Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita pienten tyttöjen äitejä, jotka inhoaa possun vaaleanpunaista?

Vierailija
29.01.2007 |

Meillä 3 tyttöä ja kaikki ihan intona vaaleanpunaiseen! Tuntuu, että nykyisin pesen yhden koneellisen luonnonväristä, mustaa tai sinistä ja sata vaaleanpunaista. Olen nähnyt paljon ihania ruskeita yms tyttöjen vaatteita, mutta eivät kelpaa meidän neitosille. Pitää olla jos ei vaaleanpunaista niin roosaa tai punaista vähintään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA kaikenmaailman prinsessahörsötykset ja pitsit ja tyllit ahistaa myös. Mutta tyttö tykkää... Onneksi mummu osaa ostaa tytölle kaikenlaisia vaaleanpunaisia unelmia, kun äiti ei oikein " kykene" . Itse en kuulemma edes lapsena tykännyt mistään tuollaisesta. Puuttuukohan multa jokin tyttögeeni?

Vierailija
2/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tyttöhörselöistä. Enemmänkin selkeitä vaatteita, jotka tyttömäisiä ilman sen kummempaa hörsellystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki kummalliset hörsellykset kyllä saa näkemään " punaista" !

Vierailija
4/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi haluaa pastellivärejä, tulisi ne hänelle suoda. Kirkkaat ja tummat värit eivät tue kehitystä yhtä hyvin.

Vierailija
5/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vaaleanpunainen rauhoittaa ja lisää hellyyden tunteita. Vaaleanpunaisen on havaittu vähentävän ruokahalua.

Vaaleanpunaista on käytetty mm. rauhoittamaan aggressiivisia vankeja. Erään tutkimuksen mukaan erään kellertävän vaaleanpunaisen sävyn (Pepto-Bismol) ympäröiminä vankien on lähes mahdotonta ilmaista aggressiivisuuttaan, mutta aggressiivisuus kuitenkin kasautuu ja purkautuu myöhemmin voimakkaampana.

Vaaleanpunaisen inho kertoo pahasta olosta ja läheisyyden ja turvallisuuden puuttumisesta."

Vierailija
6/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko elämäni ihnonnu vaaleanpunaista kaikessa muodossa.....

Kunnes sain tytön 5kk sitten....... ja nyt me ollaan yhessä ihan vaaleanpunasia..... ai että..... :DDDD

Vierailija
7/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölleni ostin myös paljon sinistä ja enimmäkseen keltaista, vaaleanpunaiset sallin mummojen ostamina, mutta prinsessaunelmat oli yleensä vaaleansinisiä. Tyttöni on silti yhä prinsessa. Mitähän värioppi tästä kertoo?

Vierailija
8/8 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5