Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kettu! Mä en saa tänäänkään mitään järkevää aikaiseksi! :(((

Vierailija
23.01.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun päivän " minimi" . Vähällä vaivalla saa paljon näkösesti aikaiseksi. Kone käyntiin alle viidessä minuutissa ja kuivumaan kymmenessä. Ei paha. Pyörimisajan luet vaikka kirjaa tai olet netissä :)

Vierailija
2/5 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunsin usein tollasta samanlaista " epätoivoa" , kun en saanut mitään aikaiseksi. Ongelmani oli, että vaadin liian isoja juttuja kerralla. Nyt olen alkanut antaa itselleni pisteitä, pienistäkin tehdyistä asioista. Esim sen sijaan, että " imuroi koko kämppä" , annankin itselleni pisteitä kun makuuhuone (1p), olohuone (1p), kylppäri (1p) ja keittiö (1p) on imuroitu. Tulee hyvä mieli, ja " pisteitä kootessa" tulee tehtyä enemmän kuin uskoisikaan.

Olen selkeästi alkanut saada aikaiseksi enemmän nyt! Ja mieli on hyvä. Välillä ei jaksa tehdä paljoa, mutta jo roskapussin ulosviemisestä saa pisteen... :-)

Tsemppiä!!

t. eräs joka lähtee nyt käymään pankkiautomaatilla (1p), postissa ostamassa merkkejä (1p) ja lähettämässä pari korttia (1p) :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, jos joskus ei tapahdu elämässä mitään. Kunhan ei viikkokaupalla jatku.

Vierailija
4/5 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se joka pesee pyykkiä

Vierailija
5/5 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä siivoat kylppärin, toisena makkarit tai yhtenä päivänä pyyhit pölyt, toisena kiillotat kaakelipinnat ja kolmantena imuroit. Urakka kevenee kun ei kaikkea tarvitse tehdä kerralla.