Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon hallitus voi tehdä säästöjä, ennen kuin kansa alkaa hermostua?

Vierailija
26.04.2024 |

?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän köyhät ole jo hermostunu. Luin jostain että usean mersun takaikkunat oli hajotettu, ladat oli saanu olla rauhassa. Rikkailta olisi varaa ottaa mutta hallitus ottaa köyhiltä. Kun kunnon mellakat alkaa niin olen kyllä tiukasti mukana.

No miksi ei ole jo näkynyt mellakoita?Koska normaaleilla työssäkäyvillä menee ihan hyvin ja köyhistä ei kyllä ole mihinkään

Tässä se totuus on kaikessa kauneudessaan. He jotka eivät tukia saa, ei heidän arkensa muutu. Suurin osa kuitenkin itse maksaa elämisensä. Onneksi heitä on enemmistö, muutoinhan ei maksajia olisi. Vai vielä vaaaaadin lisää sossurahaa mellakoita? Juu ei ole ilmaista opiskelua hyväksikäytetty. Minä vaadin!!!!

Olen alkanut ymmärtämään poltetun maan taktiikkaa. Silloin ei ole rikkaillakaan millä ilakoida nälkään kuolevien naaman edessä.

Vierailija
62/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alle 50 henkeä työllistäviltä yrityksiltä ja organisaatioilta poistuisi työsopimuslakiin perustuva takaisinottovelvollisuus. Vanhaa työntekijää ei enää tarvitsisi ottaa uudestaan palkkalistoille samoihin tai samankaltaisiin tehtäviin, vaikka yrityksen taloudellinen tilanne kohenisi nopeasti irtisanomisen jälkeen. "

https://www.pam.fi/artikkelit/hallitusohjelma-nakertaa-tyontekijan-turv…

Jos ei enään tarvita, niin miksi ihmeessä pitäsi ottaa takaisin. Eihän tuo mikään avioliitto ole, vaika siitäkin on helpompi pääästä eihalutusta kumppanista eroon. Ei tarpeellista tyyppiä irtisanota. Jos saman duunin tekee joku halvemalla samalla voluumilla, niin mikä tässä niin ihmeellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi