Kuningatar Silvian silmä punertaa, mitä meille ei kerrota?
Tunnettu ruotsalainen lääkärikään ei usko kuningattaren selitystä, että silmä on altistunut kylmälle...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Katkennut verisuoni silmässä, aika tavallista. Kuningatar on jo 80v. Lopeta jo kyselemiset.
Itselläkin oli viime kesänä, olin ehkä liian voimakkaasti hieraissut silmiä. Muutamassa päivässä katosi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meille ei kerrottu v. 2013 presidentti Sauli Niinistöstä? Kuningatar Silvian silmä on vielä pientä, kun vertaa Niinistön silmään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/niiniston-silma-hatkahdytti-haakoni…;
Ei oo totta, ja vielä sama silmä kuin Silvialla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko silmäklamydia? Sen voi saada vaikka siemennesteestä, joka on osunut silmään.
Jumaliste eikö vanhuksella saa olla edes silmätulehdista ilman että juoruakat ja juoru-ukot keksii että se on seksileikeistä peräisin. Siitä puhe mistä puute, menkää hoitoon senkinpervot. Hävetkää
Haluaisin käsi- sekä suuhoidon muttei kukaan +80 ole suostunut. :(
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/55f1f3a7e1d60e070acb27bacbbb5529-650-…
Silvia on todellisuudessa terminaattori.
Oisko ukko Sa linssiin viilannut.. 🙈
No kyllä mua kiinnostaa. On kuitenkin tässä maailmantilanteessa niinkin tärkeä uutinen, että iltapäivälehdetkin siitä kirjoittaa. Jännityksellä odotan, että kenen silmä seuraavaksi. Joku tuolla jo mainitsi, että Niinistölläkin on joskus ollut!!
T: Ap
Minulla oli kerran puolet silmästä tuon näköinen ja luulin aamulla peiliin katsoessa ensin, että nyt kuolo korjaa ja pian aivot valuvat silmän kautta mäjelle, onko testamenttikaan valmiina mitä häh.
Kyseessä oli iiriksen alapuolella katkennut verisuoni. Se näyttää pahalta, mutta ei tunnu missään.
Suomessa on oma rotunsa eukkoja jotka vouhkaa kunikaallisten perään ja kusee hunajaa aina kun joku wiljami vilahtaa turpa auki. Huooohh...
Ap. Veetäkö meille pitäisi kertoa mikä sen eukon silmässä on. Mihin tätä tietoa tarvitset. Minä en mihinkään. 😀😀😀😀