Kehupino: Liikkeet josta saa hyvää/loistavaa palvelua! :)
Kommentit (15)
ihan mun lempparimyyjä. Samoin kyllä Hyvinkään Benetton on loistava paikka, aina autetaan, kun tarvitaan.
Olen asioinut siellä monen eri myyjän kanssa ja kaikki ovat olleet todella ystävällisiä ja asiantuntevia.
Olen huomannut, että lastentarvikeliikkeissä ovat myyjät liian kovilla. Siitä johtuu ehkä heidän kireytensä. Kun kävimme kaikki Vantaan Petikon lastentarvikeliikkeet läpi, myyjät joutuivat tauotta palvelemaan asiakkaita ja suurin osa on vain katselemassa. Ymmärrän jos pinna menee. Hyvin he palvelivat kuitenkin meitä.
Parasta palvelua olen saanut aina, kun olen itsekin hyvällä tuulella ja " heitän läppää" . Kerran yksi bussikuski sanoi minulle:" Älä ikinä muutu sellaiseksi ylpeäksi kuin muut kauniit naiset" .
Muutama myyjä ihan ok, mutta joukossa on enemmän niitä duuniinsa todella turhautuneita.
Taisi kirjoittaja tarkoittaa Tammiston Giganttia... Tosin Ylästön Gigantissa en olekaan käynyt, siellä voi olla palvelu parempaakin :-)
Myyjällä on oikeus ja velvollisuus korjata asiakaieden typeryyksiä.. ja aah kuinka niille nauretaan takahuoneessa...
Taatusti meinaan ammattitaitoinen myyjä tietää montakin asiaa paremmin, kuin joku rikas primadonna.. heh.
Monet asiakkaat meinaan oikeasti on... no.. joo... Kuuluvat ryhmään Jesica Simpson " juu purkissa lukee tonnikalaa mutta onko se kalaa vai kanaa...."
K- extra Aallon kauppa!!! palvelu on ihan 10. Ja siellä on sentään vielä oikea lihatiski.
Vierailija:
Monet asiakkaat meinaan oikeasti on... no.. joo... Kuuluvat ryhmään Jesica Simpson " juu purkissa lukee tonnikalaa mutta onko se kalaa vai kanaa...."
Ms. Simpson ei taida puhua suomea noinkaan hyvin. Englanniksi sekaannut on paljon ymmärrettävämpi. (joo, kyllä jenkinkin pitäisi tietää, mitä tuna on, mutta...)
luulis että sen kalan siitä tekstissä erottaa oli se sitten englantia tai suomea..
Timanttiliike Paajanen
-käykääpä huvikseen
Onhan noita monia muitakin, onneksi. Mukava asioida liikkeissä, joista lähtiessä on mukava olo, oli sitten ostanut jotain tai ei :)
Olimme asioineet liikkeessä aikaisemminkin ja ihana myyjä muisti onneksi mitä olimme jutelleet asuinpaikastamme ja missä käymme puistossa ja tehnyt salapoliisityötä. Hän kertoi itse äitinä tietävänsä, miten tärkeä rakas unikaveri voi olla, eikä halunnut meille unettomia öitä. Aivan mahtava juttu. Muutenkin olen aina siellä asioidessani saanut hyvää palvelua, mutta tämä vaivannäkö lämmitti erityisesti mieltä.
Vierailija:
luulis että sen kalan siitä tekstissä erottaa oli se sitten englantia tai suomea..
se sekaannus perustuu siihen että kyseisessä logossa lukee " tuna - chiken of the sea "
Stocka, Helsingin keskustassa, samoin Akateeminen kirjakauppa. Kaakaopuu Kampin keskuksessa.
Kalajoen tuontitukku, sekä torimajakka