Lihapullat on junttiruoka
Lihapyörykät on huono ja epäterveellistä vaihtoehtoa.. vain juntti syö niitä
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin epäterveellinen? Tee kunnon lihasta, eikä mistää rasvapossusta.
Punainen liha on epäterveellistä. Etkö tiennyt? No, nyt tiedät. Paljon suolaa, tyydyttynyttä rasvaa, karsinogeenistä lihaa.
Missä lihassa on luontaisesti suolaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaisesta lihasta ne kuuluukin tehdä.
meidän kokki sukulainen, sanoo kahta erilaista lihaa, olkoon pullat tai lihakastike sitten. kuten karjalanpaistikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaisesta lihasta ne kuuluukin tehdä.
Minä teen lähitilan ylämaankarjan jauhelihasta, nam.
Vierailija kirjoitti:
Ei se silloin ollut kun naudan paistijauheliha maksoi. 138 markkaa kilo. Possua 78 markkaa kilo.
Kaupan lihapullia tulee harvoin ostettua. Niihin omiin voi laittaa lisäksi ihan mitä haluaa. Vaikka kanttarelleja.
Maksoiko oikeasti markka-aikana noin hurjasti? Hyvin olen jo markat unohtanut ja silloisen hintatason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen liha on epäterveellistä. Etkö tiennyt? No, nyt tiedät. Paljon suolaa, tyydyttynyttä rasvaa, karsinogeenistä lihaa.
Ja tarpeellista hemirautaa.
Vierailija kirjoitti:
Possujauhiksesta ne vasta hyviä tulevatkin, pitää vain paistaa rasvassa. Oikeassa possujauhiksessa on rasvaa alle 10 prossaa, eli uunissa niistä tulee liian kuivia.
Entä kasvispullat/falafel? Onko junttia vai jotenkin eliittiä?
Vierailija kirjoitti:
Aihetta sivuten: ensimmäinen jauhelihapihvi valmisruohyllyltä josta olen koskaan pitänyt on Kivikylän uutuus gluteeniton Palvarin jauhelihapihvi. Myös ensimmäiset sipsit joista koskaan olen pitänyt ovat gluteenittomia.
Suurin osa perunalastuista on gluteenittomia, mutta monet putkiloissa myytävät sipsit on valmistettu perunaa ja vehnäjauhoa sisältävästä massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihetta sivuten: ensimmäinen jauhelihapihvi valmisruohyllyltä josta olen koskaan pitänyt on Kivikylän uutuus gluteeniton Palvarin jauhelihapihvi. Myös ensimmäiset sipsit joista koskaan olen pitänyt ovat gluteenittomia.
Lihapullat ja jauhelihapihvithän on gluteenittomia, ei niihin mitään jauhoja tule.
joku laittaa sidosaineeksi vehnäjauhoja. ja alussa korppujauhot turpoamaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soija saa miehet muistuttamaan naisia, kun hormonit menevät sekaisin. Sitäkö sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Entä kasvispullat/falafel? Onko junttia vai jotenkin eliittiä?
No jos jatkuvista ilmavaivoista ym tykkää, niin sitten kait on fiinimpää kuin lihapullapierut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihapullat ja jauhelihapihvithän on gluteenittomia, ei niihin mitään jauhoja tule.
Useimmissa ohjeissa on korppujauhoja. Itse käytän Sipulikeittoaineksia.
Onneksi olen Juntti ja l.pullat maistuu.
Kenenkään ei pitäisi v 2024 syödä lihapullia ja muusia! Se ei sisällä käytännössä mitään terveellistä, ainoastaan päin vastoin.
Vain juntti ei syö lihapullia. Se että kuvittelee prosessoidut kasvismössön olevan terveellisempää kertoo todellisesta junttiudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaasuolattu joulukinkku.
Kuhakin on junttikala, jos se on itse pyydetty, mutta sivistyskala vakuumipaketissa 40€/kg hintaan ostettuna. LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaasuolattu joulukinkku.
Niin, suolattu.
Onneksi "junttiruoka" voittaaa kaikki michelinruoat, esim. sipulissa paistettu poprilli keitettyjen perunoiden kera voisulalla, wow!