, mutta se vähitellen hiipui. En koe samanlaista intohimoa, mutta hän on kaikilla muilla tavoilla hyvin tärkeä ja minä hänelle. Minulla ei ole sivusuhteita eikä hänellä. Olemme kuin sisko ja veli.
Miehellä on rahaa, joten se riittää minulle. Seksiä on turha pyytää.
olen tällä hetkelläkin sellaisessa suhteessa. kyllä sillä rahalla on valtava voima, kun miehellä on sitä tarpeeksi, pakko myöntää.
On kokemusta, valitettavasti. Alkuun oli ehkä sängyssäkin vähän aktiivisempaa, ja itselläni yritystä, mutta kaikki lopahti nopeasti kun huomasin miten sitä sellaista aitoa seksuaalista kemiaa ei kuitenkaan sitten ollut. Kärvistelin puolitoista vuotta, kunnes laitoin poikki. Nyt tyytyväinen sinkku ja sinkkuna aion pysyäkin, kunnes löytyy mies jonka kanssa kipinä tulee luonnostaan. Toisaalta vähän pelkään että iskenkö sitten aikanaan puutteessa silmäni johonkuhun sellaiseen jonka kanssa ei ole mitään muuta kuin sitä seksuaalista kemiaa... mutta se on sen ajan murhe sitten.
Tuttua. Mitenkä aloittaja, kauanko suhteen alun vetovoima kesti ja kauanko olet jaksanut sen jälkeen yrittää?
Minulla kokemusta. Naiseni halusi minua ensimmäisen vuoden jonka jälkeen lakkasi haluamasta. Syytä en tiedä ja erota ei halua. Omat johtopäätökset siitä miksi ei eroa on minun apu. Haluista ja seksistä ei enään puhuta jos ja kun kehun häntä niin menee toisesta korvasta ulos eikä minkäänlaista reagointia vaikka mitä sanoisin tai veisin kukkia ym lahjoja. Olen kuin kaverin kanssa suhteessa.
Usko parempaan ja halujen palautumiseen loppuneet vuoden odottamisen myötä
Onko kellään tällaisesta kokemusta?
Heräsitkö jossain vaiheessa tilanteeseen vai olitko alusta asti tietoinen mitä teet?