Eikö alkoholistit häpeä juoda julkisesti
Näyttäytyvät julkisesti tölkkien/pullojen kanssa
Kommentit (49)
Ei kaikki häpeä. Siitä voi saada jopa taiteilijaeläkkeen kun kaataa joulukuusen koristeet päälleen ja menee stetsoni päässä puistoon juomaan näkyvästi.
Alkoholistilla tuo kynnys on jo ylitetty. Heillä on välinpitämättömyys kaikkea muuta, paitsi viinaa kohtaan. Viinahuuruissa todellisuus hämärtyy ja estot poistuu.
Kerrotko nyt ensin,miksi alkoholistin tulisi hävetä? Mitä hänen tulisi hävetä? Sairauttaan? Ongelmiaan? Sitä,ettei todennäköisesti ole saanut aikanaan oikeaa ja riittävää apua? Käsitätkö,että erilaiset käsittelemättömät traumat ja elämäntapahtumat ja jopa se häpeä itsessään aikaansaavat monenlaista ongelmaa. "Paremmat" ja varakkaat ihmiset vain osaavat piilottaa päihdeongelmansa muilta-ainakin tiettyyn pisteeseen asti. Joten kerro toki lisää-varmasti haluaisit takaisin käyttöön myös 1840 käytöstä epäinhimillisinä poistetut häpeäpaalut,niin pääsisit oikein kunnolla purkamaan omia ongelmiasi heikkoihin ja syrjäytyneisiin. Kerro,mikä tekee sinusta niin erinomaisen ihmisen?
Entä terassi ruusut? Julkisesti nekin juovat
Eihän alkoholismissa ole mitään pahaa. Sehän on laillinen päihde jota saa ottaa niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko nyt ensin,miksi alkoholistin tulisi hävetä? Mitä hänen tulisi hävetä? Sairauttaan? Ongelmiaan? Sitä,ettei todennäköisesti ole saanut aikanaan oikeaa ja riittävää apua? Käsitätkö,että erilaiset käsittelemättömät traumat ja elämäntapahtumat ja jopa se häpeä itsessään aikaansaavat monenlaista ongelmaa. "Paremmat" ja varakkaat ihmiset vain osaavat piilottaa päihdeongelmansa muilta-ainakin tiettyyn pisteeseen asti. Joten kerro toki lisää-varmasti haluaisit takaisin käyttöön myös 1840 käytöstä epäinhimillisinä poistetut häpeäpaalut,niin pääsisit oikein kunnolla purkamaan omia ongelmiasi heikkoihin ja syrjäytyneisiin. Kerro,mikä tekee sinusta niin erinomaisen ihmisen?
Sinulta meni pointti täysin ohi
Muuta sano, kyllä sitä nyt kotiin asti odotettava vaikka kuinka janottaisi.
Eikö sua hävetä juoda limua tai vettä julkisesti? Kannattais hävetä ku kyselet tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistilla tuo kynnys on jo ylitetty. Heillä on välinpitämättömyys kaikkea muuta, paitsi viinaa kohtaan. Viinahuuruissa todellisuus hämärtyy ja estot poistuu.
No ei ole mulla ainakaan ylitetty. Juon vain kotona ja haen juomani vaihdellen eri kaupoista ettei jää naama niin mieleen myyjille ja ala huhumylly pyörimään. Toki siis juon myös muiden nähden juhlissa tai saunaillassa tai kaverin kanssa terassilla mutta että pullokassin kanssa jossain puiston penkillä örveltäen? Ehei! En toki örvelläkään koskaan, mutta alkoholisti olen yhtä kaikki.
Useimmat alkoholistit eivät ymmärrä olevansa alkoholisteja. Hehän vain rentoutuvat, kuin normaalit ihmiset ainakin. Aina juomiselle löytyy tosi hyvä syy. Moni puolustelee, että en minä yleensä, mutta nimenomaan näin julkisesti ja sosiaalisesti vain. Moni muu saattaa kääntää koko aiheen vitsiksi. Kun itse vitsailee "spurgumeiningillä", oletetaan muiden ymmärtävän, että sitä se ei siis ainakaan ole.
Kun itse olin pahimmassa alkoholikoukussa, en juonut julkisesti juuri ollenkaan. Kävin juhlimassakin autolla, olihan minulla kiire kotiin varsinaisen asian äärelle. Ongelma siis voi ulospäin näyttäytyä hyvinkin monin kasvoin.
Alkoholistithan juuri piiloutuu neljän seinän sisään, kun häpeävät juomistaan. Ellei sitten puhuta ihan spurgu-tason alkoholisteista
Aika montaa hävettää. Eivät dokaa julkisilla paikoilla, vaan kotonaan. Siinä vaiheessa, kun olet avoimesti alkoholisti ja vedät Lidlin halpaolutta tuolla kylillä, ei varmaan enää häpeä paljon paina mieltä. Muut jutut mielessä siinä kohtaa.
Kyllä minä oluen juon kerran kesässä vaikka terassilla. Se on varmaa synneistä suurin, fiksumpi olisi piilojuoppo kotona vetää, niinkö? He kaipaa seuraa ja viihtyvät yhdessä? Monella ei taida olla kotia ollenkaan. Moni varmaa häpeää ja viina auttaa kestämään.
Sitä varetn on keksitty se ruskea paperipussi.
Juohan ei alkoholistitkin julkisesti. Eikä alkoholisti välttämättä miellä itseään alkoholistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mulla ainakaan ylitetty. Juon vain kotona ja haen juomani vaihdellen eri kaupoista ettei jää naama niin mieleen myyjille ja ala huhumylly pyörimään. Toki siis juon myös muiden nähden juhlissa tai saunaillassa tai kaverin kanssa terassilla mutta että pullokassin kanssa jossain puiston penkillä örveltäen? Ehei! En toki örvelläkään koskaan, mutta alkoholisti olen yhtä kaikki.
Niin tätä tarkoitan. Jotkut eivät välitä. Toisaalta jos tutut on muutkin ryyppykavereita niin jos se ei sitten haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta meni pointti täysin ohi
Mitä muuta voi juopolta odottaa? Aivosolut tuhottu ja ajattelu sakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varetn on keksitty se ruskea paperipussi.
Amerikkalaisten hömpötyksiä. En oo kertaakaan suomalaisen tuota nähnyt tekevän, vaikka täälläkin periaatteessa on julkijuopottelu kielletty niin harvoin poliisit siihen puuttuu paitsi ehkä jossain keskusta-alueella jos enää sielläkään
Jos pitää salaa juoda niin helpoiten lantraa vaikka limppari/mehu/vesipulloon viinaa ja juo siitä
Itse kehitin jossain vaiheessa alkoholiongelmaa. Tuleekohan siinä niin ettei enää vaan välitä? Itse en haluaisi että esim. joku tuttu näkisi